quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb liever een vrouw die Amaretto drinkt en blowt.
* WinterBreeze kijkt naar FoBo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
Ik zou nooit zeiken dat een man naar bier meurt.
Het is gewoon niet damesachtig. Vind ik. Hoewel ik ook niet damesachtig ben.
Dan is onschuldig flirten een rekbaar begrip.quote:Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
Nee, niet. Ik ben lomp.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze kijkt naar FoBo.
Niet?
hihi, je zei rekbaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is onschuldig flirten een rekbaar begrip.
Daar weet die collega met die verse baby nu alles van!quote:
Ik ben er nog steeds niet over uit hoe debiel dat tekstje was, sorry.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar weet die collega met die verse baby nu alles van!
Ik denk er al een halve dag over en heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit hoe debiel dat tekstje was, sorry.
nee, je hebt niks gemist. een verontrustend en ergerlijke MI. misselijkmakend op zoveel verschillende manieren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef WinterBreeze het volgende:
* WinterBreeze heeft iets gemist, zoals gebruikelijk.
Denk aan Beverly Hills 90210.quote:
Om het goed te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef WinterBreeze het volgende:
* WinterBreeze heeft iets gemist, zoals gebruikelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Om het goed te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt wel meerdere dingen goed.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Ik ben alweer vergeten of het een jongen of een meisje wasquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten of het een jongen of een meisje was
Brandon? Dylan? Brenda? Kelly? Steve? David? Donna? Andrea? Waarom weet ik ze allemaal nog?
Shay Larenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah mogen we weer tieten posten ?
Godzijdank voor het inmiddels 37 pagina's tellende ''Staring at boobs is good for your health'' topic op een niet nader te noemen forum.
[ afbeelding ]
Dat setje is wel leuk, maar zij heeft aan de ene kant 3 cupmaten groter dan de ander ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah mogen we weer tieten posten ?
Godzijdank voor het inmiddels 37 pagina's tellende ''Staring at boobs is good for your health'' topic op een niet nader te noemen forum.
[ afbeelding ]
Nogmaals: Shay Larenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat setje is wel leuk, maar zij heeft aan de ene kant 3 cupmaten groter dan de ander ofzo?
Zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef CherryLips het volgende:
ik fiets nog even snel naar de stad denk ik. buitenlucht enzo
aids enzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen?
Daar krijg je vast ook allerlei ziektes van
lekker aan je aquarium prutsen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
Nog 27 minuten. En dan 9 dagen niet aan het werk denken.
Dat. En neuken. Roken. Drinken. Films kijken. Slapen.quote:
Heb je je kontje nog een beetje goed verkocht vandaag? Ik wil een iPad.quote:
Niet goed genoeg, nog steeds geen promotie verdomme.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je je kontje nog een beetje goed verkocht vandaag? Ik wil een iPad.
Daar hebben we het vanavond wel even over, als je je geld komt brengen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Niet goed genoeg, nog steeds geen promotie verdomme.
Kun je schrijven?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanavond wel even over, als je je geld komt brengen.
Puber.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik haat het als Kreator gelijk krijgt
Tussen 4 en half zeven gebruik ik dat ding juist het meestquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Geen korting met nieuwe NS-kaart in avondspits
Tig kaarten om uit te kiezen
Abortus met terugwerkende kracht.quote:
wen er maar aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik haat het als Kreator gelijk krijgt
Kun je rekenen?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tussen 4 en half zeven gebruik ik dat ding juist het meest
Het probleem is dat de NS gewoon ons geld uit de zak wil kloppenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookVolgens mij is dat juist het probleem.
Nee. Ik ben secretaresse weet je nog. Ik kan alleen kopieren en het alfabet tot de O.quote:
P-Z is voor je manager?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben secretaresse weet je nog. Ik kan alleen kopieren en het alfabet tot de O.
dat berekent de ov chip wel voor je met een geweldig stabiel en overzichtelijk systeemquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat de NS gewoon ons geld uit de zak wil kloppen![]()
Verschrikkelijk onpraktisch ook, moet je constant op gaan letten of je wel met korting mag reizen.
Onze nieuwe secretaresse is vast ergens in heel goed in. Maar het betreft niet: Outlook, Office, plannen, regelen, afspraken maken, notuleren, computers, sociaal inzicht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben secretaresse weet je nog. Ik kan alleen kopieren en het alfabet tot de O.
Het beroep vervuilt door dat soort hoeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onze nieuwe secretaresse is vast ergens in heel goed in. Maar het betreft niet: Outlook, Office, plannen, regelen, afspraken maken, notuleren, computers, sociaal inzicht.
Hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onze nieuwe secretaresse is vast ergens in heel goed in. Maar het betreft niet: Outlook, Office, plannen, regelen, afspraken maken, notuleren, computers, sociaal inzicht.
Had 2 keer dat ik dus in de trein zat met zo'n korting kaartje in de ochtend wanneer het niet geldig is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat de NS gewoon ons geld uit de zak wil kloppen![]()
Verschrikkelijk onpraktisch ook, moet je constant op gaan letten of je wel met korting mag reizen.
Dan kan dat het ook niet zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als een 50+ grijze iets te uitgezakte vrouw met een overbeet waar mr Ed jaloers op zou zijn.
Hoewel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Steenwijk is echt een gat hoewel oma in januari is overleden dus zal er niet gauw meer komen
Oh, nou dan gaat het helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat berekent de ov chip wel voor je met een geweldig stabiel en overzichtelijk systeem
in de lengte snijden he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Ja fuck it. Ik taai ook af. Prettig leven verder.
en het is een secretaresse die niks snapt... toevallig, haar tweelingzus werkt hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als een 50+ grijze iets te uitgezakte vrouw met een overbeet waar mr Ed jaloers op zou zijn.
met ventje in de middagzon bij de ijssalon een ijsje etenquote:
Hier ook gedaan van de week. Dan is het leven heel simpel, en heel mooi.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met ventje in de middagzon bij de ijssalon een ijsje eten
Zelfde! Maar dan milkshakes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Friulquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
A couple in Gloucester were arrested after having sex against the wall of a police station. The police asked them to come quietly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |