kweet niet of het een missie is.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
Missie van Jo de top 2 vragen van iedereen?
Ik las dat de ma van Jo rijk geworden is met illegale afslankinjecties, ze heeft een waarschuwing gekregen van IGZ, daarom was Joanne zo blij, dat er een rantsoenweek was, Ze riep toen: "o fijn we gaan afslanken".quote:
vond het eigenlijk wel leuk, zo defensief tegen jo......quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Lauzer het volgende:
Wat doet Lau opeens defensief zeg. Kutwijf.
Prutsers daar in die kliniek van der moederquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een kut op haar voorhoofd heeft....
[ afbeelding ]
whahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahahaha daar moet mamajo nog een botox naaldje voor regelen !quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raar hè?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna leert het ook nooit..
Ze wil alles op alles zetten om Philip te laten winnen..
Gaat ze zich weer wegcijferen voor een kerel..
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ging duidelijk antwoord gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef danilel het volgende:
[..]
kweet niet of het een missie is.....
kan ook een van haar snode eigen plannetjes zijn.....
Jo stemt op Maik, want die had het gore lef om op haar Flipdrol te stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Als ik mag kiezen zegt Joanna (en Maik doet ff niet mee) dan kies ik...
Oftewel: Ze zegt op wie ze stemt (en op wie de rest moet stemmen)
Ik verwacht ook een catfight tussen jo en lau, ze willen nl. beide op maik drukken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef danilel het volgende:
[..]
vond het eigenlijk wel leuk, zo defensief tegen jo......
als dat zo doorgaat kan het nog een leuke bitchfight worden....
Hun mogen dat. Punt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Die overheersende kerels komen erbij en weg verhaal van Joanne
Door wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach jee, Jo's vertrouwen is deze week weer beschadigd.. Nee zij is betrouwbaar.
Meester in de rechten, rechtvaardigheidsgevoel en onrecht, triggers voor Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach jee, Jo's vertrouwen is deze week weer beschadigd.. Nee zij is betrouwbaar.
Door Maik, die heeft flip genomineerd de afgelopen keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |