me toquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik stem nooit op dit soort dingen, maar heb nu toch wel gestemd op Karim. Sympathieke vent!
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb er net weer een paar voor hem gesmst
Funny, man met humor maar wel net zo'n rotkop als zn dochter...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bollokus het volgende:
pa Mo: ik vind dat mijn dochter wel snel vrienden heeft gemaakt in het huis
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bladerdeegroller het volgende:
Erg spraakzaam is de vader niet.. Zou ik ook niet zijn na die foute compilatie
Och, ik vond het uitermate vermakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoor
http://live.towmc.nl/ van Hendrik dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Razor21 het volgende:
Lijkt wel een beetje op Frits Barend die vader.
het is stiekem maar goed dat ik het niet kan stemmen..................quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )
Jij, als Mo-fan bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Och, ik vond het uitermate vermakelijk
Daar draagt ze zelf ook een aardig steentje aan bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoor
zalandoooooquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Weet iemand het merk van de schoenen die Renate vanavond draagt en waar deze te koop zijn?
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
* Pearlbitch is schoenenfreak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |