quote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
Minst sexy man en minst populaire vrouw.
Goed koppel
Had ze dat geweten, had ze Flipje gepakt in plaats van Maik!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef MightyDude het volgende:
Mo gaat huilen omdat maik niet het meest sexy is![]()
![]()
En bij dat gedeelte heb je genoeg aan twee treden, waarvan één lange lage trede.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Bij sexy staat Flip op 1, bij populairst is dat natuurlijk Geer...
Die dacht iedereen snapt t wel dat ik zon model niet laat lopen.. Blijkt Nederland m ook nog eens lelijk te vinden. Wat vinden je ouders daar nou vanquote:
Ram er liever de grootste Kinder Bueno in...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
Hoppa alvast nog een dikke veer in Flip's aars![]()
Dat doen ze nooit meer, nadat ze maik en mo daar zo op pakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef Coos het volgende:
Allemaal om Jo aan het batsen te krijgen met Flip.
De stem beunt bij als sst notarisquote:
Ja, alleen Karim.quote:
Ja, maar ze willen het stilhouden.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ram er liever de grootste Kinder Bueno in...
geen zorgen, die ligt vast ergens lekker te slapenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
*mist Guidson nogsteeds best wel op de stream*
ietsie jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef soyChantal het volgende:
Renate ziet er iets leuker uit deze x
Het heeft wel zin hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand me nog een keer vertellen dat stemmen geen zin heeft... Ik heb enorm de neiging op Karim te stemmen nu
Ja maar bij Jo ligt dat anders. Mamajo staat er achter.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit meer, nadat ze maik en mo daar zo op pakken
dit dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand me nog een keer vertellen dat stemmen geen zin heeft... Ik heb enorm de neiging op Karim te stemmen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |