Bek stekker ?????quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand mij het stekker t shirt van Jurrien uitleggen?
bekstekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand mij het stekker t shirt van Jurrien uitleggen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef danilel het volgende:
heb ook gestemd op Karim, maar of het zin heeft? (ben bang van niet)
maar och joh, zonder secret story zat ik niet hier, en had ik niet deze lol met jullie rondom dit programma.
Dus och 60 ct heb ik er wel voor over
ja was precies dezelfde stand....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als in de daily ? meen je niet toch falen ze zo hard weer.
Flugels 'verkopen'.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
Even tussen neus en schaamlippen door Wat zal Dennis nu aan het doen zijn?????
Die houdt zich netjes op de achtergrond.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
flugel uitdelen bij de laifsjowquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
beelden opnemen voor de rechtzaakquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
die blijft wel piemeloquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
200 miljoen duizend keer gesmst voor Philip
Je spelt Karim niet helemaal juist denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
fakking 200 miljoen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef meneertje1972 het volgende:
MAAAAIKIEEEE...
er
staat
een
echt
leuk
meisje
voor
je
klaar
in jouw
geheime
kamertje
Ik vind eigenlijk dat ze mij zouden moeten betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef danilel het volgende:
heb ook gestemd op Karim, maar of het zin heeft? (ben bang van niet)
maar och joh, zonder secret story zat ik niet hier, en had ik niet deze lol met jullie rondom dit programma.
Dus och 60 ct heb ik er wel voor over
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Je spelt Karim niet helemaal juist denk ik.
[..]
preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef dasaliz het volgende:
maar even serieus. Je hebt van de week beelden gezien van Maik die als een waar konijn tekeer ging op slaapkamer en dan ga je helemaal naar Portugal om te vragen of het nog wat gaat worden tussen jullie?
tik je niet helemaal lekker. of je wordt er verdomd goed voor betaald.
Waarschijnlijk weer een ander meisje de vernieling in helpen..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
Wel weer toevallig.quote:
[..]
Dat dus, Laura moet eruitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen maak je niet druk ALEX gaat er uit door nazi praktijken van Net5. Hij was niet eens genomineerd en nu gaat hij weg. SCHANDE !
kwam als in boos?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef meneertje1972 het volgende:
ja precies ben er nog steeds kwam om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |