Thnx Bolquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup door meerdere personen nog geen sirene gehad
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik Ik Ik Ik wil dat Sharon Maiks'geheim raadt en die 2 smoezers het nakijken geeft.
quote:
dat dusquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer ...
wat liep die reiger nou weer te rennen door de slaapkamer????
en oh jeee...ze heeft kransjes uitgedeeld? die van 3 weken oud?
Kertskransjes dus 4 maanden oudquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer ...
wat liep die reiger nou weer te rennen door de slaapkamer????
en oh jeee...ze heeft kransjes uitgedeeld? die van 3 weken oud?
ah ! ik zie het al....ze rende weg omdat ze karim anders een kransje moest geven!quote:
ik wilde zeggen omdat geer de neukbroek van alex aan heeft maar hij heeft zich alweer omgekleed zie ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom maakt sharon steeds neukbewegingen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Kaasmix het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
Ik ben werken, tot vanavond
1 ballon........quote:Joanna versiert het huis met ballonnen voor haar broertje.
Het broertje van Joanna is jarig dus Joanna besluit het huis te gaan versieren met ballonnen. Op de ballonnen schrijft ze de nieuwe leeftijd van haar broertje. In het huis liggen geen stiften of pennen dus gaat Joanna creatief aan het werk met zwarte nagellak. Philip vindt het een lief gebaar van Joanna.
inderdaad, van mij mogen ze alle 3 in de finale staanquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de enige die nog lol maken in het huis![]()
Verder zijn ze ook de aardigste en sympathiekste mensen in het huis
en ze roddelen niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
de rest krijgt ze nog wel van de stem...
indd ! de meest sympathieksten in het hele huis. daar kan niemand daar tegenopquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de enige die nog lol maken in het huis![]()
Verder zijn ze ook de aardigste en sympathiekste mensen in het huis
en ze roddelen niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
die ideeen van geer,
karim moet iemand vragen om hem te helpen en achter de koelkast moet gaan staan en dan na 2 uur zeggen grapjuh!
![]()
die ideeen van geer,
karim moet iemand vragen om hem te helpen en achter de koelkast moet gaan staan en dan na 2 uur zeggen grapjuh!
word een korte uitzending dan hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef Blackprinces het volgende:
leukste momenten met alex bespreken...........ze weten niks leuks te verzinnen voor die kwal
Geer verzint gewoon zijn eigen missies bij gebrek aan missies van die fakking flut redaktie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
die ideeen van geer,
![]()
die ideeen van geer,
Dat filmpje van Alex gisteren was ook echt sáái.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef Stability het volgende:
[..]
word een korte uitzending dan hahaha
Loser eerste klas. Het enige wat Flip doet is achter Jo aanlopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef shomila het volgende:
Flip tegen Laura hoor je nu bij de musqietoos, ja zegt Laura moet me man opvolgen.
Oh zegt Flip dan Mo en Maik bij ons 4 tegen 4.
Sharon zegt de geheimen zijn er toch bijna uit. Flip oh dan kunnen ze naar huis dammen.
flip zn geheim is er toch ook uit? kan hij ook mooi naar huis dammen !quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef shomila het volgende:
Flip tegen Laura hoor je nu bij de musqietoos, ja zegt Laura moet me man opvolgen.
Oh zegt Flip dan Mo en Maik bij ons 4 tegen 4.
Sharon zegt de geheimen zijn er toch bijna uit. Flip oh dan kunnen ze naar huis dammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |