Dat hij rijk is en iets van zijn leven heeft gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef xyzyx het volgende:
TS laat zijn vrouwelijke kant naar voren komen
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef Echtjammer het volgende:
Klopt ik ben het met je eens
Hij is awsome!
(ik zou hem geven)
quote:
Nee dat eigelijk nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat vinden jullie van zijn nieuwe haar?
en jij moet nog naar schoolquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Kaftpapier het volgende:
Waarom heb ik geen haat aan justin bieber
ik ben geen homo
Ik begin zijn nummers te waarderen, en respect voor sommige nummers (pray)
iemand ook dit gevoel?
----
Helemaal haat aan mensen die hem haten omdat hij rijk is en iets van leven heeft gemaakt en hun niet
DrDrentz, waar Justin is zijn wij !quote:
Maar het is geen Drentz hè, ik kom niet uit Drenthe verdikkie.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
DrDrentz, waar Justin is zijn wij !
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker raken. Zulks een leuke persoon.
Ja of toen die 40 was.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef Rijstbal het volgende:
Mensen die op hem haten omdat hij als een meisje klinkt.Moet je is naar Michael Jackson luisteren toen die net zo oud was.
Daarom houd ik ook niet van zijn muziek.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef Rijstbal het volgende:
Moet je is naar Michael Jackson luisteren toen die net zo oud was.
Tja Youtube denkt daar anders over. Bijna niemand durf hem te unlikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook niet van zijn muziek.
Ik dacht dat dat door mij kwam toen ik erachter kwam dat dit filmpje niet echt gebeurd was:quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Toch is mijn haat voor hem zo diep dat ik voor die aardbeving van 9,0 in Japan heb gezorgd
Ja, want dat hij beroemd werd was echt dankzij zijn eigen bloed, zweet en tranenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Kaftpapier het volgende:
Waarom heb ik geen haat aan justin bieber
ik ben geen homo
Ik begin zijn nummers te waarderen, en respect voor sommige nummers (pray)
iemand ook dit gevoel?
----
Helemaal haat aan mensen die hem haten omdat hij rijk is en iets van leven heeft gemaakt en hun niet
Wat maakt dat dan weer uit? Als Usher jou wou signen zou je er toch ook mee akkoord gaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ja, want dat hij beroemd werd was echt dankzij zijn eigen bloed, zweet en tranen
Ja, maar dan is het dus Usher die iets van mijn leven maakt en niet ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wat maakt dat dan weer uit? Als Usher jou wou signen zou je er toch ook mee akkoord gaan?
Mensen die geen mod meer zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Klacht: mensen die 'haat aan' zeggen
MJ maakte briljante muziek, JB niet. Kwaliteit van muziek hangt dan ook af van alleen de stem.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef Rijstbal het volgende:
Mensen die op hem haten omdat hij als een meisje klinkt.Moet je is naar Michael Jackson luisteren toen die net zo oud was.
Wat zeg jij nou? Als er iemand meer dislikes dan likes op zijn video's heeft is het JB wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Tja Youtube denkt daar anders over. Bijna niemand durf hem te unlikken.
dit, hijzelf is maar een knulletje zonder talentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |