Aan het fakking bekstekkeren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik heb liever nu ook beeld en geluid bij Jo en Flip.
Gewoon om effe te horen wat dat teringwijf weer aan het bekokstoven is.
Nou, met standaard pakket kun je wel een paar kanaaltjes ontvangen digitaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er van uit dat dit wel duidelijk was.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze gaat vertellen dat zij (monique) niet wist van het bestaan van haar (johanna) en dat ze dus niet het idee moet hebben dat zij haar heeft afgepakt van haar. Monique wil duidelijk maken dat ze daar dus niks aan kan doen.
Reden is dat ze hierdoor denkt in populariteit te stijgen omdat ze denkt dat de kijkers vinden dat Monique Maik heeft afgepakt van johanna.
Dat begrijp ik ook niet....ze is zo labiel al een garnaal,zelfs psychologen hebben daar nog een hele kluif aan om die op de rit te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is aan het instorten, snap niet hoe zij door de screening is gekomen....
Neeee laura niet bij de mosquito,s dat valse serpentquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, behalve Sharon en Laura zijn alleen Mo en Jo er nog, het is voor de mannen niet verkeerd om er 4 muggen van te maken.Al zou ik niet te hard op Lau vertrouwen, die waait met de wind mee, misschien ook geen verkeerde tactiek, dat zal moeten blijken.
Die lagen net helemaal in elkaar op de witte stoelen in de tuin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik heb liever nu ook beeld en geluid bij Jo en Flip.
Gewoon om effe te horen wat dat teringwijf weer aan het bekokstoven is.
Hmmm, tot de volgende dip, en de dips volgen elkaar nu wel in een sneltreinvaart op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is wel snel gerustgesteld
Ik verwacht een filmpje met traantjes: sorry johanna, dit is ons overkomen. En ik wist niet alles.
Uitmuntend gecast dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet....ze is zo labiel al een garnaal,zelfs psychologen hebben daar nog een hele kluif aan om die op de rit te krijgen.
Ja wat denk jij met die lucht van de kut van Mo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef sst het volgende:
Meteen is de sfeer weer weg.. Gerard verteld dat een vlieg mo blijft achtervolgen (al de gehele avond) "het zou misschien door de kleur van je trui kunnen komen"![]()
![]()
Een nieuw klef stel ipv om elkaar heen draaien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die lagen net helemaal in elkaar op de witte stoelen in de tuin.
Voor de vorm, om de komende paar rondes door te komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Neeee laura niet bij de mosquito,s dat valse serpent
Die zijn echt wel meer gewend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet....ze is zo labiel al een garnaal,zelfs psychologen hebben daar nog een hele kluif aan om die op de rit te krijgen.
Ja dat had ik wel op tv gezien. Maar ik wil weten welke plannen Jo uitdenkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die lagen net helemaal in elkaar op de witte stoelen in de tuin.
Mijn mening over postnatale abortus wankelt af en toe als ik Mo zie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:33 schreef Flow3r het volgende:
ik krijg wel steeds meer medelijden met Mo
Het is onbegrijpelijk want het is een heel mooi meisje om te zien en ze zou zoveel beter kunnen scoren als ze dat achterlijke gedrag achterwege lietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn mening over postnatale abortus wankelt af en toe als ik Mo zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |