Heel simpel, jij vind haar niet mooi, ik weer welquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef danilel het volgende:
[..]
tja met profi visagie kan ik er ook wel goed uitzien (bijna alle mensen trouwens)
zelfs bij sophie lukte datquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef danilel het volgende:
[..]
tja met profi visagie kan ik er ook wel goed uitzien (bijna alle mensen trouwens)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef Flashbox het volgende:
Volgens mij is Bommie zijn pilletjes wezen brengen naar Gerard
Zouden ze er daarom hun beroep van hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Andre van Duin zou dit ook goed kunnen. Of Hansje Teeuwen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:20 schreef danilel het volgende:
[..]
maar volgens haar model agency ook in te huren als actrice.......(ik vond het een beetje slecht geacteerd).
Denk ook dat als zij in de situatie van mo zou zitten ook een janksmoel zou zijn......
(vond het een beetje een heks met die haren zo)
Wat een spreker is die man.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef MargrietV het volgende:
Wat kan die vent ouwehoeren, daar is toch een liedje van,
Voor Mo wordt het een 2e week van de waarheid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb wel een mooie voor de week van de angst. Kijken hoe Monique omgaat met haar grootste angst, namelijk dat haar ouders zeggen: Mo we zijn teleurgesteld in je dat je keihard loopt te krikken op de nederlandse tv
Van Duin enquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Andre van Duin zou dit ook goed kunnen. Of Hansje Teeuwen.
Dit is gemaakt, dus daarom totaal niet grappig (Mijn mening dan)quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard doet me denken aan de buufje, die ook aan één stuk door kan ratelen of mijn oma aan de foon, waarbij je gewoon kan gaan pissen en de hond uitlaten, want als je terugkomt, is ze nog bezig. hahahahaha
smaak verschil, dat magquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heel simpel, jij vind haar niet mooi, ik weer wel
Lekkahhh puhhhh, ik was je voor om mij aan te bieden voordat jij dat zou doen, om op mijn schouder uit te huilen. Doe jij Botox Betty Bitch maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, gisteren al. Niks mis mee toch? Ik zou het erop (of eronder) kunnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |