Ik weet niet hoe ik dat moet doen. had volgens mij de Lapo. En Mo is nog wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:25 schreef Gamey het volgende:
Hou totaal niet van topics starten maar niemand had er zin in, wat een bijzonderheid is tegenwoordig
ik kan haar ook niet slim vinden op de een of andere manierquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
En toch speel ze dit spelletje niet zo slim. Slim genoeg voor de mensen in dat huis, maar niet slim genoeg voor de mensen die haar die ton moeten bezorgen.
als je het oude gesloten topic opent staat er boven aan een knop met maak nieuw deel of zoietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet doen. had volgens mij de Lapo. En Mo is nog wakker
Ik denk ook dat er bij vele een verkeerd beeld bestaat van IQ en hoogbegaafdheid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
En toch speel ze dit spelletje niet zo slim. Slim genoeg voor de mensen in dat huis, maar niet slim genoeg voor de mensen die haar die ton moeten bezorgen.
Als ik de laatste heb, mag jij hem openenquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:29 schreef resi_70 het volgende:
haha ik wachtte gewoon geduldig af. Want anders zijn er dadelijk weer 3 open
Met mo nog wakker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:30 schreef Gamey het volgende:
word toch wel eens tijd dat die streams weer gaan werken, volgens mij liggen alle mensen met upc en ziggo al in bed
juist. Ik word in mijn werkkring omringt door hele slimme mensen en die zijn een kei in hun vakgebieden, maar ik heb ze ook flinke blunders zien maken als het niet met hun vakgebied te maken had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er bij vele een verkeerd beeld bestaat van IQ en hoogbegaafdheid.
Een Wibi Soerjadi is hoogbegaafd en heeft een gave voor het spelen van de piano.
Maar of je hem een complexe wiskundige formule moet voorschotelen ik ben bang van niet,
Jacob Barnett (12 jaar) heeft een IQ van 170, en is heel dichtbij om de relativiteitstheorie van Einstein te ontkrachten, deze beste jonge kan zijn eigen schoenen niet strikken omdat het te complex is.
Hoogbegaafdheid houd dus niet in dat je overal goed in bent, en heeft ook niet altijd tot gevolg dat je een laag EQ hebt.
Ik doe de boekhouding enzo, maar dat laat ik aan anderen overquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:31 schreef resi_70 het volgende:
Of je leert het even. Je kunt oefenen zonder een topic echt aan te maken
Gewoon met preview bekijken maar niet invoeren:P
quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:34 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep. Een gerust mens, heeft niks verkeerds gedaan.
Het zal niets met haar EQ te maken hebben, waarschijnlijk wel met haar IQ.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:33 schreef Flow3r het volgende:
Het boeit me niet zo of haar hoogbegaafdheid iets te maken heeft met haar gedrag, er zullen genoeg hoogbegaafden zijn die zich niet zo gedragen, ik beoordeel de bewoners op wat ze laten zien op de streams.
waarsschijnlijk ziet ze dan nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2011 03:36 schreef Mita het volgende:
Mo krijgt na SSt zichzelf te zien. Hoop dan, dat ze ziet wat wij zien.
anders kan ze altijd nog hier op fok het een en ander teruglezen (met een pallet tissues ernaast)quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:36 schreef Mita het volgende:
Mo krijgt na SSt zichzelf te zien. Hoop dan, dat ze ziet wat wij zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |