sarcasme ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:22 schreef revolutionarymen het volgende:
Als de minister president het zegt dan moet er wel een bron van waarheid in zitten
We zijn hoe dan ook afhankelijk van onze bondgenoten, daar doen wat extra tanks of 6000 man personeel niets aan af. Dat de wereld in elkaar stort als er geen alternatief wordt gevonden voor olie, dat ben ik met je eens. Maar dan kun je beter geld besteden aan de zoektocht naar alternatieven, dan aan een grote krijgsmacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Waar zeg ik veroveren??!
Weet je ik heb er geen eens zin om op in te gaan, jij denkt echt dat de wereld waar de meest wrede diersoort de baas is, steeds minder oorlogen krijgt?
Alle landen om Europa heen, hebben de afgelopen paar jaar (en toekomstige jaren) mega militaire deals afgesloten, records! Denk jij dat dat zomaar is?
De grondstoffen raken op, er is geen alternatief wat het op kan vangen (ook niet over 20-40 jaar zolang kernenergie negatief in het nieuws komt) en ieder (opkomende) wereldmacht buiten Europa heeft records van miliataire versterkingen verkondigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |