Kan niet anders dat het een missie is. Niet te geloven, wat een verhaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Stability het volgende:
is het nou echt een missie van gerard? of doet ie het er echt om?
Laten wij maar niet in zo'n huis gaan zitten.......quote:
wat een spreker is die man wat een spreker is die man dat is een man die ouwee hoeeeeeeeeeeeeeeren kaaaaaaaaaaaaanquote:
volgens mij wil ze dat, kan ze maik nog meer claimenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Week van de angst. Ik heb deze ingestuurd:
Monique heeft urine test moeten doen vorige week. Breng haar de boodschap dat is gebleken dat ze zwanger is.
Dat is niet haar grootste angst volgens mij. Eerder die van Maik. Denk dat Mo er nog blij mee zal zijn ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Week van de angst. Ik heb deze ingestuurd:
Monique heeft urine test moeten doen vorige week. Breng haar de boodschap dat is gebleken dat ze zwanger is.
Jij weet niet hoelaat ik gisteren een privékrabbel op haar hyves heb achtergelaten..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lekkahhh puhhhh, ik was je voor om mij aan te bieden voordat jij dat zou doen, om op mijn schouder uit te huilen. Doe jij Botox Betty Bitch maar
dan krijgt gerard z'n duiveltje kostuum weer terug?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Als het de week vd angst wordt, hoe gaat het dan zaterdagavond? Ik denk verkleedt als allerlei monsters??
denk dat het wel meevalt, ik val niet op vrouwen, dus jij mag haar hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laten wij maar niet in zo'n huis gaan zitten.......
Heel gevaarlijk voor andere bewoners enzow...
Tsja, ze krijgt geen aandacht nu hè?quote:
quote:
Heb ik net ook gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]geer praat teveel ik pak de andere cam wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |