script!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Joanna, ik ben geen fan van haar, maar ze heeft het wel netjes verwoord. Ik kan niet anders zeggen
Jij laat het geluid aan als zij gaat praten!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Joanna, ik ben geen fan van haar, maar ze heeft het wel netjes verwoord. Ik kan niet anders zeggen
oortjequote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
eensquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef danilel het volgende:
Ik snap de mensen die alleen de shows kijken wel...
Erg genoeg betrap ik mij erop dat ze in de show leuk overkomt
Ja ik weet.......
Duidelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind haar helemaal niks, laat dat duidelijk zijn.
niet jokken he? Je zit met een natte marmot nu...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind haar helemaal niks, laat dat duidelijk zijn.
Hij moet, contract enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Darklight het volgende:
Wat doet jurien daar eigenlijk? Die heeft er 4 dagen ingezeten, voelt zich helemaal het mannetje met zn fakking shirtje
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef danilel het volgende:
[..]
BUNGAAAAAAAAAAAAA
LIEFDEEEEEEEEEEEEE
Doe ff normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet jokken he? Je zit met een natte marmot nu...
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet jokken he? Je zit met een natte marmot nu...
dankzij je filmpjes, gebruik ze vaak om een UI te makenquote:
Ze staan je goed!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dankzij je filmpjes, gebruik ze vaan om een UI ite maken
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
En baas gerard heeft Karim naast zich nodig, top team!!!
Precies! En Sharon er nog bijquote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
dat is juist de reden dat karim er uit moet van mamajoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard als aanvoerder, Karim als uitvoerderquote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
ja even blijven stemmen dan komt karim op 1 geeft hem eventjes de ego boost die hij nodig heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaa FOK sms bom heeft geholpen!!!!!!!!!!!! Nog eentje erin gooien?? Please laat me bijgelovig blijven
quote:
Reken er maar niet op, ben bang dat die Streamlock er nog wel even op zal blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef evaxsis het volgende:
Johanna, straks na de liveshow mogen wij van haar gaan genieten![]()
Yesssssss Karim mag blijven
Krijg mijn brood er wel omquote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. al die bellers en sms'ers voor Karim..
Ze hebben hem de eerste twee uur bewust laag gehouden. Jullie hebben SST in twee uur tijd uit de rode cijfers gebeld/ge-sms't
Idd, dan is hij morgen terug....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef liqrich het volgende:
Faalex naar huis niceeeee JANKEN LAURA JANKEN
maar wel dikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook zo is ook heel sympathiek en dat kun je van de andere dames in het huis niet zeggen!
Ik vind Jo en Lau lievquote:
Neuh, het nomineren zorgt ook voor spanningen in huisquote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Laat het nomineren dan door de bewoners vanaf nu dan maar gewoon weg. De stem kiest iemand uit die het huis moet verlaten.
Strak plan, snel wijn pakken....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trek flesje wijn vast open.
Weg met die zoemende bij.
Hè getquote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, ben bang dat die Streamlock er nog wel even op zal blijven
kan zij mooi wraak nemen op maikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kan Alex met die ex van Maik terug vliegen
Jawel, werd al genoemd, dat ze gewoon doorkomen. Dus geen slappe excuses zoeken dat die flapdrol er uit gaat.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
SMS berichtjes voor Alex komen al een tijdje niet meer door.
wie is johanna ?:Pquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef BobHarris het volgende:
die johanna is zeker niet lelijk hoor
Maakt mij niet uit wie eruit gaat.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jawel, werd al genoemd, dat ze gewoon doorkomen. Dus geen slappe excuses zoeken dat die flapdrol er uit gaat.
quote:
die vrijer van Maik.. als ik kon kiezen...quote:
Jij kunt kiezenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef bergenzand het volgende:
die v
[..]
die vrijer van Maik.. als ik kon kiezen...
dat dus!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo kijkt mee en gaat natuurlijk janken
juist, hijs wel lief nouquote:
Die kans is grootquote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Johanna mag hier wel komen uithuilen, voordat Pearlbitch haar komt opeisen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef md89 het volgende:
Zag die kop van Monique toen ze over dat kaartje begon!
Dat scheelt weerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef bergenzand het volgende:
ze hoeven elkaar na ss dus niet meer te zien, want hij doet het nu midden in der gezicht
Ik vind er weinig aanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een sukkel die Maik, Johanna vind ik nu al veel leuker.
Inderdaad!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hadden d'r moeten dwingen mee naar binnen te gaan, dit is nie leuk
ja iddquote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
at is wel jammer jaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |