Informatie over de film.quote:In het land Panem worden sinds 74 jaar verschrikkelijke spelen gehouden: de Hongerspelen. Alle 12 districten moeten één jongen en één meisje loten, die in een reusachtige arena worden gegooid en elkaar moeten vermoorden, zodat er nog maar 1 winnaar overblijft. Voor Katniss Everdeen is overleven een tweede natuur geworden. Haar vader is gestorven in de steenkoolmijnen en sindsdien zorgt ze voor haar gezin. Wanneer haar zusje Primrose wordt uitgekozen om mee te doen met de Spelen, springt zij als vrijwilligster in. Samen met de jongenstribuut uit District 12, Peeta Mellark, komt ze de arena in...
Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom, verliezen een zekere dood.
Het zijn ook jeugdboeken natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
De boeken waren goed.
Dat ze bijzonder simpel geschreven waren, en heel makkelijk weglazen deed hier niets aan af.
Ik heb me er goed mee vermaakt.
Van de film verwacht ik heel weinig.
SPOILER: peeta's interviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is gewoon voor 12+ hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:
Mijn broer zegt dat hij 16+ wordt
Wacht maar , over drie maanden heb ik dit probleem niet meer.
De film is al vanaf woensdag te zien.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:23 schreef gogosweden het volgende:
Vrjidag gaat de eerste verfilming van deze enorm goede boeken in premiere,
Wie gaat hem vrijdag gelijk kijken?
nu 25 en nog steeds 100%quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef Mike het volgende:
Na 16 recensies nog 100% op Rotten Tomatoes...da's een goed teken.
http://www.rottentomatoes.com/m/the_hunger_games/
quote:As action, as allegory, as cinema, The Hunger Games is the best American science-fiction film since The Matrix.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
In Engeland is 7 seconden geloof ik weggehaald, omdat het te ''erg'' was.
Er zitten best wat gruwelijke scenes in, hoop dat de meeste erin blijven.
SPOILER: niet lezen als je met het boek bezig bent!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, dit is immers het topic over de film.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:31 schreef Mirjam het volgende:
ja, fijn als mensen spoilers gebruiken, kan ik mee blijven lezen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik denk het wel ja.SPOILER: niet lezen als je met het boek bezig bent!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef il_Tonno het volgende:
nieuwe spartacus film? maar dan in een setting in de toekomst... saaaai
De premiere is toch nog niet geweest?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb hem vanmiddag gezien, wat is ie goed zeg!Bij Harry Potter was ik meestal niet helemaal 100% tevreden, maar ik heb eigenlijk niks aan te merken op deze verfilming. Alles is echt heel goed gedaan. Het enige jammere is dat het nu zo'n 1,5 jaar wachten is op het vervolg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |