Ehhh liggen, kriebelen, liggen, kriebelen, liggen, kriebelen etc. etc. etc.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor beelden ze van Alex hebben kunnen vinden voor zijn filmpje, hij heeft er totaal niets gedaan.
Slaat nergens opquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef BobHarris het volgende:
mo is trouwens vanmiddag bevallen he,, ze was zwanger van r vader
hmmm dacht dat we het hier bij 20 stemmen zouden laten stemt mijn ventje ook nog 10x voor Karimquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef evaxsis het volgende:
Ooow man ik ben zowaar echt zenuwachtig voor de uitslag.
Laat Karim blijven please [ afbeelding ]
Laura schuldgevoelquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Laura die door haar schuldgevoel alleen nog maar op bed ligt... er verandert dus eigenlijk niks.
Ik hoop dat de rest haar er op aan gaat kijken dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Laura die door haar schuldgevoel alleen nog maar op bed ligt... er verandert dus eigenlijk niks.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Deze had ik trouwens wel
[ afbeelding ]
Vindt het al vreemd dat niemand daar de afgelopen dagen wat van gezegd heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest haar er op aan gaat kijken dan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Psychecn het volgende:
Heb nog ff 2x voor Karim gestemd in case off.....
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Psychecn het volgende:
Heb nog ff 2x voor Karim gestemd in case off.....
Not gonna happen...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie ook liever Flip gaan, herrie in de tent en bloed aan de muur zou Heks zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |