quote:
Oh, ik heb het over de iMac. Die heeft een bekende fout met lichtvlekken in de bovenhoeken, wat ook makkelijk weer gefixt kan worden. Met de iPad heb ik nog geen problemen.quote:
Ik ga daar echt niet op wachtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef xyzyx het volgende:
Als het bij iPad/iPhone is dan gaan die vlekken na een aantal weken weg.. Was iets met laminerings vloeistof wat nog niet helemaal weggedampt was ofzo..
Heb je het al getest dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik heb het over de iMac. Die heeft een bekende fout met lichtvlekken in de bovenhoeken, wat ook makkelijk weer gefixt kan worden. Met de iPad heb ik nog geen problemen.
Een nacht laten liggen met scherm aan en het zal ook wel weg zijnquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Heb je het al getest dan?
1. Maak een foto met je hand ervoor(Zodat de foto die je maakt pikzwart is)
2. Bekijk de foto met full brightness aan, en je zolderkamer is vast donker genoeg om de vlekken te zien.
Ja dan zou het ieder geval minder worden(Zeggen apple fanboys), maar dat was bij mij niet zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een nacht laten liggen met scherm aan en het zal ook wel weg zijn
Nee. Apple is sowieso pure aids, net als de gebruikers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Sowieso alleen omdat je vlekken hebt "zuigt" dit apparaat? Wat voor gejank is dit, klein kutkind
Wat voor een gejank? Je betaald verdomme 570 pegels voor een apparaat, wat zogenaamd kwaliteit leverd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Sowieso alleen omdat je vlekken hebt "zuigt" dit apparaat? Wat voor gejank is dit, klein kutkind
Dat ontken ik niet, maar TS is materialistisch als de pestquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Apple is sowieso pure aids, net als de gebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |