quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb liever een vrouw die Amaretto drinkt en blowt.
* WinterBreeze kijkt naar FoBo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
Ik zou nooit zeiken dat een man naar bier meurt.
Het is gewoon niet damesachtig. Vind ik. Hoewel ik ook niet damesachtig ben.
Dan is onschuldig flirten een rekbaar begrip.quote:Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
Nee, niet. Ik ben lomp.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze kijkt naar FoBo.
Niet?
hihi, je zei rekbaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is onschuldig flirten een rekbaar begrip.
Daar weet die collega met die verse baby nu alles van!quote:
Ik ben er nog steeds niet over uit hoe debiel dat tekstje was, sorry.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar weet die collega met die verse baby nu alles van!
Ik denk er al een halve dag over en heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit hoe debiel dat tekstje was, sorry.
nee, je hebt niks gemist. een verontrustend en ergerlijke MI. misselijkmakend op zoveel verschillende manieren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef WinterBreeze het volgende:
* WinterBreeze heeft iets gemist, zoals gebruikelijk.
Denk aan Beverly Hills 90210.quote:
Om het goed te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef WinterBreeze het volgende:
* WinterBreeze heeft iets gemist, zoals gebruikelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Om het goed te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt wel meerdere dingen goed.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Ik ben alweer vergeten of het een jongen of een meisje wasquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten of het een jongen of een meisje was
Brandon? Dylan? Brenda? Kelly? Steve? David? Donna? Andrea? Waarom weet ik ze allemaal nog?
Shay Larenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah mogen we weer tieten posten ?
Godzijdank voor het inmiddels 37 pagina's tellende ''Staring at boobs is good for your health'' topic op een niet nader te noemen forum.
[ afbeelding ]
Dat setje is wel leuk, maar zij heeft aan de ene kant 3 cupmaten groter dan de ander ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah mogen we weer tieten posten ?
Godzijdank voor het inmiddels 37 pagina's tellende ''Staring at boobs is good for your health'' topic op een niet nader te noemen forum.
[ afbeelding ]
Nogmaals: Shay Larenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat setje is wel leuk, maar zij heeft aan de ene kant 3 cupmaten groter dan de ander ofzo?
Zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef CherryLips het volgende:
ik fiets nog even snel naar de stad denk ik. buitenlucht enzo
aids enzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen?
Daar krijg je vast ook allerlei ziektes van
lekker aan je aquarium prutsen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
Nog 27 minuten. En dan 9 dagen niet aan het werk denken.
Dat. En neuken. Roken. Drinken. Films kijken. Slapen.quote:
Heb je je kontje nog een beetje goed verkocht vandaag? Ik wil een iPad.quote:
Niet goed genoeg, nog steeds geen promotie verdomme.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je je kontje nog een beetje goed verkocht vandaag? Ik wil een iPad.
Daar hebben we het vanavond wel even over, als je je geld komt brengen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Niet goed genoeg, nog steeds geen promotie verdomme.
Kun je schrijven?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanavond wel even over, als je je geld komt brengen.
Puber.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik haat het als Kreator gelijk krijgt
Tussen 4 en half zeven gebruik ik dat ding juist het meestquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Geen korting met nieuwe NS-kaart in avondspits
Tig kaarten om uit te kiezen
Abortus met terugwerkende kracht.quote:
wen er maar aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik haat het als Kreator gelijk krijgt
Kun je rekenen?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tussen 4 en half zeven gebruik ik dat ding juist het meest
Het probleem is dat de NS gewoon ons geld uit de zak wil kloppenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookVolgens mij is dat juist het probleem.
Nee. Ik ben secretaresse weet je nog. Ik kan alleen kopieren en het alfabet tot de O.quote:
P-Z is voor je manager?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben secretaresse weet je nog. Ik kan alleen kopieren en het alfabet tot de O.
dat berekent de ov chip wel voor je met een geweldig stabiel en overzichtelijk systeemquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat de NS gewoon ons geld uit de zak wil kloppen![]()
Verschrikkelijk onpraktisch ook, moet je constant op gaan letten of je wel met korting mag reizen.
Onze nieuwe secretaresse is vast ergens in heel goed in. Maar het betreft niet: Outlook, Office, plannen, regelen, afspraken maken, notuleren, computers, sociaal inzicht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben secretaresse weet je nog. Ik kan alleen kopieren en het alfabet tot de O.
Het beroep vervuilt door dat soort hoeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onze nieuwe secretaresse is vast ergens in heel goed in. Maar het betreft niet: Outlook, Office, plannen, regelen, afspraken maken, notuleren, computers, sociaal inzicht.
Hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onze nieuwe secretaresse is vast ergens in heel goed in. Maar het betreft niet: Outlook, Office, plannen, regelen, afspraken maken, notuleren, computers, sociaal inzicht.
Had 2 keer dat ik dus in de trein zat met zo'n korting kaartje in de ochtend wanneer het niet geldig is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat de NS gewoon ons geld uit de zak wil kloppen![]()
Verschrikkelijk onpraktisch ook, moet je constant op gaan letten of je wel met korting mag reizen.
Dan kan dat het ook niet zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als een 50+ grijze iets te uitgezakte vrouw met een overbeet waar mr Ed jaloers op zou zijn.
Hoewel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Steenwijk is echt een gat hoewel oma in januari is overleden dus zal er niet gauw meer komen
Oh, nou dan gaat het helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat berekent de ov chip wel voor je met een geweldig stabiel en overzichtelijk systeem
in de lengte snijden he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Ja fuck it. Ik taai ook af. Prettig leven verder.
en het is een secretaresse die niks snapt... toevallig, haar tweelingzus werkt hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als een 50+ grijze iets te uitgezakte vrouw met een overbeet waar mr Ed jaloers op zou zijn.
met ventje in de middagzon bij de ijssalon een ijsje etenquote:
Hier ook gedaan van de week. Dan is het leven heel simpel, en heel mooi.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met ventje in de middagzon bij de ijssalon een ijsje eten
Zelfde! Maar dan milkshakes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Friulquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
A couple in Gloucester were arrested after having sex against the wall of a police station. The police asked them to come quietly.
Ik ben slecht in namen. Ik weet waar-ie staat in de supermarkt en hoe het etiket eruit ziet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:11 schreef kitao het volgende:
[..]
noem je favoriet, dan probeer ik die ook.
oh, dus je heb m niet in huis op de vrijdagavond ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:13 schreef L-E het volgende:
Ik ben slecht in namen. Ik weet waar-ie staat in de supermarkt en hoe het etiket eruit ziet.
een beetje desperate housewife drinkt de hele week wijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef kitao het volgende:
[..]
oh, dus je heb m niet in huis op de vrijdagavond ?
wat gebeurt er eigenlijk met die lege fles ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een beetje desperate housewife drinkt de hele week wijn
Die gaat in de glasbak, bij de juiste kleur natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef kitao het volgende:
[..]
wat gebeurt er eigenlijk met die lege fles ?
jaja, gewoon de gracht in zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef ArTiC het volgende:
Die gaat in de glasbak, bij de juiste kleur natuurlijk.
Hoe oud is hij? 12?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef Niekess het volgende:
Vraagt een oud klasgenoot aan mij om hoe internet van zijn zus en ouders te blokkeren zodat ze normaal gaan doen tegen hem.
dat maakt jou ook 12...gezien het een oud klasgenoot van je is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Niekess het volgende:
[..]
Jah
Ken hem ook van basisschool waar er maar 3 lokalen waren.
Zat op een oude basisschool (Kallenkote) die maar 3 lokalen had. En ik zat in in hoger groep maar toch in hetzelfde lokaal does.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat maakt jou ook 12...gezien het een oud klasgenoot van je is....
tenzij je 8 keer bent blijven zitten
ga er ff serieus op in....autistquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Niekess het volgende:
[..]
Zat op een oude basisschool (Kallenkote) die maar 3 lokalen had. En ik zat in in hoger groep maar toch in hetzelfde lokaal does.
Indeling was volgensmij 1-2 in eerste lokaal, 3-4-5 in 2de and 6-7-8 in de laatste lokaal.
Daarom zie ik het als een oud klasgenoot.
Hey, jij hier?quote:
de wasstraatquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
binnen.... wie komt morgen mijn auto wassen?
Verrassend, niet?quote:
Mijne moet ook gedaan worden, ik kan tussen 10:00 en 20:00quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
binnen.... wie komt morgen mijn auto wassen?
Je komt zeker niet naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verrassend, niet?
Ik moet zo echt gaan rijden trouwens. Begin suf te worden op de bank hier
Dat was niet m'n plan neequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je komt zeker niet naar Rotterdam?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
De wasstraat juist....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadselen, je spreekt in zequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
Jedi mind tricks..... love them... nu nog uitzoeken of ze nog in de buurt komen
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als t heel dringend was, je hebt mn nummerquote:
Vast welquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
Jedi mind tricks..... love them... nu nog uitzoeken of ze nog in de buurt komen
Dat vinden jullie toch leuk... als ik direct ben, rent iedereen weg...quote:
mijn chef was het nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Niekess het volgende:
Een zandstorm op Duitse snelweg veroorzaakt 60 gewonden? Beetje vaag.. :S
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)g-op-duitse-snelweg/
Ben je zo eng?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vinden jullie toch leuk... als ik direct ben, rent iedereen weg...
btw jedi mind tricks bekend van o.a.:
Naar mij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
Net was het nog: Yay! Ik wil rijden! Maar waarheen?
Nu: ik wil slapen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
De wasstraat juist....Dit weekend de auto's ook maar eens wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat komt niet vaak voor hier.quote:
Vanavond hèquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar mij!Gaan we samen in de Triumph rijden?
hi vakantiegangerquote:
als je er toch 4 gaat doen... kan die van mij er ook wel bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit weekend de auto's ook maar eens wassen
Kom op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was niet m'n plan nee
Hoewel het nu de vraag wordt of ik überhaupt nog in Utrecht kom. Duf!
nacht rijden is tov! Met het dak open de vleermuizen ontwijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond hèen ik moet in Utrecht slapen vanavond.
Morgen naar den haag
Ik doelde niet op 4 auto's, al staan die hier nu wel op het opritquote:
Dat wist ikquote:
Ik ben je nu een pm aan het schrijven, Yukiquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond hèen ik moet in Utrecht slapen vanavond.
Morgen naar den haag
2 wasstraat, 2 met de hand, waarvan een lastig is omdat ik te lui ben om t dak dicht te doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je er toch 4 gaat doen... kan die van mij er ook wel bij
Jamaarautoquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom op.
May the train be with you.
Dan doe je toch wat verkeerd want ik ben niet bang voor jequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ik eng ben bedoel je.... ja... ik ben eng.... el
Denk die dus met de hand.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 wasstraat, 2 met de hand, waarvan een lastig is omdat ik te lui ben om t dak dicht te doen
dat is je eigen ding....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 wasstraat, 2 met de hand, waarvan een lastig is omdat ik te lui ben om t dak dicht te doen
Naar Utrecht rijden is opzich al leuk en anders rij je helemaal binnendoor, bij Abcoude er af en dan langs de vecht naar Maarssenquote:
Ik zie m wel verschijnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben je nu een pm aan het schrijven, Yuki
Da's een leuke route ja, langs Loenen en Nieuweschans(???) enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Utrecht rijden is opzich al leuk en anders rij je helemaal binnendoor, bij Abcoude er af en dan langs de vecht naar Maarssen
Antwerpenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is je eigen ding....
hmm. het lijkt er op dat ze in Helsinki komen..... of antwerpen.... maar dan heten ze geen JMT... meer maar heavy kings ofzo...
Wie neemt er dan ook de bus in zaaddam?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik was trouwens pas om kwart voor op Asd.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is je eigen ding....
hmm. het lijkt er op dat ze in Helsinki komen..... of antwerpen.... maar dan heten ze geen JMT... meer maar heavy kings ofzo...
jeps, veel gereden toen ik in A'dam op school zat en daarna er werkte.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's een leuke route ja, langs Loenen en Nieuweschans(???) enzo.
Hehehe... ik ben er geloof ik nu al drie keer geweest....het is niet zo ver.... en je hebt er BIERquote:
Die route ken ik alquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Utrecht rijden is opzich al leuk en anders rij je helemaal binnendoor, bij Abcoude er af en dan langs de vecht naar Maarssen
Bier is overalquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe... ik ben er geloof ik nu al drie keer geweest....het is niet zo ver.... en je hebt er BIER
Morgen is hier ook kek BIER!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe... ik ben er geloof ik nu al drie keer geweest....het is niet zo ver.... en je hebt er BIER
Zolang je de verwarming niet hoog zet, is er niks aan de hand en als je ineens denkt "ben ik al hier" dan moet je ff stoppen, dat is een signaal dat je hebt zitten dutten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die route ken ik al
En ik begin echt te twijfelen of ik wel in de auto moet stappen nu. Ik moet wel, want spullen mee, maar ben zo duf als een konijn
Ik heb ook hoofdpijn door m'n brilquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang je de verwarming niet hoog zet, is er niks aan de hand en als je ineens denkt "ben ik al hier" dan moet je ff stoppen, dat is een signaal dat je hebt zitten dutten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook hoofdpijn door m'n brildus wil sowieso ff wachten tot de zon onder is (bijna), dan hoef ik minder met m'n ogen te knijpen. En dan zondag maar een leuke rit bedenken ofzo
Ben je morgen aan het treinen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb zitten er morgen kekke lentebiertjes op de tap van o.a. De Molen, Emelisse, De Hemel.
Dus ja, écht.
Daarom stap ik zo in de auto. Met een doel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de zon is al zo goed als onder?
![]()
Ik ga eens bedenken welke film ik wil zien
Owja, zou die TV kabel fixen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de zon is al zo goed als onder?
![]()
Ik ga eens bedenken welke film ik wil zien
Tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom stap ik zo in de auto. Met een doel!
Beste vriendinnetje knuffelenDie woont precies op de helft van m'n rit naar Utrecht
Ik heb hier niet eens een tvquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Niekess het volgende:
[..]
Owja, zou die TV kabel fixen.
Nog niet gedaan.
TV met 5.1 geluid hier.quote:
TV met 5 luidsprekers, dat het geluid dan uit 1 richting lijkt te komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
Een tv met 5.1-geluid? Wat is dat dan voor een speciaal apparaat?
goed plan toch?quote:
Kan je die zin ook even naar mij overmakenquote:
Wat wil je dan wel doen?quote:
Het is geen zin Tijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Kan je die zin ook even naar mij overmakenmijn huis is een bende
Dat is dus juist niet de bedoeling van 5.1/7.1quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TV met 5 luidsprekers, dat het geluid dan uit 1 richting lijkt te komen
Sommige katten vinden dat fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik zag vandaag een mevrouw haar poes (katachtige, red) af te stoffen met een plumeau.
?quote:
Gaan ze dat ding niet aanvallen of mee spelen?quote:
't Zag er wel wat apart uit. Maarja. Jouw kat knaagt zelfs aan plastic dus aan de andere kant kan ik me zoiets wel indenken.quote:
uit of zo... weet ik veel.... maar niet schoonmaken... dat hoor je niet nog na 20 te willen doenquote:
Dat doen ook heel veel kattenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zag er wel wat apart uit. Maarja. Jouw kat knaagt zelfs aan plastic dus aan de andere kant kan ik me zoiets wel indenken.
Dat kan ook, verschilt een beetje per kat/soort. Die van mij zou em aanvallen jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaan ze dat ding niet aanvallen of mee spelen?
Echt waar? Ik had zulk wangedrag nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doen ook heel veel katten
[..]
Dat kan ook, verschilt een beetje per kat/soort. Die van mij zou em aanvallen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Slimme katquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doen ook heel veel katten
[..]
Dat kan ook, verschilt een beetje per kat/soort. Die van mij zou em aanvallen ja
Weet ik niet, ik heb tot na 20u lopen sleutelen (had de tijd niet doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uit of zo... weet ik veel.... maar niet schoonmaken... dat hoor je niet nog na 20 te willen doen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef JoeBravo het volgende:
ekstraweekendik sluit mij bij jou aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
District9quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb tot na 20u lopen sleutelen (had de tijd niet door).
Noem eens een film om aan te raden?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef JoeBravo het volgende:
ekstraweekendPics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
ik ben nu zelf district 9 aan het kijken ... maar ik vind het nog niet zo....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb tot na 20u lopen sleutelen (had de tijd niet door).
Noem eens een film om aan te raden?
meeste katten krijgen de kans nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt waar? Ik had zulk wangedrag nog niet eerder gezien.
Nee, wat voor een soort film is dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben nu zelf district 9 aan het kijken ... maar ik vind het nog niet zo....
heb je al memento gezien?
quote:
ohja, die ken ik welquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm een cultfilm... waarbij iemand van alles steeds vergeet....
ff opletten wie ik quotequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef Niekess het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/District_9
Ziet er oke uitquote:
ik had em gevonden ja, aliens doen t em niet voor mijquote:
True Gritquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had em gevonden ja, aliens doen t em niet voor mij
Voor mij ook niet, hoewel "Battle for LA" wel een mooie film was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had em gevonden ja, aliens doen t em niet voor mij
The Fighterquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef Niekess het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, hoewel "Battle for LA" wel een mooie film was.
Denk zelf om Inception te gaan kijken, of althans binnenkort.
hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
ik begluur krystl nog ff via de 3fm webcam, daarna slinger ik een Genesis dvd aan
kan het ook niet helpenquote:
En gisteren kon je niet zonder seks en zit je te fappen op een chickquote:
Nu alweer dus. Niks bijzonders dus. Gewoon doorlopen mensen. Niks bijzonders te zien. Dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En gisteren kon je niet zonder seks en zit je te fappen op een chick
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En gisteren kon je niet zonder seks en zit je te fappen op een chick
Hij mag van mij op haar fappen ik hoef haar nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu alweer dus. Niks bijzonders dus. Gewoon doorlopen mensen. Niks bijzonders te zien. Dus.
En wat ga je er aan doen? Is ze single?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
sex is geen absolute noodzaak zei ik, ik kan best zonder.
En wie zegt dat ik zit te fappen?
Ik ben gewoon verliefd![]()
Mmm ik vind het wel een leuke filmquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
...district9... het had beter district0 kunnen heten....
Kijk, daar houden we van! Constructief meedenken! JB, wanneer vraag je haar uit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij mag van mij op haar fappen ik hoef haar niet
[..]
En wat ga je er aan doen? Is ze single?
dat durf ik toch heul niet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, daar houden we van! Constructief meedenken! JB, wanneer vraag je haar uit?
Moet ik het voor je doen?quote:
ja, doe datquote:
disagree.quote:
"Krystl, wil je een keer uit eten met JB? Hij zal heel veel blozen en naar je tieten staren."quote:
Indeedquote:
Daar is singles toch voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, daar houden we van! Constructief meedenken! JB, wanneer vraag je haar uit?
Tsja wat verwacht jequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Krystl, wil je een keer uit eten met JB? Hij zal heel veel blozen en naar je tieten staren."
Dan is ze gewoon een vuige lesboooooquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Als dat niet lukt weet ik het ook niet meer.
Mmmm dat zou jammer zijn. Tenzij wij pics krijgen als ze ...............quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is ze gewoon een vuige lesbooooo
Als ik twitter had kon/zou ik het wel even sturenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Wie twittert d'r met een linkje naar Joebravo's twitter
Tieten? Waar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
"Krystl, wil je een keer uit eten met JB? Hij zal heel veel blozen en naar je tieten staren."
Ik heb geen twitterquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Overal. Keep your eyes open.quote:
ik ook niet, yuki wel, maar die is aan het rijdenquote:
Ja, dat schiet natuurlijk niet opquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook niet, yuki wel, maar die is aan het rijden
m'n timeline is beschermdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Niet Krystl voor JB's neus wegkapen, eyquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n timeline is beschermd
En bovendien heb ik dit niet getwitterd, alleen hier gepost.Ok, ik zal wel even een linkje doorzetten naar 3fm danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet Krystl voor JB's neus wegkapen, ey
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
m'n timeline is beschermd
En bovendien heb ik dit niet getwitterd, alleen hier gepost.Heeft ze Facebook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
volgens http://www.krystl.com/ wel.quote:
Mmm...quote:
Godverdomme, ze heeft zelfs hyvesquote:
Nou...ik vind d'r zeker niet lelijkquote:
Oh, dat is ze zeker niet. Maar gewoon niet geheel overeenkomstig mijn voorkeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
Nou...ik vind d'r zeker niet lelijkAlleen wat te Nederlands
alsin gewillig, naakt en in je buurt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, dat is ze zeker niet. Maar gewoon niet geheel overeenkomstig mijn voorkeuren.
Do tell, wat zijn je voorkeuren dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, dat is ze zeker niet. Maar gewoon niet geheel overeenkomstig mijn voorkeuren.
De mogelijkheid bestaat dat Krystl dat ook is. Alleen wil JB het niet zien.quote:
Donker haar, lichte ogen, grote jopen.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Donker haar, lichte ogen, grote jopen.
ach.. ik zou er geen nee tegen zeggen.. al is het maar om m'n gedachten wat te verzetten van de lichte hartverzakking van vanmiddagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat dat Krystl dat ook is. Alleen wil JB het niet zien.
naakt en in de buurt zeker niet --> gekleed en in de 3fm studio zie ik op de webcam.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat dat Krystl dat ook is. Alleen wil JB het niet zien.
Que?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. ik zou er geen nee tegen zeggen.. al is het maar om m'n gedachten wat te verzetten van de lichte hartverzakking van vanmiddag
Wie weet in een volgend leven. Of volgende maand. Of allebei.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Barbusse het volgende:
Waarom jij niet hier woont is me een raadsel. Veel voorkomend hier, zwart haar, getinte huid, grijze/blauwe ogen. Grote jopen optioneel.
Wat een deceptie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
naakt en in de buurt zeker niet --> gekleed en in de 3fm studio zie ik op de webcam.
Ja en? Gewillig dus welquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
naakt en in de buurt zeker niet --> gekleed en in de 3fm studio zie ik op de webcam.
ventje is hier, dus ik ga nergens heenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een deceptie.Stap dan in de auto, vuige player!
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet in een volgend leven. Of volgende maand. Of allebei.
je ouders zijn er toch, maak er gebruik van nu t nog kanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ventje is hier, dus ik ga nergens heen
ach.. stom gedrag.. 'n meiske weer eens gezien die me soms wat door laat draaien.. volledig nutteloos. wel gesprekje gevoerd maar niet afgerond zoals dat de bedoeling wasquote:
De stofnesten in je teelballen zijn geheel aan jezelf te danken, kerelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ventje is hier, dus ik ga nergens heen
Daar zijn vrouwen voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. stom gedrag.. 'n meiske weer eens gezien die me soms wat door laat draaien.. volledig nutteloos. wel gesprekje gevoerd maar niet afgerond zoals dat de bedoeling was
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De stofnesten in je teelballen zijn geheel aan jezelf te danken, kerel
klaarblijkelijk.. gelukkig wel ff stoom af kunnen blazen op de kartbaan en in t restaurant met een stel collega's.. misschien zo nog eens ff de stad inquote:
Bullshitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Donker haar, lichte ogen, grote jopen.
* MissMSX MI van spinnewebben en spinnen heeft op JB's klokkenspelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De stofnesten in je teelballen zijn geheel aan jezelf te danken, kerel
Hoe'st met JB?quote:
goed!quote:
Koop, huur, waar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
goed!
alweer 2 maanden aan het werk en heb er nog steeds lol in en volgende maand weer een eigen stek![]()
levendige fantasie of ervaring met het onderwerp?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX MI van spinnewebben en spinnen heeft op JB's klokkenspel
huur, Arnhem Noord, op kruipafstand van Burgers Zooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |