ik zou vanavond nog gaan als ik haar was, anders krijgt ze last van obstipatiequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
10.000 zegt ze net.. en ze gaat morgen drukken!
Als een zwerende vingerquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef bazb het volgende:
klopt het dat de streams op de website down zijn?
Eindelijk actie in die trutquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
10.000 zegt ze net.. en ze gaat morgen drukken!
quote:Laura: sukkel!
Ik vind Maik echt niet sexy! Sexy is meer dan alleen een lichaam waar een Hugo Bossje goed op uit komt..quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ben trouwens wel heel blij dat Sharon op 1 stond van populaire dames bij de kijker. Ben wel blij dat de kijker goed ziet dat dat een eerlijk fair en niet onwijs irritant meisje is.
Snap alleen niet dat Maik niet als sexy wordt gezien ik ben een jongen dus zal wel aan mij liggen maar hij lijkt mij zo'n Hugo Boss fotomodel achtig iemand.
Trusten, doe je oogjes fijn dicht en bedenk... niks is wat het lijkt.
En kun je niet slapen ga dan maar de fakking niet normaal 2000% zekkaaah te wetaaah schaapjes tellen van Joanna.
Ik ben blij dat je er zeker van bent dat dit een eerlijke weergave is van de pollsquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ben trouwens wel heel blij dat Sharon op 1 stond van populaire dames bij de kijker. Ben wel blij dat de kijker goed ziet dat dat een eerlijk fair en niet onwijs irritant meisje is.
Snap alleen niet dat Maik niet als sexy wordt gezien ik ben een jongen dus zal wel aan mij liggen maar hij lijkt mij zo'n Hugo Boss fotomodel achtig iemand.
En kun je niet slapen ga dan maar de fakking niet normaal 2000% zekkaaah te wetaaah schaapjes tellen van Joanna.
sexy is niet alleen looks,je moet ook een bepaalde uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Eerder vanavond lag de website sbsnet.nl er ook al uit, denk dat er onderhoud plaatsvindt ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:44 schreef Flashbox het volgende:
Dit is geen storing hoor, ze hebben gewoon de streams er uit gegooid, anders had je op ziggo ook geen beeld
Nog steeds trouwens: http://sbsnet.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eerder vanavond lag de website sbsnet.nl er ook al uit, denk dat er onderhoud plaatsvindt ofzo.
Kan een bezoekje zijn van Anonimous.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eerder vanavond lag de website sbsnet.nl er ook al uit, denk dat er onderhoud plaatsvindt ofzo.
Ik weet het al. Vanaf het "huwelijk hebben ze niets in persoonlijke kluis gehad. Alles samen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat d'r kluis leeg was.
Maar ik heb die streams verder niet gevolgd, dus misschien heb jij wel gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |