bon nuit heksje!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Mensen nog veel SSTreamplezier hier en slaap lekker straks
Jeetje, en dat vinden mannen mooie tieten?? Vind mijn semi goed bewegelijk memmen toch mooierquote:
quote:
liefroosje.hyves.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet de link van Johanna haar hyves nog. Ik had hem wel maar kan hem niet weer vinden. Leuke promotie voor Johanna
pic's or didn't happenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jeetje, en dat vinden mannen mooie tieten?? Vind mijn semi goed bewegelijk memmen toch mooier
zien zien zienquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jeetje, en dat vinden mannen mooie tieten?? Vind mijn semi goed bewegelijk memmen toch mooier
Ik vind ze niets!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
precies wat ik dacht! Ik vind ze echt niet mooi!! (de rest van haar lijf wel trouwens)quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd deze zien er wel erg opgeplakt uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat hij zegt!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef knagsje het volgende:
JOANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
[ link | afbeelding ]
Heb er 7 maar hij is weer terug dacht wissel evenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oh, die zitten er wel heel erg opgeplakt!.quote:
meer van dittem dus:quote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Kiqy het volgende:
[..]
precies wat ik dacht! Ik vind ze echt niet mooi!! (de rest van haar lijf wel trouwens)
http://liefroosje.hyves.nl/quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee die niet, die van Johanna, maik zijn exMijn man wil meer fotos zien ahahah
Ik mis Maik en Mo?? Die staan samen onder de douche??quote:
ja, wel een mooie foto!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
meer van dittem dus:
[ afbeelding ]
Vergeet Sharon niet he...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
Zo.. nu gaan Gerard en Karim ten onder want nu gaan Flip en Laura TEAM EINDBAAS PAMPAMPAAAAAAAAAAAAAAM! infiltreren
7 tieten!!??? Waar koop je dan je BH's? Die zie je niet bij Hünkemoller hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb er 7 maar hij is weer terug dacht wissel evenmaar hij is er weer
Mooi zoquote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef Day het volgende:
Oh,ruzie tussen Mo en Maik, als ik het zo hoor.
Inderdaad.. Lelijk!!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, die zitten er wel heel erg opgeplakt!.
Je reactie is te laat dus telt niet mee!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vergeet Sharon niet he...
Beetje late reactie maar was even wat anders aan het doen.
Mijn foto staat hier op Fok hoor, alleen geen blote tieten, wel decoletee hehehequote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hij zegt!![]()
Als het niet op youtube staat, is het niet!
Die Maik is toch veelste leuk voor die huilbaby? Ik snap het niet wat ie in haar ziet.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
Ze zien nu hoe Mo is!!!
Dat ze alles overdrijft en groter maakt dat het is en dat Maik dit niet verdient.
maik komt net aanloppenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik mis Maik en Mo?? Die staan samen onder de douche??
*geen streams aan en kom net binnen vallen!
ja, het is bij Mo ook nooit goed! Maik had het sowieso niet goed kunnen doen voor haar!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
Ze zien nu hoe Mo is!!!
Dat ze alles overdrijft en groter maakt dat het is en dat Maik dit niet verdient.
Die Maik gaat echt heel erg spijt van zijn keuze krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
Ze zien nu hoe Mo is!!!
Ik zie nergens een fotoboek??quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn foto staat hier op Fok hoor, alleen geen blote tieten, wel decoletee hehehe
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Hoppekee, Mo wil NOG meer info van thuis!
ROT DAN EEN TYFUSEND OP NAAR HUIS VIEZE ONGEWASSEN KUDT!![]()
![]()
![]()
Ja maar ... even wachten hoor, moet even denken he.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je reactie is te laat dus telt niet mee!
Het verschil is dat Lau een trui aan heeft van Lex.. En Dennis zijn trui is zoek geraakt door de DHL!quote:
![]()
Hallo pappa nog heul erg bedankt voor je lieve woordjes, ik heb nog een foto van mezelf voor je, die kan je mooi op kantoor hangen, denk je iedere dag aan me.quote:
Ik heb ook behoorlijk spijt dat ik ermee begonnen ben. Maar ja als je eenmaal in dat web zit, probeer je maar los te wrikken van die meukquote:Op donderdag 7 april 2011 23:18 schreef Darklight het volgende:
eMo is WEER aan het janken?
oh ze heeft spijt dat ze eraan begonnen is
Uhuh!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Oei, Mo begreep het.... Ze heeft juist de dingen die hij NIET heeft gezegd opgepikt blijkbaar....
Je hebt gelijk, hij staat in mijn lijstje van UI'squote:
Piemel is weggesoeptquote:
Wie?quote:
Het is Mo...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Huh Mo en Maik ruzie, hij dumpt die ander voor haar en dan gaat ze moeilijk doen ..........
Ik snap dat niet
Indirect: Mo, je komt niet uit de verf, dump Maik en kom naar huis!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
Vader van Mo zei heel duidelijk dat ze alleen gekomen is en dat ze een mooi team om haar heen heeft.
Denk dat Vader duide denk ik op Maik zo.
Vond Maik geen probleem kennelijkquote:
Nee het gaat over geld verdienen en wat wij van van ze zullen denken. Stelletje faalhazen zijn het!quote:
Mo is hoogbegaafd maar zeer labielquote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Huh Mo en Maik ruzie, hij dumpt die ander voor haar en dan gaat ze moeilijk doen ..........
Ik snap dat niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
7 tieten!!??? Waar koop je dan je BH's? Die zie je niet bij Hünkemoller hangen
iets van Alex maken? dan zou je de eerste zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn, om die cap van alex in de kvdw hier neer te zetten? ik wil kijken of ik iets kan maken van hem
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik Johana wel mooier dan Mo, maar ik vind het niet mooi.. veel te fakking mager!
heb al een paar fakes gemaakt....staan in het fake topicquote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
iets van Alex maken? dan zou je de eerste zijn.
Precies, en ditquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee het gaat over geld verdienen en wat wij van van ze zullen denken. Stelletje faalhazen zijn het!
Waar heeft ze die tepels gekocht? Bij de Blokker?quote:
Dat staat ze ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo is bang dat ze onderaan staat in de popupoll...
je weetstoch? Er moet vleesch aan den kluiven zittenquote:
Denk het ook fakking 100%quote:Op donderdag 7 april 2011 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Maik gaat echt heel erg spijt van zijn keuze krijgen
Ja doet zij toch .... is haar ik bedoel mamajo dr intentiequote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Jo haalt JoHanna door deze opvoering heel wat opdrachten binnen... dat kind kan echt aan niks anders denken.
Ik kreun niet, ik krijs, gil en krabquote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze kreunde bij mij wel steeds van, ahmelies....was jij dat?
De een-na-lelijkste van het huis was het toch, op Alex na?quote:
Is ze nu echt gewoon pissed?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef Candyfreak het volgende:
Monique is echt zon vies vettig zeikwijf! Zit ze zich weer aan te stellen!
Waarom is ze in godsnaam kwaad op Maik!?![]()
![]()
Mooi afgetraind lijf!! Gan Mo geen puntje aan zuigenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
BAMBAM! Jonguh!
(thnx reksie)
Zit je met een jankende vliegenvangkudt die weer naar de kamer wil en dan mis je fakking dit:
[ afbeelding ]
BAMFAKKINGBAM jonguh!
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik Johana wel mooier dan Mo, maar ik vind het niet mooi.. veel te fakking mager!
Ik snap Maik ook niet helemaal..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
BAMBAM! Jonguh!
(thnx reksie)
Zit je met een jankende vliegenvangkudt die weer naar de kamer wil en dan mis je fakking dit:
[ afbeelding ]
BAMFAKKINGBAM jonguh!
Ik wist dat ik ze eerder had gezienquote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar heeft ze die tepels gekocht? Bij de Blokker?
Lijken op de zuignapjes die ik in de keuken heb om handdoek en theedoek op te hangen.
die zit te rukken dat alex weg isquote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Lau nu toch op bed liggen huilen, of is ze Mo aan het trosten..
Denk het laatste maar waarom is ze eigenlijk boos op Maik?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
kriebel kriebel kriebel natuurlijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Ik zou die rechter wel doen, maar dat rare wijf in t midden nee laat maar.quote:
HEY! Zijn wij alweer on speaking terms, of ben ik voor deze week op de bank gezet?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Day het volgende:
Ze zitten wel voor vooroordelen over iemand die ze helemaal niet kennen.
De enige die het lijkt te begrijpen is Sharon.
omdat het een ongelofelijk kut wijf is.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Denk het laatste maar waarom is ze eigenlijk boos op Maik?
Ik adopteer haar wel hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
BAMBAM! Jonguh!
(thnx reksie)
[ afbeelding ]
BAMFAKKINGBAM jonguh!
Volgens mij is ze niet echt boos op Maik maar meer verdrietig omdat haar vader dingen niet zei en Johanna daar zat en ze onderaan in de poll stond en dat allemaal opblaast!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Denk het laatste maar waarom is ze eigenlijk boos op Maik?
Oh ze ze is weg.... Niet opgemerktquote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Hadden we weer ruzie dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Zijn wij alweer on speaking terms, of ben ik voor deze week op de bank gezet?
Nou ik zei dat je je haar moest blonderen en een webwinkel moest beginnen en daarna nouja...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Hadden we weer ruzie dan?![]()
Ik kan het niet meer bijhouden.
En enge broekjesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
die vent heeft iets met vieze wijven
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
ik wil die foto van falex in de kvdw....iemand die hem hier kan plakken aub?
Je_Psycho was toch op zoek naar een rat?quote:
zo, was een beetje te groot die foto hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Zijn wij alweer on speaking terms, of ben ik voor deze week op de bank gezet?
nee die heb ik , maar ze hadden het net over hem in de kvdw....quote:
O ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik zei dat je je haar moest blonderen en een webwinkel moest beginnen en daarna nouja...
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Darakka het volgende:
Joanna "Wij gaan Boer zoekt vrouw voorbij met de kijkcijfers"![]()
![]()
Oh had over kvdw heen gelezenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
nee die heb ik , maar ze hadden het net over hem in de kvdw....
quote:
5 miljoen kijkers zullen ze echt niet halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Darakka het volgende:
Joanna "Wij gaan Boer zoekt vrouw voorbij met de kijkcijfers"![]()
![]()
2008 belde net .....quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Lauzer het volgende:
Zagen jullie trouwens in de liveshows ook Dennis van DGK voorbij flitsen? En in een eerdere liveshow ook al Eric van dgk?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Staking
Verscheidene vluchten naar en van Portugal en andere Zuid-Europese bestemmingen zijn geannuleerd. Schiphol noch de Luchtverkeersleiding Nederland kon zeggen of dat te maken heeft met de staking in Spanje. Spaanse luchtverkeersleiders zijn sinds vrijdagavond in staking. De staking loopt tot maandagochtend zeven uur (Nederlandse tijd).
Ha, nix geen Alex naar huis!
volgens Jo toch wel 2000 miljoen miljard hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
5 miljoen kijkers zullen ze echt niet halen.
Gotver zal toch niet hequote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Staking
Verscheidene vluchten naar en van Portugal en andere Zuid-Europese bestemmingen zijn geannuleerd. Schiphol noch de Luchtverkeersleiding Nederland kon zeggen of dat te maken heeft met de staking in Spanje. Spaanse luchtverkeersleiders zijn sinds vrijdagavond in staking. De staking loopt tot maandagochtend zeven uur (Nederlandse tijd).
Ja neeeee zag deze opmerking al aankomen maar das toch frappant! Wat doen al die oude draken daar!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Lauzer het volgende:
Zagen jullie trouwens in de liveshows ook Dennis van DGK voorbij flitsen? En in een eerdere liveshow ook al Eric van dgk?
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Speciaal voor Bommie[ afbeelding ]
Ik snap Joanna ook niet hoor, die jongen schrijft een hele moeilijke en gevoelige brief en dan moet hij ook nog een interview houden?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
Jo. zegt we gaan BZV. voorbij....![]()
En zal Dennis al geintervieuwd zijn...Nee die jongen houdt zich netjes op de achtergrond terwijl jij hem zwart maakt
Hoi Roxanne of moeder van Maik!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef Kiqy het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Maik? Hij is eigenlijk best sympathiek en niet zo dom als hij soms lijkt volgens mij!
Nee, hij heeft zich in het begin gewoon heel stil gehouden. Stille wateren...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef Kiqy het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Maik? Hij is eigenlijk best sympathiek en niet zo dom als hij soms lijkt volgens mij!
Speeelt het spel niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef Kiqy het volgende:
huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Nu weet ik ook waarom je mijn kerstkaartje nooit kan vinden.
doe jij ff een mootje!quote:
Die lutsers krijgen kaartjes, en ze gaan ook nogquote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Lauzer het volgende:
Mag hij terug het huis in.. Alex je mag tot maandag blijven dan pas kunnen we je naar huis vliegen en een Hotel is te duur voor ons..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Staking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |