Dat kapsel zie ik dus het meest voorkomen hier! inclusief petjequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoe het er op die foto uitziet vind ik ook niet kunnen
Maar dat kapsel van vroeger blijft iedereen toch het Justin Bieber kapsel noemen. Als je iemand met een afro ziet noemen heel veel mensen dat ook al snel een Michael Jackson kapsel, terwijl hij dat ook alleen maar als kind had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hij heeft allang weer een nieuw kapsel.
Terechte klacht dus. Petje en homo kapsel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Dat kapsel zie ik dus het meest voorkomen hier! inclusief petje
kippenvel werk ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Rectum het volgende:
Justin Bieber; Ik krijg een baby baby baby, oooh. Usher: You make me wanna say, OHMYGOSH. Katy Perry was blij en stak vuurwerk op waardoor Bruno Mars dacht dat er granaten ontploften. Maar Eminem was niet bang en zei; I'm Not Afraid. Jason Derulo verstond hem niet goed en zei; Watcha Say? Chris Brown flipte 'm en begon Rihanna te slaan tot ze haar eigen naam niet meer wist en vroeg dus; what's my name? Avril Lavigne snapte er niks van en riep; What the hell? Akon vond het allemaal maar een Dirty Situation en riep; Im out of here Right Now, Na Na Na. Trey Songz werd bang en schreeuwe zo hard dat de buren zijn naam wisten Toen werd Nelly wakker en zei; Oh, it was only just a dream.
Jonge Ryan Sheckler ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef Hoerekots het volgende:
Echt overal waar ik kom,zie je van die 15 /21 jarige gasten met een Bieber kapsel,serieus dat ziet er toch niet uit? is dit een hype aan het worden.
Nu vraag ik me af of het ook opvalt in jullie buurt.
[ afbeelding ]![]()
Klacht is duidelijk neem ik aan.
Dat noemen wij gewoon een Afro hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maar dat kapsel van vroeger blijft iedereen toch het Justin Bieber kapsel noemen. Als je iemand met een afro ziet noemen heel veel mensen dat ook al snel een Michael Jackson kapsel, terwijl hij dat ook alleen maar als kind had.
Dat is nieuw voor me eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maar dat kapsel van vroeger blijft iedereen toch het Justin Bieber kapsel noemen. Als je iemand met een afro ziet noemen heel veel mensen dat ook al snel een Michael Jackson kapsel, terwijl hij dat ook alleen maar als kind had.
http://www.dumpert.nl/med(...)stin_bieber_fan.htmlquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef wise het volgende:
allemaal lesbies
http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/
![]()
Ik heb nog nooit eerder gehoord. 'Veel mensen' is niet alleen jouw vriendenkring hè.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Rectum het volgende:
Justin Bieber; Ik krijg een baby baby baby, oooh. Usher: You make me wanna say, OHMYGOSH. Katy Perry was blij en stak vuurwerk op waardoor Bruno Mars dacht dat er granaten ontploften. Maar Eminem was niet bang en zei; I'm Not Afraid. Jason Derulo verstond hem niet goed en zei; Watcha Say? Chris Brown flipte 'm en begon Rihanna te slaan tot ze haar eigen naam niet meer wist en vroeg dus; what's my name? Avril Lavigne snapte er niks van en riep; What the hell? Akon vond het allemaal maar een Dirty Situation en riep; Im out of here Right Now, Na Na Na. Trey Songz werd bang en schreeuwe zo hard dat de buren zijn naam wisten Toen werd Nelly wakker en zei; Oh, it was only just a dream.
Ik heb niet eens vriendenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder gehoord. 'Veel mensen' is niet alleen jouw vriendenkring hè.
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit eens lekker verwend wordt door zo'n stevige negert als Usher.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:42 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Arme jongen krijgt wel dagelijks die vieze negerlul van Usher in zijn poepgat.
Usher is net als Bieber gay.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit eens lekker verwend wordt door zo'n stevige negert als Usher.
Wtf is Justin nu weer? Heb ik een neger gemist of wat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Nee man. Usher is, evenals Justin, een heuse baas.
[ afbeelding ]
Kijk hem dan!
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wtf is Justin nu weer? Heb ik een neger gemist of wat.
Pics?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Snackie017 het volgende:
ik had al een justin biebier kapsel in 2005, nu heb ik al 2 jaar weer een normaal kapsel, stelletje homo's
Inderdaad. Ik ben degene die de trend zette met dit soort kapsels, zo rond de eeuwwisseling al.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Snackie017 het volgende:
ik had al een justin biebier kapsel in 2005, nu heb ik al 2 jaar weer een normaal kapsel, stelletje homo's
Nee, jij had een bloempotkapsel da's heel wat anders dan deze ellende.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben degene die de trend zette met dit soort kapsels, zo rond de eeuwwisseling al.![]()
Ik vind dan ook dat het voortaan niet meer Bieber-kapsel genoemd moet worden, een Aaardappel-kapsel ligt veel beter in de mond.
Ik weet zelf toch echt wel beter wat voor kapsel ik had hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, jij had een bloempotkapsel da's heel wat anders dan deze ellende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |