hee mooi dus de kast kan ik rustig nemen.. ik schrok beetje van de produktomschrijving namelijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb die kast in een kleinere variant. Met vier en met acht blokjes. Is prima en stevig!
Volgens mij is het PP, geen papier iig kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef seasushi het volgende:
De kast is uitstekend! In scheidingswandjes geloof ik niet zo, Ik heb het idee dat je die altijd omver loopt. En volgens mij is het van papier he, tussen de latjes..Bij mij zou het ding zo kapot zijn
wat is PP dan??quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Volgens mij is het PP, geen papier iig kan ik mij herinneren.
Psst.. In Haarlem zit ook een Ikea...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef purmernoord het volgende:
ook wat..
hebben ze die scheidingswand in amsterdam niet voorradig, moet je ervoor naar amersfoort, online bestellen kan niet.. pfffff waardeloos
kan door de week niet heen, alleen op zondag, en dan zijn ze in amersfoort weer gesloten..
hee bedankt voor de tip, dat is dichterbij idd. en heeft ze ook allebei op voorraad!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Psst.. In Haarlem zit ook een Ikea...
dank je wel voor je input.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:12 schreef fh101 het volgende:
Die kast is super, als scheidingswand ook heel handig want je kunt er van beide kanten wat in zetten, hij is diep genoeg!
Heb m in het wit, en het enige wat ik jammer vind is dat hij wel heel veel stof aantrekt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |