Je bedoelt haar borsten? Vorige keer had ze veel minder.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze begint enigzins vooruitgang te tonen met haar photoshopskills.
Ze heeft wel dikke tetten zegquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Muizenbeest het volgende:
Gewoon omdat ik micha fan ben![]()
[ afbeelding ]
Nee, meer het feit dat op eerdere foto's haar gezicht een grote blurvlek is en de achtergrond bij haar tetten meegevormd was toen zij haar tetten vergrootte. Dat is nu minder.quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Je bedoelt haar borsten? Vorige keer had ze veel minder.
Onder haar tieten wordt het behang ineens doorgetrokken. Oftewel ze heeft een aanzienlijk stuk van haar buik weggewerkt hahah.quote:
En blijven volhouden dat ze geen Photoshop gebruikt en gewoon een goede huid heeft.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef KirovAir het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak Micha wel niet misbruikt is en weet ik het wat om zó ontzettend onzeker over zichzelf te zijn..
bwoohh ze heeft mij gebloktquote:Voeg toe als vriend
Je kan geen vrienden worden door de instellingen van Micha!
ze zat hier in de buurt op school.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef KirovAir het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak Micha wel niet misbruikt is en weet ik het wat om zó ontzettend onzeker over zichzelf te zijn..
vind je het gekquote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ze zat hier in de buurt op school.
ken haar niet persoonlijk maar schijnt weggepest te zijn.
komt daar nou 'n flits uit de lens?quote:
En ze is pas 20 geworden, doodzonde.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toppunt van plastische chirurgie (en her en der wat gephotoshop?)
http://www.kissies.se
Met zulke wezens (ze is de naam 'meisje' niet eens waard) kan ik écht geen medelijden hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
En ze is pas 20 geworden, doodzonde.
WTFquote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toppunt van plastische chirurgie (en her en der wat gephotoshop?)
http://www.kissies.se
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een monsterpost!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]__!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BAZENSITE
www.antiduckface.com
Hahah dat is mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat een monsterpost!
Ik moest hardop lachen en dat gebeurt niet snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rechter heeft wel tetten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Pixie. het volgende:
Oke research:
Verhaaltje dus in spoiler:Zonder make up lijkt ze op....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Die hand.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef blistah het volgende:
[ afbeelding ]
Micha is terug met een super lelijke pony
Het ziet er niet echt natuurlijk uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:41 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Die hand.
Duidelijk gevalletje dwerggroei, óf obesitas.
Het ziet er zó onnatuurlijk uit.quote:
Ik word gewoon bang van haarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef blistah het volgende:
[ afbeelding ]
Micha is terug met een super lelijke pony
Homepage van hyves > Naar onderen scrollen > Best Bekeken / Meest Gerespecteerd / Meest Besproken .. Gegarandeerd succes..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef RijstNatie het volgende:
zijn er hier mensen die deze foto's gewoon sparen ofso?
hoe ken je anders zo'n gare collectie hebben>?
Ik zou haar wel doenquote:
Dat is niet leuk..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ze zat hier in de buurt op school.
ken haar niet persoonlijk maar schijnt weggepest te zijn.
wow... wat is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef harriepopov het volgende:
Hmm hier dan twee van zijn leukste foto's..
http://img824.imageshack.us/img824/1320/enchy1.jpg (copy/paste deze link)
http://img809.imageshack.us/img809/61/enchy2.jpg (copy/paste deze link)
Wat is dit ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef botergeil71 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo he, wat een ontzettende stakker. Die stropdasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef botergeil71 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'U mirin bro?'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef botergeil71 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |