Thnx Bolquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup door meerdere personen nog geen sirene gehad
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik Ik Ik Ik wil dat Sharon Maiks'geheim raadt en die 2 smoezers het nakijken geeft.
quote:
dat dusquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer ...
wat liep die reiger nou weer te rennen door de slaapkamer????
en oh jeee...ze heeft kransjes uitgedeeld? die van 3 weken oud?
Kertskransjes dus 4 maanden oudquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer ...
wat liep die reiger nou weer te rennen door de slaapkamer????
en oh jeee...ze heeft kransjes uitgedeeld? die van 3 weken oud?
ah ! ik zie het al....ze rende weg omdat ze karim anders een kransje moest geven!quote:
ik wilde zeggen omdat geer de neukbroek van alex aan heeft maar hij heeft zich alweer omgekleed zie ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom maakt sharon steeds neukbewegingen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Kaasmix het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
Ik ben werken, tot vanavond
1 ballon........quote:Joanna versiert het huis met ballonnen voor haar broertje.
Het broertje van Joanna is jarig dus Joanna besluit het huis te gaan versieren met ballonnen. Op de ballonnen schrijft ze de nieuwe leeftijd van haar broertje. In het huis liggen geen stiften of pennen dus gaat Joanna creatief aan het werk met zwarte nagellak. Philip vindt het een lief gebaar van Joanna.
inderdaad, van mij mogen ze alle 3 in de finale staanquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de enige die nog lol maken in het huis![]()
Verder zijn ze ook de aardigste en sympathiekste mensen in het huis
en ze roddelen niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
de rest krijgt ze nog wel van de stem...
indd ! de meest sympathieksten in het hele huis. daar kan niemand daar tegenopquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de enige die nog lol maken in het huis![]()
Verder zijn ze ook de aardigste en sympathiekste mensen in het huis
en ze roddelen niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
die ideeen van geer,
karim moet iemand vragen om hem te helpen en achter de koelkast moet gaan staan en dan na 2 uur zeggen grapjuh!
![]()
die ideeen van geer,
karim moet iemand vragen om hem te helpen en achter de koelkast moet gaan staan en dan na 2 uur zeggen grapjuh!
word een korte uitzending dan hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef Blackprinces het volgende:
leukste momenten met alex bespreken...........ze weten niks leuks te verzinnen voor die kwal
Geer verzint gewoon zijn eigen missies bij gebrek aan missies van die fakking flut redaktie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
die ideeen van geer,
![]()
die ideeen van geer,
Dat filmpje van Alex gisteren was ook echt sáái.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef Stability het volgende:
[..]
word een korte uitzending dan hahaha
Loser eerste klas. Het enige wat Flip doet is achter Jo aanlopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef shomila het volgende:
Flip tegen Laura hoor je nu bij de musqietoos, ja zegt Laura moet me man opvolgen.
Oh zegt Flip dan Mo en Maik bij ons 4 tegen 4.
Sharon zegt de geheimen zijn er toch bijna uit. Flip oh dan kunnen ze naar huis dammen.
flip zn geheim is er toch ook uit? kan hij ook mooi naar huis dammen !quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef shomila het volgende:
Flip tegen Laura hoor je nu bij de musqietoos, ja zegt Laura moet me man opvolgen.
Oh zegt Flip dan Mo en Maik bij ons 4 tegen 4.
Sharon zegt de geheimen zijn er toch bijna uit. Flip oh dan kunnen ze naar huis dammen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
Valt idd op dat Geer en Karim altijd wel iets bedenken om de saaiheid te doorbreken
het begrijpen van de zin van het leven....quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
Valt idd op dat Geer en Karim altijd wel iets bedenken om de saaiheid te doorbreken
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
Zijn er al teams ingedeeld???
Geen, ze verzinnen zelf missies.quote:
De neukbroek van Alex, ooooooh man. Die gaat 'm nog lang achtervolgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef freaky40 het volgende:
Die enge 'neukbroek' van Alnix ligt achter Gerard omgekeerd op de kast, gadver!
Waar komt die term 'neukbroek' vandaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef AYLI het volgende:
[..]
De neukbroek van Alex, ooooooh man. Die gaat 'm nog lang achtervolgen.
Nou als je ziet wat voor top ideeën de afgelopen weken op Hyves/Facebook stonden zal dit ook wel weer een aanfluiting worden. Vind wel briljant dat ze thema's aanhouden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
De Week van de Angst...
8 april om 13.54
... gaat nu van start.
In de Week van de Angst gaan de bewoners het duel met elkaar aan. Alles draait deze week om lef, kracht, uithoudingsvermogen, strategie en durf. De onderlinge verhoudingen komen zwaar onder druk te staan als de bewoners in twee teams worden ingedeeld. We zijn op zoek naar jouw meest enge en lugubere idee. Laat deze achter op onze Hyves- en Facebookpagina.
Zijn er al teams ingedeeld???
Er uit halen wat er in zit!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
het begrijpen van de zin van het leven....
Laura is goed in missies, dus geen probleemquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Vultarian het volgende:
leuk dat sharon en laura ook serieus aan hun "missie" beginnen
Als 'de stem' dit maar goed vind, ze vissen nu in zijn vijver.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Vultarian het volgende:
leuk dat sharon en laura ook serieus aan hun "missie" beginnen
Kunnen we hier samen niet een paar goede bedenken en dan iemand ze toesturen? Met de groeten van Fokquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat voor top ideeën de afgelopen weken op Hyves/Facebook stonden zal dit ook wel weer een aanfluiting worden. Vind wel briljant dat ze thema's aanhouden.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Lauzer het volgende:
Week van de Angst: Zware Scream-taferelen in het huis mwuhahaha, instant huilbuilen Mootje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef Lauzer het volgende:
Nou als je ziet wat voor top ideeën de afgelopen weken op Hyves/Facebook stonden zal dit ook wel weer een aanfluiting worden. Vind wel briljant dat ze thema's aanhouden.
quote:Welke missie moet er volgende week uitgevoerd worden?
Sharon moet ervoor zorgen dat alle bewoners tegelijkertijd een group hug doen. 20.7% 807 stemmen
Gerard moet met drie andere bewoners, onder de douche, luidkeels We Are The Champions zingen. 79.3% 3094 stemmen
lau kijkt wel of alles goed gaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
sherrie vind het idee ook wel mooi die missies
die heeft helemaal geen vijver, als er af en toe een vis bij hem bezorgd wordt dan flikkert hij die het huis in en meer doet die nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als 'de stem' dit maar goed vind, ze vissen nu in zijn vijver.
Ze leren er niet veel van daarquote:
Zooo briljant!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef afca_oc het volgende:
Die missie van Philip was trouwens een eetmissie denk ik, want het viel me gister op dat ie opeens aan een aantal mensen(/iedereen) ging vragen wat ze niet op hun bord wilden hebben en dat zal wel iets te maken met de Week van de Angst.
Wordt lachen als Jo pannekoeken moet schranzen
hoelijkquote:
ja dat is bijna hetzelfde als mensen een vis uit de vriezer halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die heeft helemaal geen vijver, als er af en toe een vis bij hem bezorgd wordt dan flikkert hij die het huis in en meer doet die niet
je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is bijna hetzelfde als mensen een vis uit de vriezer halen
echt hequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef Stability het volgende:
nou moeten we weer naar het gekriebel van maik en mo kijken...
dacht je alles gehad te hebben............
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is bijna hetzelfde als mensen een vis uit de vriezer halen
2 , ze verdient hetquote:
laat die kijkers maar weg, ik steek liever me ogen uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef Stability het volgende:
laura in haar element : knutselen met kijkers
als je maar verteld wat ze moet doen, en het niet opschrijftquote:
die lieve goede streamlock! wie kent hem niet wie kent hem nietquote:
SL duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
die lieve goede streamlock! wie kent hem niet wie kent hem niet
hahaha zij zijn tenminste gezellig ! en 7-up uit een champagne glas hahahahaha voor de stijlquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk Geer en Karim samen in hun "Hol" , lekkere stoeltjes en een glaasje
[ link | afbeelding ]
Nou Servio was wel een vakmanneke hoor. Mo heeft gewoon niet zitten opletten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Stability het volgende:
die oogschaduw van mo!! je kunt wel zien van wie ze dat geleerd heeft (stervio)
ik vind oogschaduw bij mo echt niet mooi staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Stability het volgende:
die oogschaduw van mo!! je kunt wel zien van wie ze dat geleerd heeft (stervio)
vond je dat? ik vond het vreselijke make up...echt iets voor travo's , maar voor gewone meisjes veel te dikquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Nou Servio was wel een vakmanneke hoor. Mo heeft gewoon niet zitten opletten.
ben het helemaal met je eens. oogschaduw maakt het alleen maar lelijkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik vind oogschaduw bij mo echt niet mooi staan.
Vind het mooier als ze gewoon alleen lijntje doet.
Net als jo, is ook mooier zonder al die troep
ja hebben een hele goeie dag inddquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zit zo te genieten van Gerard en Karim vandaag. Ze houden de hele boel levendig
Ja wel over de top, niet echt natuurlijk ofzo. Maar net zoals bij Sharon, hoe hij haar kapsel bovenop een beetje bol maakte, krijg ik nie voor mekanderquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Stability het volgende:
[..]
vond je dat? ik vond het vreselijke make up...echt iets voor travo's , maar voor gewone meisjes veel te dik
nou , ieder zn smaak, zelfs dat vond ik niet mooi bij sharon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja wel over de top, niet echt natuurlijk ofzo. Maar net zoals bij Sharon, hoe hij haar kapsel bovenop een beetje bol maakte, krijg ik nie voor mekander
Ja ik vind Sharon ook het mooiste met haar haar los en gewoon een spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Stability het volgende:
[..]
nou , ieder zn smaak, zelfs dat vond ik niet mooi bij sharon.
los vind ik nog het mooiste bij sharon. ze is pas 20 , geen 45
Inderdaad ieder zijn smaak. Maar vond dat Servio wel goed kon opmaken/kappen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Stability het volgende:
[..]
vond dat ook te oudbollig indd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Stability het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt lelijk vond was het kapsel dat Servio bij Karim had geknipt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Stability het volgende:
[..]
Touperen is ook best moeilijk om het echt goed te krijgen. Ik kan het wel, geleerd van een Pools meisje maar is wel veel werk waar je veel haar voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja wel over de top, niet echt natuurlijk ofzo. Maar net zoals bij Sharon, hoe hij haar kapsel bovenop een beetje bol maakte, krijg ik nie voor mekander
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
de mannen had ie ook al zo raar geknipt, guido leek zo weggelopen te zijn van een duits kamp in 1945 ...die jongen zag er echt niet uit toch?
karim? die vond ik nou net wel goed geluktquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt lelijk vond was het kapsel dat Servio bij Karim had geknipt.
inderdaad vond ik ook geen succesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
de mannen had ie ook al zo raar geknipt, guido leek zo weggelopen te zijn van een duits kamp in 1945 ...die jongen zag er echt niet uit toch?
nou mijn lange haar durf ik toch echt niet door stervio onderhanden te laten nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
karim? die vond ik nou net wel goed gelukt
Ik deed dat 35 jaar geleden elke week bij mijn moeder, die had dan zo'n gevlochten bouwsel op haar hoofd, veel lak pfft alles komt terugquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Touperen is ook best moeilijk om het echt goed te krijgen. Ik kan het wel, geleerd van een Pools meisje maar is wel veel werk waar je veel haar voor nodig hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef rico80 het volgende:
Yorick de geheim agent uit Duiven, ik vind het nu al een goed verhaal van Maik
Ja 't zit nu weer fatsoenlijk, maar pas nadat Servio het geknipt had was het echt net alsof hij een pruik achterstevoren over zijn porem had getrokken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
karim? die vond ik nou net wel goed gelukt
dan moet je niet meedoen met de twitterbingoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef Stability het volgende:
[..]
nou mijn lange haar durf ik toch echt niet door stervio onderhanden te laten nemen
hahaha nee , daar bedank ik ook vriendelijk voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan moet je niet meedoen met de twitterbingo
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
maik zit over zijn schooltijd te praten
vind het dodelijk saai....
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
jij wil me echt aan de kalmerende pillen hebben he??quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zag net een flits van een geheime kamer met Genialex!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo van: Vroeger was best een gekke tijd.. Jahoor ook voor mij.. ik kon er ook wat voor hoor, haha. *awkwarddd*quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
eEcht waar?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dream onquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk jonguhquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaad...........booooooooooooringquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zo van: Vroeger was best een gekke tijd.. Jahoor ook voor mij.. ik kon er ook wat voor hoor, haha. *awkwarddd*
keep on dreaminquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
cap helaaas gemistquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt je verkeerde bril opquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik grijp weer naar de omeprazolquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zag net een flits van een geheime kamer met Genialex!!!!!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
ik ging juichen waardoor ik de cap niet kon maken...
Je naam is toch een eerbetoon aan laura?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
Oh jaaa het gaat een beetje politiek worden!! Lijkt me leuk beetje discussieren over welvaart, onderwijs etc. Maar niet voor iedereen in huis, hoef Lau's opinie op de wereld bijv. niet te weten.
Nou het ís de week vd angst he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
Oh jaaa het gaat een beetje politiek worden!! Lijkt me leuk beetje discussieren over welvaart, onderwijs etc. Maar niet voor iedereen in huis, hoef Lau's opinie op de wereld bijv. niet te weten.
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je naam is toch een eerbetoon aan laura?
Lau heeft toch maar een opinie "world peace"quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
nee, laura heeft alleen haar eigen kleuterwereldje..niet veel te beleven met die meidquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef Lauzer het volgende:
Het is de week van de angst he..... voor de bewoners, toch niet voor ons????quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en straks een bekertje schoolmelk met een appeltjequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
Geer en Karim halen echt het beste in de mens naar boven. Topgasten.
Wat zitten ze in hemelsnaam te doen? Enveloppen vullen voor een malafide thuiswerkorganisatie?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat zitten ze in hemelsnaam te doen? Enveloppen vullen voor een malafide thuiswerkorganisatie?
dat ie ze mattie mist? Ze vrouw? Dat hij geen stokkies in huis heeft?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
Helaas staat er een blogje van hem op facebook/hyves![]()
![]()
![]()
ik heb echt geen idee...ze doen maar, dan kan ik lekker naar stream 3 luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat zitten ze in hemelsnaam te doen? Enveloppen vullen voor een malafide thuiswerkorganisatie?
CAP? Link? Whatever?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat ie ze mattie mist? Ze vrouw? Dat hij geen stokkies in huis heeft?
Staat er iets van shizzle in???
Dat Gerard zijn mattie is. dat ie nu gaat chillenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat ie ze mattie mist? Ze vrouw? Dat hij geen stokkies in huis heeft?
Staat er iets van shizzle in???
Link?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
Flip hoort echt bij de vrouwen team he? zal hij ook PMS ontwikkelen??quote:
echt he, vond het eerst nog wel aandoenlijk. Nu alleen nog maar sneuquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flip hoort echt bij de vrouwen team he? zal hij ook PMS ontwikkelen??
Ik denk dat zijn cyclus gelijk gaat lopen met die van Jo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flip hoort echt bij de vrouwen team he? zal hij ook PMS ontwikkelen??
Linkje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
feromonen probleem, straks wordt ie ook nog ongesteld...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn cyclus gelijk gaat lopen met die van Jo.
Ja ze zei daarstraks dat het komt omdat ze ongesteld is...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Ireth het volgende:
Jo heeft pijn aan haar tepels?Gaat ze daar zeker weer dagen over liepen janken en miepen?
aandachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Ireth het volgende:
Jo heeft pijn aan haar tepels?Gaat ze daar zeker weer dagen over liepen janken en miepen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat zijn cyclus gelijk gaat lopen met die van Jo.
na een paar zinnen was ik het al zat...heb het niet afgelezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef Candyfreak het volgende:
http://secretstorynl.hyve(...)ory_Alex_Blogt/YGJo/
Jammerrrr joh...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
![]()
![]()
Hij gaat zn schoonouders ontmoeten. Hij weet dus nog niet wat een bekstekker het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
na een paar zinnen was ik het al zat...heb het niet afgelezen
ach komt ie nog wel achterquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij gaat zn schoonouders ontmoeten. Hij weet dus nog niet wat een bekstekker het eigenlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |