Voel je je zo beledigt door bodybuilders dat je zelfs in een topic dat nog eens niet over bodybuilding gaat ons moet aanvallen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:24 schreef NickB het volgende:
Dus mensen die aan bodybuilding doen zijn gay, is wel waar?
Nee, als je bijv op sommige forum's kijkt waar iemand tips vraagt om af te vallen bijv zie je vaak staan 'je moet geen vet eten want daar word je dik van'quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou ook kunnen komen doordat je een medium kiest om over dat onderwerp te praten, waar mensen geen interesse hebben in je gebrabbel..
Komt het van bodybuilding forums?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee, als je bijv op sommige forum's kijkt waar iemand tips vraagt om af te vallen bijv zie je vaak staan 'je moet geen vet eten want daar word je dik van'
Soms wel, er zijn altijd wel paar mensen die zulke dingen ook beweren maar hun worden dan heel snel op hun plek gewezen.quote:
Kan gebeuren toch. Je kan niet verwachten dat iedereen evenveel weet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee, als je bijv op sommige forum's kijkt waar iemand tips vraagt om af te vallen bijv zie je vaak staan 'je moet geen vet eten want daar word je dik van'
Daarom moeten die mensen zich daar eerst in verdiepen voordat ze van alles gaan beweren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch. Je kan niet verwachten dat iedereen evenveel weet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
TS is een onzekere bodybuilder met een kleine piemol.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Voel je je zo beledigt door bodybuilders dat je zelfs in een topic dat nog eens niet over bodybuilding gaat ons moet aanvallen?
ik voel me niet beledigt. vind alleen 'bodybuilders' kansloos. sportschool is niets min mee. maar je lichaam oppompen om te compenseren is echt verschrikkellijk triest.quote:
Dat over bodybuilding was een voorbeeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
TS is een onzekere bodybuilder met een kleine piemol.
Jij behoort tot 1 van de mensen die geen verstand hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik voel me niet beledigt. vind alleen 'bodybuilders' kansloos. sportschool is niets min mee. maar je lichaam oppompen om te compenseren is echt verschrikkellijk triest.
Jammer dat je het niet door hebt dat die foto fake is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef _GdR_ het volgende:
tadaaaa het perfecte lichaam in een perfecte verhouding...
[ afbeelding ]
...als je in chernobyl geboren bent
Lichaam is gewoon in verhouding.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
ow sorry. hier dan een 'echte' (al hoop ik van niet)
[ afbeelding ]
fapfapfapfap
Misschien moet je even de eerste post lezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
Goh, een bodybuilder topic in KLB, hoe origineel
En dan moet je voor de grap de rest eens lezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Misschien moet je even de eerste post lezen?
ik hoop dat dat 'wijf' nooit kinderen kan krijgen. want dat perfecte lichaam in de perfecte verhouding zonder tieten kan natuurlijk nooit borstvoeding geven.quote:
En? Ik begon niet met bodybuilder's dit dat..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan moet je voor de grap de rest eens lezen
Hij gebruikt dat alleen maar als voorbeeld. Je komt wel vaker tegen dat mensen wijs over dingen praten maar er ballen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef Isthisit het volgende:
Gast jij opent ook elke week een bodybuilding topic he. En dan nog zeggen dat het eigenlijk geen bodybuilding topic is
Heb je verder nog wel een leven eigenlijk?
Zo'n persoon kan ook geen meer kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik hoop dat dat 'wijf' nooit kinderen kan krijgen. want dat perfecte lichaam in de perfecte verhouding zonder tieten kan natuurlijk nooit borstvoeding geven.
Het is geen bodybuilding-topic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef Isthisit het volgende:
Gast jij opent ook elke week een bodybuilding topic he. En dan nog zeggen dat het eigenlijk geen bodybuilding topic is
Heb je verder nog wel een leven eigenlijk?
Ja wel heel toevallig dat 80% van de OP WEER over bodybuilding gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Jeshy het volgende:
[..]
Hij gebruikt dat alleen maar als voorbeeld. Je komt wel vaker tegen dat mensen wijs over dingen praten maar er ballen verstand van hebben.
Omdat ik als bodybuilder vaak met zulke dingen te maken krijg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ja wel heel toevallig dat 80% van de OP WEER over bodybuilding gaat.Waarom niet een keer een ander voorbeeld dan?
Is dit voorbeeld al te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef daruk het volgende:
Ga eens praten over wat anders dan ofzo. Geef eens even een soort van een ander misschien voorbeeld.
perfecte lichaam enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Zo'n persoon kan ook geen meer kinderen krijgen.
Voor haar misschien wel?quote:
Jammer dat jullie door blijven gaan over BB.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jammer dat het alsnog een bodybuildertopic is geworden, en TS er vrolijk aan meedoet. Heb je niets van je ban geleerd?
Reageer er dan niet op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Jammer dat jullie door blijven gaan over BB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |