Weet er nog 1 in een feyenoord shirtquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast kan je even een oproepje doen?
Ik zoek met spoed een masseur. Ik verga van de pijn in mn rug
quote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IAYD, best wel zware bitpop, maar je moet die man zien![]()
Dat ging per ongelukquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even een huishoudelijke mededeling. Royco heeft mijn laptop net even voorzien van malware enz dus de kans is groot dat als ik mn laptop uitzet dat ik hem niet meer aankrijg.
Dus dan ook geen huppellach meer voor jullie
Leg het maar uit aan mijn fans.quote:
Denk je dat we Hart van Nederland halen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg het maar uit aan mijn fans.
Ik hang nu aan de telefoon met de story, straks belt de prive!
Iedereen zal het weten jongeman
Goeden zaak tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef gogosweden het volgende:
LOL! de eerste keer dat ik luister en gelijk hoor ik die dj praten over mij
Ja, jij komt het topic binnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef gogosweden het volgende:
LOL! de eerste keer dat ik luister en gelijk hoor ik die dj praten over mij
We halen zelfs NOS en de FPquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk je dat we Hart van Nederland halen?
Voor het doorsnee Top-40 nummertje kom ik m'n bed niet uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe het elke doordeweekse ochtend
Gast, hou je bek ff om half 10 's middagsquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef EggsTC het volgende:
Want jullie denken misschien dat ik lazeres ben... ik zal jullie EEEEEEEEEEN DING VERTELLEN...... :
Goeden zaak welquote:
Lazeres?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef EggsTC het volgende:
Want jullie denken misschien dat ik lazeres ben... ik zal jullie EEEEEEEEEEN DING VERTELLEN...... :
Kijk in de PoHiquote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geloof me, dat is het best gespeld hoe Ed het zei
Nou je hebt ongeveer 1200 topics niet meegedaan dus mjah dan oude gardequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Niss het volgende:
[..]
De 'oude garde'?
Ik speel 't spelletje nog even mee voor de aandacht.
Bij 262 gestoptquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou je hebt ongeveer 1200 topics niet meegedaan dus mjah dan oude garde
En dat met zulks een DJ.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou je hebt ongeveer 1200 topics niet meegedaan dus mjah dan oude garde
Lazerus is het toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geloof me, dat is het best gespeld hoe Ed het zei
Lazarusquote:
Daarom dus nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef sharr het volgende:
Huppelmuts. Waarom word je geen DJ? En dan de hele tijd lachen en lullen
Ja, dat. Van het Bijbelse persoon en zo.quote:
Ik heb mn tag omdat ik de HELE marathon heb geluisterdquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef gogosweden het volgende:
waarom hebben sommige een tagje hier en andere niet?
Ordinaire voortrekkerijquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef gogosweden het volgende:
De grondleggers hebben een ONZ Radio-tagjequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef gogosweden het volgende:
hoe lang duurde die?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn tag omdat ik de HELE marathon heb geluisterd
In Singles wees je mij altijd op taalfaal. Tegenwoordig moet ik jou erop wijzenquote:
Ik heb mijn tag eerlijk verdiend ja!!quote:
oh nu snap ik hem Dankjewelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De grondleggers hebben een ONZ Radio-tagje
De mensen die wakker zijn gebleven tijdens de marathon (12 uur non-stop live radio) hebben een marathon-held-tagje (4 mensen)
12 uur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De grondleggers hebben een ONZ Radio-tagje
De mensen die wakker zijn gebleven tijdens de marathon (12 uur non-stop live radio) hebben een marathon-held-tagje (4 mensen)
De bedoeling was 12 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12 uur?
Zullen we daar voor de grap even bijna 15 uur van maken
Hij was oorspronkelijk van 22:00 tot 10:00quote:
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn tag eerlijk verdiend ja!!
Hallo ik ben nog aan het bijkomen van de vorigequote:
Heb jij toen alleen die marathon gedraaid?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk ook niet dat ik hem ga doen. Was zwaar
Ja maar, ja maar, ja maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinige die die marathon leuk kan doen. Grr.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Koelkast, weet jij nog iemand die een toffe poster kan fotoshoppen / painten voor het pre-party programma van a.s. zaterdagquote:
Ik was te veel onder invloed en ben zeg maar in slaap gevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef EggsTC het volgende:
De enige rede dat ik m niet helemaal heb meegemaakt is omdat ik toen al 30 uur niet had geslapen toen het begon
Zomaar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zijn kloon ben jij nou weer?
Ben er mee bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koelkast, weet jij nog iemand die een toffe poster kan fotoshoppen / painten voor het pre-party programma van a.s. zaterdag?!
Altijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Singles wees je mij altijd op taalfaal. Tegenwoordig moet ik jou erop wijzen
[..]
Ik heb mijn tag eerlijk verdiend ja!!
Nee met darcli samen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij toen alleen die marathon gedraaid?
Samen met Dj Darcliquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij toen alleen die marathon gedraaid?
Ik maak wel wat na het onderhoud. Als het goed is heb ik een rustige dag vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koelkast, weet jij nog iemand die een toffe poster kan fotoshoppen / painten voor het pre-party programma van a.s. zaterdag?!
Monoquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
Welke held zei: Je moeder aan het poeder daar?
Ik vermoed Monopoly?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
Nah ik bedoelde meer dat in singles wees je mij erop en nu moet ik jou erop wijzen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd?Volgens mij niet. En vandaag maar twee, waarvan eentje door telefoonfalen
Mensen die mono niet herkennenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
Het was ook geweldigquote:
Weet ik niet eens meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik bedoelde meer dat in singles wees je mij erop en nu moet ik jou erop wijzen.
Iek viend eng
kats van 't rabat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meerBedoel je niet Yuki?
Ik ben kats van 't rabat, komt door het weer! IK KAN HET WEL!
Ja ik weet dat je het kanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meerBedoel je niet Yuki?
Ik ben kats van 't rabat, komt door het weer! IK KAN HET WEL!
Ik heb m'n Loubies al verruild voor Birkies! En ik heb m'n zomerjurkje ingepakt, voor als 't echt warm wordtquote:
Picsquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n Loubies al verruild voor Birkies! En ik heb m'n zomerjurkje ingepakt, voor als 't echt warm wordt
Van m'n tas? Of van m'n Birkies? Of van m'n Loubiess?quote:
Van jou in je zomerjurkjequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van m'n tas? Of van m'n Birkies? Of van m'n Loubiess?
Ik zit me af te vragen hoe je dat moet doenquote:
Gewoon "uhhhh uhh ahhh jaaa aaah dieper ! "quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe je dat moet doen
Geef je nummer dan whatsapp ik dat ff naar jequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon "uhhhh uhh ahhh jaaa aaah dieper ! "
Smoothquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef je nummer dan whatsapp ik dat ff naar je
Je leert nog wel iets van de FOK!kersquote:
Moet ik aantekeningen maken dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je leert nog wel iets van de FOK!kers
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef gogosweden het volgende:
op die site onder laatst gespeeld krijg ik deze foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Bekijk alles
Ja, morgen of zondag. Afhankelijk van 't weerquote:
De site wordt nog aan gewerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef gogosweden het volgende:
op die site onder laatst gespeeld krijg ik deze foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Bekijk alles
ok dankquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
We zijn druk bezig om de site te veranderen enz.
Geduld, het komt allemaal goed.
Ook, maar we gaan eens lekker van het mainstream padje afquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef EggsTC het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de melodietjes was koelkast.
Maargoed mij hoor je niet klagen
Splattercore, kom ik ook net achterquote:
Gelukkig niet nee!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja eeeh, niet alle muziek komt van tiesto en britney eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |