Cool dat het zo leuk wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Lutte het volgende:
Het was super Stu.
En het mag wel 30 graden worden, maar dan wel in de vakantie. Afgelopen jaar was het mooi weer tijdens de proefwerkweek en toen was het afgelopen.
En Benny, is dat geen slechte 1 april-grap die nog niet ontdekt was?
Bosquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:00 schreef Bos81 het volgende:
Even bij vader. Lichte voorbereidingen treffen voor volgende week.
Gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
En ik ben weer weg zo
Even eten bij mams
Nee, geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand van jullie wat ze bij files met 'tegen de klok in' bedoelen?#niewsgierig
Ach maakt niet uit, De spellingspolitieagent Rauzer is er niet zo heel vaak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:41 schreef Lutte het volgende:
Oh en het moet natuurlijk 'nieuwsgierig' zijn... Het typen gaat nog niet zo super.
Nopequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand van jullie wat ze bij files met 'tegen de klok in' bedoelen?#niewsgierig
Haha, ik ben er zelf ook eentje dus ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, De spellingspolitieagent Rauzer is er niet zo heel vaak.
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
Hoe erg.
Mama is dinsdag naar de kapper geweest, en gisteren het eerste wat ik zei was: hee, je bent naar de kapper geweest.
En papa en Ron hebben het nog steeds niet gezien!!____!
Lekker jaquote:
Wat ga je in het huis van je vader doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker ja
Ik zit volgende week in het huis van Pa net even bij de AH geweest. Zag ik die aardappelgerechten van Aviko (diepvries) in de bonus liggen. 2 voor 2 Euro. Prima voor 1 persoon.
quote:
OMGquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Effe douchen. Onder een warme douche. Dat heb ik een week niet gedaan.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Effe douchen. Onder een warme douche. Dat heb ik een week niet gedaan.
Het was heerlijk.quote:
Bellaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker aan de Grolsch! Prachtige dag is het!
StuStu!quote:
De site?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Ik ben op zoek naar de persfoto's van de kandidaten. Weet iemand waar die te vinden (kunnen) zijn?
Huum.. Dan weet ik het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn met een stomme rode achtergrond
Ik heb ook geen flauw idee... er is ook geen een echte favorietquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum.. Dan weet ik het niet.Maar beter dan niks denk ik?
Ik heb de prono net even compleet willekeurig ingevuld, ik heb werkelijk geen idee.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker aan de Grolsch! Prachtige dag is het!
Joe! Inderdaad. Maar i'm back in black! En andere kleuren.quote:
Bij ons is dit nummer al een tijdje uit. In NL nog niet?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joe! Inderdaad. Maar i'm back in black! En andere kleuren.
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij ons is dit nummer al een tijdje uit. In NL nog niet?
Turtle FM!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
morgen platenbeurs, fuck yea
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel op mijn oude woonplek toen mijn depressie op zijn zwaarst was en ik echt heel weinig sliep, zelfs overdag niet. Lag de telefoon van het meisje in de kamer naast me steeds dat nummer af te spelen terwijl zij boven bij haar vriendje lag. Iedere keer maar dat zelfde nummer,iedere nacht. Gek werd ik ervan, tot ik er wat van zei tegen haar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Glennis en Xander met Afscheid bij DWDD. Vind het alledrie niks (zij twee en het nummer) maar zo is het stiekem best te pruimen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
morgen platenbeurs, fuck yea
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat het een mannetje was?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Ooh even voor Kally, c_a en Joooo-pi:
Ik heb gisteren rode wijn op en ik vond hem zowaar lekker.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Ooh even voor Kally, c_a en Joooo-pi:
Ik heb gisteren rode wijn op en ik vond hem zowaar lekker.
quote:
De witte wijn vond ik niet zo lekker, maar die had ook echt zo'n hoog alcoholpercentage. De rode smaakte gewoon naar superzoet druivensap. (Wat ook weer heel gevaarlijk was.quote:
Kijk je niet op tv?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Net de helft van XFA gemist, omdat internet eruit lag... de logica
Jawel.. maar m'n moeder meteen 'Bennnnyyy! We hebben geen internet.'quote:
Lekker dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel.. maar m'n moeder meteen 'Bennnnyyy! We hebben geen internet.'
En dan meot Benny het oplossen he
Neeeeeeeeeeee ik ook.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee ik ook.![]()
![]()
Haar wil ik echt nog een keertje zien.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
Oke ik moet het even kwijt, van de week de bezorgbeer besteld, staat hij voor de deur met helm, de kinderen stonden zo
Ik dacht nog toen hij uiteraard al weg was (quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Dan kijk je raar op inderdaad.
Ik wil die beer zo graag nog eens zien joh!
Oke ik moet het even kwijt, van de week de bezorgbeer besteld, staat hij voor de deur met helm, de kinderen stonden zo
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:
De... Bezorgbeer?! Ik zie nu echt een harige vent in een berenpak voor me.
Klinkt als mijn doelgroep.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee wel een tiener met een berenhelm op
quote:
Dat ligt eraan wat je gedronken en gegeten hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet ook wel eens wat kwijt, maar ik denk niet dat jullie er blij van worden als ik dat hier deponeer!
Dat mag gewoon hoor... we geven je des noods een schop onder je holquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet ook wel eens wat kwijt, maar ik denk niet dat jullie er blij van worden als ik dat hier deponeer!
Waarom denk ik gelijk aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Omdat jij mij snapt!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom denk ik gelijk aan [ afbeelding ] ?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, na dit topic gekillt te hebben, ga ik er vandoor hier.. deze 4 posts zijn al teveel voor deze week!
Whehehehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, na dit topic gekillt te hebben, ga ik er vandoor hier.. deze 4 posts zijn al teveel voor deze week!
hee Zwabberquote:
afgelopen toch ?quote:
ow okquote:
Ik heb het veels te druk om nog regelmatig te FOK!en maar kort samengevatquote:
Ah, gezellig...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef crv het volgende:
Ow ben nog vergeten dat ik nog een backfire heb gehad van iemand die bij ons solliciteerde en mij ervan verdacht dat ik zijn oude baas had ingelicht
dat gaat wel redelijk, maar wie weet komt de klap morgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gezellig...
maareh.. hoe is het nu dan met je vrouw?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Poeh crv, verschrikkelijk allemaal! Beterschap aan je vrouw!
Maar ze heeft niks (zichtbaar) ergs?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef crv het volgende:
[..]
dat gaat wel redelijk, maar wie weet komt de klap morgen
was gewoon een kopstaart, maar die achterop is er waarschijnlijk ongeremd ingereden.quote:
Ohw gelukkigquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon een kopstaart, maar die achterop is er waarschijnlijk ongeremd ingereden.
Gelukkig rijdt ze tegenwoordig ook CRV dus die kan een klap hebben.
Moet zeggen dat de persoon haar vanavond nog heeft gebeld met verontschuldigingen.
Respect
nou idd, dat zie je niet vaak meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw gelukkig
En dat is natuurlijk ook wel netjes
Wel goed hoor. Alles gaat gewoon z'n gangetje en je hoort me voor de rest niet klagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou idd, dat zie je niet vaak meer.
hoe is het met jou Benny?
weet je nu al waar je zo'n last van had ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Alles gaat gewoon z'n gangetje en je hoort me voor de rest niet klagen
van bacteriënquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef crv het volgende:
[..]
weet je nu al waar je zo'n last van had ?
Ik zag de preview net.quote:
owww toen zat ik X-Factor te kijken en postte af en toe mobiel in live topicquote:
Eh nee dat Rachel Fireworks zingt en dat die dikke meid niet met Puck wil zeg maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Je bedoelt die met dat nieuwe groepje?
Ohw wacht... ik ben in de war met iets andersquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eh nee dat Rachel Fireworks zingt en dat die dikke meid niet met Puck wil zeg maar.
Super.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht... ik ben in de war met iets anders
nee, die is nog niet geweest
Ik vind het wel grappig om te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ja!
Ik volg het niet, hoeft ook niet, want na één aflevering ken je alle onderlinge verhoudingen en toestanden weer.Maar de liedjes zijn soms zo leuk.
En Brittany.
lekker, ik volgende week met mijn moederquote:
Ik eet vanavond ook waarschijnlijk in een restaurant. Moet even kijken hoe ik het volhoud in Weert.quote:
Er is een zogeheten contactdag van een autisten-organisatie www.pasnederland.nlquote:
Okay, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een zogeheten contactdag van een autisten-organisatie www.pasnederland.nl
Gewoon een beetje formeel kletsen en lotgenotencontact enzo
Ik heb het nog nooit geprobeerd, ik bel je zo wel ff met mijn oordopjes in dan weet je het meteenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Kally, gebruik jij de oordopjes van je telefoon?
En zo ja, klinkt je geluid dan ook diep?
Ohw, ik bedoel gewoon muziekquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, ik bel je zo wel ff met mijn oordopjes in dan weet je het meteen
ik ga nu muziek luisteren, 1 momentquote:
Ja, die bedoel ik idd..quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef Kally het volgende:
Nee klinkt heel goed, maar ik heb van die super duper oordopjes, die gaan helemaal in je oor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik idd..
Dankjewel.
Dan ligt het aan de oordopjes van m'n tante
Stiekem plotten ze een coup!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Kally het volgende:
Het is onder mijn bank een verzamelplaats voor verdwaald speelgoed
Ik zweer het je, ik hoor ze fluisteren 's avondsquote:
Gaat lekker van de week al vlak bij ons bij die geldwagen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Kirbyquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Kally het volgende:
Even Kirby's epic yarn bestellen, verjaardagskado voor jongste
Hij kreeg voor zijn rapport Lego Star Wars op de ps3, met oma die een gedeelte meebetaalde vast voor zijn verjaardag want duur, maar die is me toch geweldigquote:
Wanneer is-ie jarig dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kreeg voor zijn rapport Lego Star Wars op de ps3, met oma die een gedeelte meebetaalde vast voor zijn verjaardag want duur, maar die is me toch geweldig
Have fun ook voor Lisaquote:
26 april, ik vier het de 23e je bent welkomquote:
Okequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef Kally het volgende:
[..]
26 april, ik vier het de 23e je bent welkom
geen idee, ik heb geen kinderen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
Is Bart Smit te doen met ideal? Ik bedoel weet ik zeker dat ik het krijg?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen kinderen!
Ja, is prima te doen. En snelquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
Is Bart Smit te doen met ideal? Ik bedoel weet ik zeker dat ik het krijg?
Mooi dan rond ik mijn bestelling afquote:
quote:
Ik ben ook weer in een heerlijk boek bezig, ga straks nog ff verderquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me toch een bult boeken!!Er waren echt veel boeken en ze waren de laatste bij aan het vullen. De boeken die in de carnavalsvakantie zijn geleend moeten nu terug dus dan zijn er altijd veel!!
Nu even het journaal kijken...
Is Spaans een erg lastige taal?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Als een tor op zijn rug ligt, gaat hij dan dood?
Ik zit met laptop in de tuin, spaans te leren, toen vloog er een tor op mijn blaadje, en toen blies ik hem weg, en kwam hij op zijn rug terecht....
Ik had een hekel aan frans vroeger, en waar lijkt het op??? Een beetje op frans dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is Spaans een erg lastige taal?
Ik wil namelijk een taalcursus gaan doen, en dan Italiaans, Spaans of gebarentaal/liplezen. Alleen nou nog kiezen.
Ik heb een enorme hekel aan Frans, vind het hartstikke lelijk en ben er kei slecht in. Daarom ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan frans vroeger, en waar lijkt het op??? Een beetje op frans dusDus als je goed bent in die taal, dan is Spaans niet moeilijk. Gelukkig dat Rob er niet bij zit, want als ik zeg dat Spaans op Frans lijkt, moet ik gaan rennen
Op zich vind ik het niet moeilijk, maar het helpt wel als iemand het in je omgeving spreektIk heb geen talenknobbel helaas
Ja Spaans wordt natuurlijk in veel landen gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan Frans, vind het hartstikke lelijk en ben er kei slecht in. Daarom ookDuits
gekozen, haha.
Het voordeel aan Spaans lijkt me dat ze dat in bijvoorbeeld Amerika ook veel op school krijgen, dus je hebt er veel aan.
Jij zal het wel moeten, niet? Anders kun je niet met de schoonfamilie praten haha.
bizar zeg, ik lees er gewoon over heenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
He, wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef tdrone het volgende:
hoi
duits is wel een stuk makkelijker als duits zeker om te spreken
Amenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan Frans, vind het hartstikke lelijk en ben er kei slecht in. Daarom ookDuits
gekozen, haha.
Ik denk dat hij Duits dan Frans bedoeld... En daar ga ik maar niet op in want ik kan daar zo woest om worden!!! Op school wordt Duits ook afgeschilderd als de luie mensen taal, terwijl de cijfers voor Frans gemiddeld veel hoger zijn. En dat komt dan omdat men Duits zou onderschatten.quote:
Ik snapte het welquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Duits dan Frans bedoeld... En daar ga ik maar niet op in want ik kan daar zo woest om worden!!! Op school wordt Duits ook afgeschilderd als de luie mensen taal, terwijl de cijfers voor Frans gemiddeld veel hoger zijn. En dat komt dan omdat men Duits zou onderschatten.Neen, Duits is gewoon even lastig als Frans, alleen bij Duits wordt er meer van je verwacht.
Er zijn ook echt té veel mensen die denken dat ze vloeiend Duits spreken omdat ze het een jaartje op de middelbare hebben gehad en het 'op Nederlands lijkt'.
En nou ga ik er nog op in.
Nah, op zich heb je wel al redelijk veel aan het Duits op de middelbare. Het is alleen nog niet goed genoeg ;')quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Duits persoonlijk ook simpeler, de taal is al eeuwen niet veranderd enzo, en de onregelmatige dingen is gewoon even stampen.
Maar van die mensen met Frans die Frans hebben gekozen omdat ze 'Duits toch al konden' na twee jaar middelbare school Duits kan ik echt opvreten.
Niice!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, leuke picturedisk van pink floyd, singletjes, album van steven wilson, ik ben content
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Er zitten wel een paar leuke tussen, moet ook wel want er zijn er zoooooveel gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar leuke tussen, moet ook wel want er zijn er zoooooveel gemaakt.
Maar we hebben met zijn alleen een snapfish aangemaakt, maar de 20 gratis albums zijn op dus er moet een tweede komen en dan komen er nog foto's van onder andere drie camera's waar ik veel opsta. (Lieve en Laura die de overstroomde (bad)kamer dweilen etc.)
23 graden dusquote:
plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
Klaargemaakt en alles... nu dus maar uit eten.
Tot later
Veel pret.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
Klaargemaakt en alles... nu dus maar uit eten.
Tot later
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:15 schreef Lutte het volgende:
Spleetjes tussen je tanden worden weer in!!
quote:
wat maakt het nou uit of je wel of geen spleetje hebtquote:
Als het niks uitmaakt, reageer dan niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef crv het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of je wel of geen spleetje hebt
doe je dat zelf of ben je toeschouwer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Macaroni, heerlijk! Zo eens naar het waterpolo.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, reageer dan niet.
Toeschouwer. Zelf moet ik maar niet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe je dat zelf of ben je toeschouwer?
haha schijnt een harde en heel intensieve sport te zijn maar heb het zelf nog nooit gedaan of gezien..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toeschouwer. Zelf moet ik maar niet doen.
zonder kieuwen overleef je het denk ik ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha schijnt een harde en heel intensieve sport te zijn maar heb het zelf nog nooit gedaan of gezien..
ja daar gaat het dus al mis bij mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
zonder kieuwen overleef je het denk ik ook niet
Echt wel een mooie sport. En je moet inderdaad tegen een stootje kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha schijnt een harde en heel intensieve sport te zijn maar heb het zelf nog nooit gedaan of gezien..
nou veel plezier danquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ga weer een talentenshow kijken.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, reageer dan niet.
Je hebt weten te ontsnappenquote:
Ja, zat in het grensgebied he, zo moeilijk is het niet om daarvan uit wegtekomen. Weert is geen Kerkrade of Geleen hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zat in het grensgebied he, zo moeilijk is het niet om daarvan uit wegtekomen. Weert is geen Kerkrade of Geleen he
echt een kei die Bosquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
plat op de grond, kilometers tijgerend onder prikkeldraad afscheidingen en dwars door loopgraven kruipend, maar hij heeft het gehaald!
dat is normaal daarquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Weert is al in volle voorbereiding voor 30 april. Liepen al wat kindertjes rond met oranje kroontjes op hun hoofd en stonden wat standjes.
Weert is dit jaar een van de steden waar de Koningin een bezoek aan brengt.
Nee valt mee. Ik heb daar 3.5 jaar op school gezeten, dus ken het wel een beetjequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
heuh
niet zo haten op limbur he
protestsmiley:
Geen zin.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer, waarom was jij niet op de meet?
Luie flikker.quote:
weettoch.quote:
Ik heb de laatste gossip gemist, maar bats jij nou met Vaduz of is dat slechts mijn natte droom?quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste gossip gemist, maar bats jij nou met Vaduz of is dat slechts mijn natte droom?
OMGquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja de lakens waren vies dus dat moet toch ergens vandaan komen
Oh, you jest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja de lakens waren vies dus dat moet toch ergens vandaan komen
Omdat die er niet was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed Bellatrix, waarom was je laatst niet op mijn meet?
Dat is begrijpelijk. Zonder mij begint een feestje ook nooit écht.quote:
Dat deed die vent met een drums al, buiten Hoogh Catherijne.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
oh, als ik dat had geweten had ik er een feestje van gemaakt vandaag
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet trouwens regelmatig lachen om je tweets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |