Onder je Duitse helm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef x3ro het volgende:
BAM, lekker wezen biken de hele namiddag in 't zonnetje. Wieweet heb ik onder m'n helm en al nog een beetje kleur gekregen
Helaas nietquote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Helaas nietMotorcross helmpie
![]()
Goede s'ochtends overigens
Hoe was uw vrijdagavond?quote:
Helaas, nope. Het is dat je nogal uit de buurt woont anders had ik je wel door kunnen verwijzen voor de inkoop door de garage van een goede kennis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Hyman het volgende:
x3ro, nog een 440 kopen? Special price for you!
Rustig en de jouwe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoe was uw vrijdagavond?
[..]
Helaas, nope. Het is dat je nogal uit de buurt woont anders had ik je wel door kunnen verwijzen voor de inkoop door de garage van een goede kennis.
Slaperig en rustigquote:
Ik vind het de laatste tijd sowieso vreemd als ik een avond niks te doen heb, ben laatste tijd zo druk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Slaperig en rustigHeel vreemd voor een vrijdag
Golf 5 of 6 neem ik aan? Zelf ook al vaker in die dingen gereden en stond toch wel te kijken van hoe die tsi'tjes rijden en schakelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een VW Golf als leenauto
Snelle bak
Neur zat zitten voeren op 't strand?quote:
Duh, what eals!quote:
Als je zo door gaat ben je binnen 'n jaar door de 2 of 3 lagen blanke lak van dat ding heenquote:
Vervolgens overgegaan op de GBH toen ze zelfs in de zatte bui nee zei?quote:
Hoezo? Ik breng alleen een waxlaag aan, ik polijst 'm niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je zo door gaat ben je binnen 'n jaar door de 2 of 3 lagen blanke lak van dat ding heen
[..]
Vervolgens overgegaan op de GBH toen ze zelfs in de zatte bui nee zei?Of was dat niet nodig voor deze eckte baas?
Das was een garpjequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo? Ik breng alleen een waxlaag aan, ik polijst 'm niet.
En dat soort mongolen durven Limburgers 'buitenlanders' te noemen door het dialectquote:
vanavond real barca 40x belanrijker eingelijk jeweeztquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dat soort mongolen durven Limburgers 'buitenlanders' te noemen door het dialect
Rest van de matches van de Champions League ook gekeken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
vanavond real barca 40x belanrijker eingelijk jeweezt
tuurlijk alles maar dit is spanish comp zakazuluquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Rest van de matches van de Champions League ook gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |