hu die snap ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:27 schreef Mita het volgende:
En als het waar is van de abortus van Jo in december. Moet ze Mo weer helpen. En ik ben echt niet voor Jo
je vergeet een ding ze is 30 ...volwassen dus volgens de wet ,en verantwoordelijk voor haar eigen dadenquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:32 schreef Mita het volgende:
Als ik de vader van Mo was, had ik haar aan de haren uit dat huis gehaald. Op m'n blote knieen naar Portugal gekropen als het moest. Maar dan ga ik toch geen teksje opreutelen
Ze heeft (JO) vanmiddag tegen Mo en Sharon iets duidelijk gemaakt wat ze in december had meegemaakt doormiddel van op de buik wijzen en naar letters op haar armbandje. A van abortus Sharon had het direct door, Mo niet. Lees terug op de vanmiddag Cossen daar staan zelf de armbandjesquote:
heb ik gezien mo was er eerst bij snapte het meteen want zei vroeg namelijk of het m of a wasquote:Ze heeft (JO) vanmiddag tegen Mo en Sharon iets duidelijk gemaakt wat ze in december had meegemaakt doormiddel van op de buik wijzen en naar letters op haar armbandje. A van abortus Sharon had het direct door, Mo niet. Lees terug op de vanmiddag Cossen daar staan zelf de armbandjes
Dat bedoel ik dus 30 jaar en nog niet oud en wijs genoeg, moet nog steeds bevestiging krijgen. Ik heb niet zo'n kinderen. Maar als ik ze had: aan de harenquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je vergeet een ding ze is 30 ...volwassen dus volgens de wet ,en verantwoordelijk voor haar eigen daden
kan papa niets aan veranderen verder ,behalve als de afspraak tossen de ouders en mo was dat als ze zich zo misdrage ,ze haar zouden beschermen door haar eruit te halen ,maar vermoed dat die afspraak niet gemaakt is
Je bedoelt wie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 04:43 schreef bull1966 het volgende:
ik vind het jammer dat er in limburg dus ook van die mutsen wonen
Mien mooder stjumt PVV, dae kalt zo lekker. Mooders en dochter he. Ich bin het mit her neet insquote:
Plus umdet ze Sharon dao op aafrekene det t det stjumtquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:57 schreef Mita het volgende:
[..]
Mien mooder stjumt PVV, dae kalt zo lekker. Mooders en dochter he. Ich bin het mit her neet ins
Is moeilijk in het Limburgs te schrijven hoor. Praten, maar schrijven,moet je echt over nadenkenquote:
Kun je het lezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 05:08 schreef resi_70 het volgende:
whahah dacht al. Heb zelf uk 4 jaor in meastricht gewuund.
waar kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 05:10 schreef resi_70 het volgende:
ja ik kan het lezenen begrijpen
![]()
Stoor je niet aan mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |