Wat pas slecht geacteerd was, dat moment dat Laura probeerde verdrietig op het aanrecht te zitten terwijl ze thee zette.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat janken van maik was ook redelijk slecht geacteerd...:)
Herhaalt je papegaai niet wat ze zeggen.. ideaal toch?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
ik kan ook geen ruk verstaan, tv staat aan de andere kant van de kamer en me papegaai blert erdoorheen
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat pas slecht geacteerd was, dat moment dat Laura probeerde verdrietig op het aanrecht te zitten terwijl ze thee zette.
Haar ridder was pas vertrokken en ze vond dat ze nu wel verdrietig moest doen, maar lang lukte dat niet of ze begon alweer over de percentages waarmee de rest terugkwam
Klopt zag er goed uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Het enige waar ze nu na acht weken wel in zijn geslaagd is om Renate in een mooie outfit op de buis te krijgen. Ze zag er gisteren echt uit om door een ringetje te halen.
ze straalt helemaalquote:
hij probeerde wel al de sirene na te doen. Toen heb ik voortaan geluid weg gedraaid als iemand de kamer in ging om te drukken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Darakka het volgende:
[..]
Herhaalt je papegaai niet wat ze zeggen.. ideaal toch?!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij probeerde wel al de sirene na te doen. Toen heb ik voortaan geluid weg gedraaid als iemand de kamer in ging om te drukken...
ziggoquote:
dit programma doet het op tv niet best en moet het vooral van het succes op internet hebben, lijkt mij juist een goede reden om toch te proberen deze groep mensen goed te bedienen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe ze over de streamers denken weten we al jaren. "Een handjevol lastige zeikerds die alles beter denken te weten".
TV-zenders en productiebedrijven cateren echt niet voor de streamers. De beelden zijn primair om tv-uitzendingen van samen te stellen. Dat de feed wordt doorgeprikt naar het internet is ook alleen maar om nog een extra centje binnen te halen, maar omdat het uploaden van videostreams megaduur is en ze er niet in slagen om de streams af te schermen voor zwartkijkers, zijn deze nauwelijks kostendekkend. Waarschijnlijk is de enige reden om de streams nog via internet door te geven dat er al voor betaald en is en waarschijnlijk heeft men ook nog verplichtingen naar de adverteerders.
De motivatie bij SBS om het de streamer naar de zin te maken is nu wel gereduceerd tot onder het nulpunt.
upcquote:
Die zegt echt niet wat ze denkt....dat ze mo gewoon een snol vindquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
Overigens ook nog wel wat punten voor Jurien met zijn bekstekker shirtje in de liveshow.
Kan iemand trouwens ook die zus van Maik uit beeld houden, wat een nutteloze toevoeging zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |