Ja kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je misschien rommelt Maik in het echte leven wel met iedereen, alleen nu zijn er camera's bij en is die gewoon de lul omdat iedereen het ziet.
die andere meiden zitten stuk voor stuk in een droomwereldje. hebben altijd alles voorelkaar kunnen krijgen, nooit tegenslag gehad en door en door verwend. sharon daarentegen heeft misschien altijd moeten knokken, ook wegens haar figuur, werd misschien veroordeeld door anderen en moest altijd voor zichzelf opkomen. ik denk dat het zo ongeveer wel zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dat dus, Sharon komt uit een stabiel gezin. Werkt - zeker bij een vrouw - ook goed mee.
alsof laura het niet moeilijk heeft die zie je niet janken! en denk dat het voor maik ook best moeilijk is maar alles moet om mo en haar tere gevoelentjes draaien grrrquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Gaat Monique nu weer (door) vertellen/praten over Maik en haar problemen. Ga toch even wat leuks doen ze verknalt de hele sfeer in het huis.
Gaat er nu eindelijk eens een bewoner wat van zeggen tegen haar dat ze moet ophouden de hele sfeer te verzieken?
Juist dat denk ik ook .quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef shomila het volgende:
Sharon is bijna dood gegaan die kijkt heel anders tegen het leven, die denkt waar maken jullie je druk om.
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
die andere meiden zitten stuk voor stuk in een droomwereldje. hebben altijd alles voorelkaar kunnen krijgen, nooit tegenslag gehad en door en door verwend. sharon daarentegen heeft misschien altijd moeten knokken, ook wegens haar figuur, werd misschien veroordeeld door anderen en moest altijd voor zichzelf opkomen. ik denk dat het zo ongeveer wel zit.
daardoor is sharon veel sterker geworden.
Ze is in een debatclub geweest en in de jeugdraad (schaduwraad van de gemeenteraad). Ze deed het echt heel goed en het gezin is echt stabiel en leukquote:
Bedoelde met een goed gezin dat Sharon geen behoefte heeft aan bevestiging omdat ze uit een fijn nest komt. In tegenstelling tot Jo of Mo bijvoorbeeld, die zijn wel getekend door hun thuissituatie denk ik. Die pa van Mo lijkt me geen pretjequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
die andere meiden zitten stuk voor stuk in een droomwereldje. hebben altijd alles voorelkaar kunnen krijgen, nooit tegenslag gehad en door en door verwend. sharon daarentegen heeft misschien altijd moeten knokken, ook wegens haar figuur, werd misschien veroordeeld door anderen en moest altijd voor zichzelf opkomen. ik denk dat het zo ongeveer wel zit.
daardoor is sharon veel sterker geworden.
Sorry ik heb daar geen oordeel over. Schaam me kapot voor de PVV in Almerequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Past wel bij het henk en ingrid imago van de pvv in almere idd!
Ja want dan draait het om missiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef Ikkieee het volgende:
als alle geheimen eruit gaan kunnen er wel wel mensen van buitenaf in het huis komen toch?
ongelofelijk he de hele dag huilen en de sfeer verzieken en daarna proberen te manipuleren met stemgedrag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Day het volgende:
En ondanks alle verdriet, gaat ze toch maar weer nominatieafspraken maken.
Word echt kotsmisselijk van die Mo, wat een rotmeid is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ongelofelijk he de hele dag huilen en de sfeer verzieken en daarna proberen te manipuleren met stemgedrag.
kweet niet of het een missie is.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
Missie van Jo de top 2 vragen van iedereen?
Ik las dat de ma van Jo rijk geworden is met illegale afslankinjecties, ze heeft een waarschuwing gekregen van IGZ, daarom was Joanne zo blij, dat er een rantsoenweek was, Ze riep toen: "o fijn we gaan afslanken".quote:
vond het eigenlijk wel leuk, zo defensief tegen jo......quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Lauzer het volgende:
Wat doet Lau opeens defensief zeg. Kutwijf.
Prutsers daar in die kliniek van der moederquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een kut op haar voorhoofd heeft....
[ afbeelding ]
whahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahahaha daar moet mamajo nog een botox naaldje voor regelen !quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raar hè?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna leert het ook nooit..
Ze wil alles op alles zetten om Philip te laten winnen..
Gaat ze zich weer wegcijferen voor een kerel..
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ging duidelijk antwoord gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef danilel het volgende:
[..]
kweet niet of het een missie is.....
kan ook een van haar snode eigen plannetjes zijn.....
Jo stemt op Maik, want die had het gore lef om op haar Flipdrol te stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Als ik mag kiezen zegt Joanna (en Maik doet ff niet mee) dan kies ik...
Oftewel: Ze zegt op wie ze stemt (en op wie de rest moet stemmen)
Ik verwacht ook een catfight tussen jo en lau, ze willen nl. beide op maik drukken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef danilel het volgende:
[..]
vond het eigenlijk wel leuk, zo defensief tegen jo......
als dat zo doorgaat kan het nog een leuke bitchfight worden....
Hun mogen dat. Punt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Die overheersende kerels komen erbij en weg verhaal van Joanne
Door wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach jee, Jo's vertrouwen is deze week weer beschadigd.. Nee zij is betrouwbaar.
Meester in de rechten, rechtvaardigheidsgevoel en onrecht, triggers voor Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach jee, Jo's vertrouwen is deze week weer beschadigd.. Nee zij is betrouwbaar.
Door Maik, die heeft flip genomineerd de afgelopen keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |