Inderdaad dat dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, toen gaf hij dus zijn grens aan. Mo jankt dar ze haar grens aangeeft, gaat de kvdw in en is een kwartier later weer omgeluld.
de redaktie kon haar gejank niet aanzien en heeft haar Maik teruggegeven, is dat niet mooi genoeg dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:53 schreef Gamey het volgende:
[..]
zijn allemaal zaken die door de andere bewoners worden gedaan, niet door de redactie
Ik quotte je dacht ik op iets andersquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:56 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je doelt op Gerard? dat hij zn handboeien afdeed omdat hij niet langer aan die feeks van een Joan wilde vastzitten?
Groot gelijk had hij!
En hij ging wederom niet over zn grenzen heen,en was bereid om daardoor naar huis gezonden te worden
Nah, ik vond het wel een scherpe vraag die een beter antwoord verdient.quote:
Dat mo dus duidelijk haar grenzen niet aangeeft,wel hoog van de toren blaast,maar puntje bij paaltje het onderspit delft.quote:
Ja, ze hebben gevraagd hoe het met haar ging, na de dump van haar vriend. Maar Mo trok de hele aandachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:59 schreef bull1966 het volgende:
is er trouwens nog aandacht gegeven aan Joanna tijdens de daily of liveshow ???
Onderspit delftquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat mo dus duidelijk haar grenzen niet aangeeft,wel hoog van de toren blaast,maar puntje bij paaltje het onderspit delft.
Eigen schuld dikke bult,Gerard sharon en Karim hebben gek genoeg geen last van die gekkigheid.
Te veelquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:59 schreef bull1966 het volgende:
is er trouwens nog aandacht gegeven aan Joanna tijdens de daily of liveshow ???
Die anderen gedragen zich op TV beter als Mo. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:01 schreef bull1966 het volgende:
ik bedoel meer dan 80% van de zendtijd ??
dus datquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onderspit delft
Ze is nog nooit genomineerd, nog ff zo door gaan en ze zit in de finale
wat ik al zei ,dan hoor je haar nie meer over die paar *schoppen en slagen*quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onderspit delft
Weit ich, mer hub zelf twie dochters en die zien zoget eve oad. En die gedrage zich netjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:02 schreef bull1966 het volgende:
Mita niet zo ons limburgs maedje omlaag halen
Nog effe zo doorgaan en ze is sneller thuis als de overtoom....maar nu ga ik echt Duckie....quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onderspit delft
en toch is ze slim genoeg om te beseffen dat 3 maandjes op een mensenleven geen bal voorstellen en ook al noem je elkaar de hele dag schat en lieverd , het geen echte vriendschappen zijn, evenals de 'relatie' met Maik niet eeuwigdurend is. Ondertussen zit ze er nog mooi in en wandelt ze straks met de ton naar huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:02 schreef Day het volgende:
Mo gaat gewoon mt een helboel dingen de mist in. De relatie met maik is er 1 van. Het manipuleren van de overige bewoners, het gekonkel met verschillende groepen. Ze maakt geen keuzes, laat de ene groep zo voor de andere vallen als ze ziet dat het in haar voordeel werkt, de drama die ze om alles maakt, het gejank continue.
Mo wint dit echt niet, hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat ik al zei ,dan hoor je haar nie meer over die paar *schoppen en slagen*
wie het laats lacht lacht het hardst
Uhm, ik herken anders wel veel van de Limburgse konkel-cultuur in haarquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:02 schreef bull1966 het volgende:
Mita niet zo ons limburgs maedje omlaag halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |