welke emotie faked joanna,want vebreken van een relatie ook al is hij al tijden niet goed ,doet pijn ,zelfs als je hem zelfs zou verbreken ,je moet toch*??* jaar afsluiten die je met elkaar gedeeld hebtquote:
Echt waar ze bespeeld mensen, moet je maar eens de hele dag kijken. Je hoeft maar een dag te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:10 schreef bull1966 het volgende:
nee geloof ik niet.
ze is verliefd .
ze is onzeker.
ze is geil na alcohol.
haar EQ is lager dan haar IQ
ik zie hetzelfde als jij, maar blijkbaar ziet de rest iets andersquote:
je vergist je met de J en de M .quote:niet alles is gespeeld bij mo ,zeker niet
maar ze kan wel/ook huilen op comando, en daardoor sneller iets gedaan te krijgen
Ik vindt dat fijn dat iemand het goede in de mens ziet. Maar je hoeft toch niet alle bewoners weer allemaal een voor een aan te spreken dat je zo goed lief en klein bent. Als je erachter komt dat je onderaan de ladder staat. Oppakken en opnieuw beginnen, en niet dat gezeik van Mo. Dus wat is de ware Mo. Als ze iedereen gehad heeft, is het nog niet goed. Allemaal echte emotiequote:Op vrijdag 8 april 2011 04:14 schreef b_engeltje het volgende:
niet alles is gespeeld bij mo ,zeker niet
maar ze kan wel/ook huilen op comando, en daardoor sneller iets gedaan te krijgen
nee hoor ik vergis me niet,en neem het haar ook verder niet kwalijk ,ieder heeft zo zijn eigen tactiek ,de ene werkt de ander nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
je vergist je met de J en de M .
die zitten vrij kort bij elkaar op het toetsenbord
Ik ook,ik zeg niet dat er geen emoties zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee hoor ik vergis me niet,en neem het haar ook verder niet kwalijk ,ieder heeft zo zijn eigen tactiek ,de ene werkt de ander niet
maar dat ze (monique) kan huilen op comando ben ik heilig van overtuigt
ik toch ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:19 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ook,ik zeg niet dat er geen emoties zijn
Je bent vergeten te zeggen dat de streams ook steeds op Jo staan, maar die is beter te hebben in een bui als Mo, want die blijft doorgaan, wat minder is als gedumpt worden op tv. Als dat dan al zo isquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:19 schreef bull1966 het volgende:
wie mocht met d'r moeder ouwehoeren al 2 keer.
wie kreeg d'r wol en breinaalden.
wie hoorde dat haar hondje naar de dierenarts moest.
wie mocht doorgeven dat d'r auto opgehaald moest worden
Dat weet jij niet, dat weet ik niet. Ik praat over wat ik zie. En met Jo kan ik nog weleens lachen met Mo niet. Wie laat zich 2 keer onder de douche tegen zich aan laten pissen. En in het hol genomen het hele bed vol schijtenquote:
ja het genieten in en van het levenquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:24 schreef bull1966 het volgende:
ze heeft veel spelersinfo gekregen tijdens haar gesprekt met mams.
ze heeft zelf al gezegd dat ze veel van Karim kon leren
Dat doet ze echt helemaal alleen zelf. Heb je gisteren gekeken, het lag er met 2 vingers op wat ze deed, zo bang dat ze wat verkeerds had gezegd. Direct in de aanvalquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:27 schreef bull1966 het volgende:
weet jij ook niet .
ik zeg niet dat mo altijd slim bezig is .
maar ze wordt wel door de regie vaak gekloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |