55 000 * (1.40 - 0.80) = 33 000quote:Dit zou neerkomen op een extra kostenpost van een kleine 100.000 euro.
3 nachten toch?quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
55 000 * (1.40 - 0.80) = 33 000
Kan ik nou niet rekenen?
quote:
Dus je zat goed alleen je vergat de 33.000 met 3 te vermenigvuldigen.quote:zal vanaf volgende jaar voor diezelfde bezoeker 1 euro 40 per nacht betaald moeten worden. Dit zou neerkomen op een extra kostenpost van een kleine 100.000 euro.
De donderdag mag er ook geslapen worden, is die gratis dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[..]
Dus je zat goed alleen je vergat de 33.000 met 3 te vermenigvuldigen.
Waar ga je volgend jaar naartoe dan?quote:
Ik wil naar Glasto dus moet even goed in de gaten houden wanneer die kaarten in de vvk gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Waar ga je volgend jaar naartoe dan?
Iemand die met ons meegaat naar Lowlands dit jaar gaat ook naar Sziget, hij heeft 1 dag ertussen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef PiRANiA het volgende:
Sziget, 1 of 2 dagen rust, lowlands. Dat gaat hem niet worden.
Is ook niet zo heel vreemd met die temperaturen van de afgelopen 2 jaar. Volgens mij zou ik Sziget ook niet overleven, maar ik wil er toch nog steeds wel erg graag heen, nu alleen nog even lotgenoten vinden.quote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd 4 dagen Rock Werchter al niet vol, dus 7 dagen Sziget al helemaal niet.
Dan lijkt het me idd geen goed idee om daar heen te gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mja vorig jaar heb ik alleen maar in het gras gelegen met een camelbag. Twee dagen later enorm ziek geworden omdat ik weer suikers binnenkreegMaar het jaar daarvoor (2009) viel ik staand in slaap bij Metallica dus toen besloot ik dat Sziget niets voor mij is, terwijl ik er op m'n 15e nog heen wilde liften.
Heb ik 3 jaar geleden ook gedaan, was nog best te doen. Alleen daarna was ik wel echt dood voor een weekquote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Iemand die met ons meegaat naar Lowlands dit jaar gaat ook naar Sziget, hij heeft 1 dag ertussen.
Volgend jaar ga ik denk ik wel naar Sziget en niet naar Lowlands.
Effenaar koninginnenacht, ik ga erheenquote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ze staan ook al 3x in Nederland ofzo in april/mei. En niemand wil mee
Ik wil daar ook heen man, da's 10 minuten fietsen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Effenaar koninginnenacht, ik ga erheenEigenlijk vooral op aanraden van jou
ha, nee das niet leuk nee. Kan je ze niet lekker maken met de andere acts die der zijn, Inspector Cluzo is ook keileukquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil daar ook heen man, da's 10 minuten fietsen.Maar ga niet in m'n uppie koninginnenacht vieren.
Lowlands is natuurlijk niet uitgeslotenquote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nah al mijn vrienden kennen dat niet, hebben geen geld of houden er niet van. En vriendin van mij is jarig dus iedereen gaat daarheen, dus die zitten wss in Arnhem. Muuuuuuuuuu. 5e keer dat ik The Subs niet kan zien terwijl ik er al 1,5 jaar nog een keer heen wil.
Daar ben ik ook!! Eerst naar De Staat en dan blijven hangen voor Koninginnenachtfestivalquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Effenaar koninginnenacht, ik ga erheenEigenlijk vooral op aanraden van jou
Koninginnenacht in Arnhem is ook erg tof hoor. 3e stad qua aantal bezoekers met koninginnedag.quote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nah al mijn vrienden kennen dat niet, hebben geen geld of houden er niet van. En vriendin van mij is jarig dus iedereen gaat daarheen, dus die zitten wss in Arnhem. Muuuuuuuuuu. 5e keer dat ik The Subs niet kan zien terwijl ik er al 1,5 jaar nog een keer heen wil.
Beady Eye... *zucht*quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nieuws/beady-eye-een-zekerheidje
Was al al bekend gemaakt via Giel maar toch:
Ja ik ga elk jaar naar Arnhem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Koninginnenacht in Arnhem is ook erg tof hoor. 3e stad qua aantal bezoekers met koninginnedag.
Koninginnedag Arnhem Simian Mobile Disco, GRATIS
www.8bahn.nlquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ga elk jaar naar Arnhem.
Woh. Toch maar eens het programma checken daar.
8Bahn is überhaupt erg relaxt! Die jongens zijn, met altijd goede sfeer op hun feestjes, iets enorms tofs aan het opbouwen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Koninginnenacht in Arnhem is ook erg tof hoor. 3e stad qua aantal bezoekers met koninginnedag.
Koninginnedag Arnhem Simian Mobile Disco, GRATIS
Volgend jaar is er geen Glasto:quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil naar Glasto dus moet even goed in de gaten houden wanneer die kaarten in de vvk gaan.En anders Melt! o.i.d.
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Godver dat is echt megakut, wil er al vier jaar heen maar nooit geld/leeftijd gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Volgend jaar is er geen Glasto:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ury-Festival-in-2012
Haha, nu hoef je in ieder geval niet meer te twijfelen of je naar Melt gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Godver dat is echt megakut, wil er al vier jaar heen maar nooit geld/leeftijd gehad.Bitches.
Ik had vorig jaar een Pen 1 bij me. Grote lens in de tas en pancake-lens er op. Officieel werd aangegeven dat grote verwisselbare lenzen niet mochten... mijn argument was dat die pancake geen grote lens was, dat valt dat ook niet te ontkennen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mag je eigenlijk een DSLR mee op het festivalterrein?
Ha ja precies, daarvoor zou ik het wel doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb altijd een fototoestel bij me voor de gezellig kiekjes met/van vrienden enzo. Niet zozeer voor de optredens
T in the Park, reading/leads zijn ook leuk lijkt me.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Godver dat is echt megakut, wil er al vier jaar heen maar nooit geld/leeftijd gehad.Bitches.
Hoe durf je dat te vragen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik durf het bijna niet te vrægen, maar wanneer zouden de nieuwe namen komen?.
"quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te vragen!Verdorie nog aan toe!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |