quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:02 schreef Klonk het volgende:
Nog een slachtoffer van het klotewekkervogeltje hier, ik ben normaal een natuurliefhebber maar nu zou ik toch graag een handgranaat hebben![]()
Denk je ik heb vrij, ik kan uitslapen en dan gaat het wekkertje af buiten
nee, dit is een ekster, prachtig geluid in vergelijking met het oorverdovende hoge irritante kutpiepje van dit irritante stuk fauna: http://www.vogelbeschermi(...)ailpagina/q/vogel/40quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Markster het volgende:
Een ekster klinkt toch veel meer als een kraai, aangezien het een kraaiachtige is, of zit ik er volledig naast?
Ik vind het toch behoorlijk als een kraai klinken hoor:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dit is een ekster, prachtig geluid in vergelijking met het oorverdovende hoge irritante kutpiepje van dit irritante stuk fauna: http://www.vogelbeschermi(...)ailpagina/q/vogel/40
komt er niet eens in de buurt, geloof me het klotewekkervogeltje is geen kraai, het klinkt als een wekker die afgaatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik vind het toch behoorlijk als een kraai klinken hoor:
http://www.vogelbeschermi(...)ilpagina/q/vogel/262
Ik zeg ook niet dat dit de wekkervogel isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt er niet eens in de buurt, geloof me het klotewekkervogeltje is geen kraai, het klinkt als een wekker die afgaat
Ik denk wel dat ik weet welk geluid je bedoelt, maar heb ook geen idee welke vogels dat is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Klonk het volgende:
Oh, ja, sollie niet goed gelezen
Maar ondertussen de boosdoener nog niet gevonden...
In dat geval ga ik op zoek naar de buren met een ouderwetse klokradio met pieper om die te slopen dan heeft ie geen voorbeeld meer en dan ga ik hem beest vivaldi leren ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef Markster het volgende:
Was het trouwens niet bewezen dat vogels geluiden kunnen nadoen, als ze het maar lang genoeg horen?
Ja op youtube staan een hoop filmpjes van vogels die bijvoorbeeld een autoalarm nadoenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef Markster het volgende:
Was het trouwens niet bewezen dat vogels geluiden kunnen nadoen, als ze het maar lang genoeg horen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef senesta het volgende:
Vanaf 1:50 ongeveer.
Je zal hem op je dak hebben![]()
Schitterend, ik wil ook zo'n vogeltje op m'n dak!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef senesta het volgende:
Vanaf 1:50 ongeveer.
Je zal hem op je dak hebben![]()
ik ook, maar wacht maar tot je dit digitale exemplaar een keer hoortquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Schitterend, ik wil ook zo'n vogeltje op m'n dak!
Die blaffende/ jankende hond daarentegen moet ze nek worden omgedraaid...
Zelf zet ik trouwens in de zomer de deur naar het balkonnetje aan m'n slaapkamer open, juist om door de vogeltjes (en de zon) te worden gewekt
Zoals deze Liervogel (Lyrebird). Vanaf 1.43 kun je een fotocamera, autoalarm en kettingzaag beluisteren. Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja op youtube staan een hoop filmpjes van vogels die bijvoorbeeld een autoalarm nadoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |