*POOOOF and so it will be done *quote:
Ook jij zult een vriendin krijgen. Uw wens zal 200000 jaar later in vervulling gaan. Jammer dat je dan al dood bent.quote:
Een vriendin wil jou alleen nietquote:
Je hebt al een wens gedaan. 1 wens was het maximale. Helaas.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Sealnova het volgende:
Ok topic kan dood we weten nu hoe het werkt
*poooof 500000 jaar later zul je erg rijk zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een vriendin wil jou alleen niet
Tevens wens ik rijkdom.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een vriendin wil jou alleen niet
Tevens wens ik rijkdom.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef mc-Piel het volgende:
Alhoewel, als mijn wens toch over 2000000 jaar in vervulling komt.
Wens ik dat ik dood ben
Je wens zal in vervulling gaan en je zult de pijnlijkste dood allertijden sterven. Elke dag zullen er stukjes van je huid geknipt worden en andere marteltuigen gebruikt worden. Wanneer je 99 jaar oud bent delen we de genadeklap uit. Proficiat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef mc-Piel het volgende:
Alhoewel, als mijn wens toch over 2000000 jaar in vervulling komt.
Wens ik dat ik dood ben
TS is Oostenrijker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je wens zal in vervulling gaan en je zult de pijnlijkste dood allertijden sterven. Elke dag zullen er stukjes van je huid geknipt worden en andere marteltuigen gebruikt worden. Wanneer je 99 jaar oud bent delen we de genadeklap uit. Proficiat.
Je kunt maar 1 wens doen en hebt het bij deze verknald. Helaas. UIT MIJN GROT NU!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik wens dat deze wens meteen vervult wordt, en dat ik dan 10 miljoen euro krijg. PM me maar voor mijn rekeningnummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |