Een partner zoeken die ook Asperger heeft? Als er toch zoveel mensen met die aandoening zijn die zonder het zelf te willen relatieloos door het leven gaan, zijn er vast wel een aantal leuke eventuele partners tussen te vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef Varuw het volgende:
Wat zouden jullie doen als je in deze situatie zat?
Het probleem is, de meeste mensen met de diagnose Asperger zijn van het mannelijk geslacht, en ik ben dus geen anaalvandaal. Als het al mogelijk is op deze manier aan een partner te raken, zullen de weinige vrouwen met Aspergersyndroom allemaal bezet zijn, of anders willen ze geen relatie.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een partner zoeken die ook Asperger heeft? Als er toch zoveel mensen met die aandoening zijn die zonder het zelf te willen relatieloos door het leven gaan, zijn er vast wel een aantal leuke eventuele partners tussen te vinden.
Omdat IK dat wil, omdat het niet leuk is steeds alleen te zijn. Waarom moet je per se eten en drinken? Omdat de samenleving je dat verplicht??quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef QBay het volgende:
Waarom moet je per se een partner hebben? Wie verplicht je dat? De samenleving? Want als dat het is moet je je er niks van aantrekken. Je MOET geen partner, je KAN een partner hebben.
Dat heb ik ook al geprobeerd, en het is niet gelukt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Strani het volgende:
Maar probeer het anders online? Wordt steeds normaler tegenwoordig.
Dat vindt ik dus ook maar mensen om je heen kunnen namelijk wel heel zielig doen als je alleen door het leven gaat. Dat weet ik uit ervaring. Ik trok me er nooit iets van aan want mij beviel het vrijgezellenbestaan wel. Ben nu wel getrouwd en dat is ook prima hoor. Het kwam op m'n pad en dat terwijl ik er nooit naar gezocht heb. Het gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef QBay het volgende:
Waarom moet je per se een partner hebben? Wie verplicht je dat? De samenleving? Want als dat het is moet je je er niks van aantrekken. Je MOET geen partner, je KAN een partner hebben.
Dat zou ik sowieso niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een partner zoeken die ook Asperger heeft? Als er toch zoveel mensen met die aandoening zijn die zonder het zelf te willen relatieloos door het leven gaan, zijn er vast wel een aantal leuke eventuele partners tussen te vinden.
Zoals Barry Stevens altijd zei: Vooral doorgaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Varuw het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al geprobeerd, en het is niet gelukt.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen.
Juist een "gewone" vrouw kan het beste uit je naar boven halen.
Heb je beiden Asperger dan word je zo'n "we blijven ook vandaag veilig thuis" stelletje.
Waarom wil je het? Je weet niet eens wat het is. Een relatie is leuk hoor, maar veel mensen romantiseren het beeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Varuw het volgende:
[..]
Omdat IK dat wil, omdat het niet leuk is steeds alleen te zijn. Waarom moet je per se eten en drinken? Omdat de samenleving je dat verplicht??
Mja het zal eerder een probleem zijn voor de toekomstige partner dan voor TS zelf. Asperger is gewoon niet makkelijk om mee samen te leven, dus je zult echt goed moeten zoeken om iemand te vinden die dat nu aankan, en over een paar jaar nog steeds.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou niet te veel aan het asperger stempeltje denken, leef je leven gewoon zoals je bent.
Er zijn zo veel 28-jarige vrijgezellen, niet te druk over maken.
Er werd voorgesteld een vrouw te zoeken die ook Asperger heeft.quote:
Tja, waarom willen de meeste mensen vrienden hebben? Waarom willen de meeste mensen in een comfortabel huis wonen? Waarom willen de meeste mensen...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef QBay het volgende:
[..]
Waarom wil je het? Je weet niet eens wat het is. Een relatie is leuk hoor, maar veel mensen romantiseren het beeld.
Voor een Asperger is een relatie ook erg zwaar en confronterend.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het zal eerder een probleem zijn voor de toekomstige partner dan voor TS zelf. Asperger is gewoon niet makkelijk om mee samen te leven, dus je zult echt goed moeten zoeken om iemand te vinden die dat nu aankan, en over een paar jaar nog steeds.
Nu ja, samenleven, ik wil niet trouwen of met een vrouw samen wonen, maar een relatie terwijl je alleen blijft wonen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het zal eerder een probleem zijn voor de toekomstige partner dan voor TS zelf. Asperger is gewoon niet makkelijk om mee samen te leven, dus je zult echt goed moeten zoeken om iemand te vinden die dat nu aankan, en over een paar jaar nog steeds.
Als Asperger is het soms heel goed om niet jezelf te zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Jeem het volgende:
neem jezelf niet zo serieus
dat is stap 1
en stap 2 is, wees jezelf
leef jou leven
Lat relaties kunnen soms erg lang goedgaan maar meestal wil 1 van de 2 vroeg-of-laat meer.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Varuw het volgende:
[..]
Nu ja, samenleven, ik wil niet trouwen of met een vrouw samen wonen, maar een relatie terwijl je alleen blijft wonen.
Dat heb je met alle soorten relaties. Beter een relatie die ophoudt dan je hele leven alleenstaand blijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lat relaties kunnen soms erg lang goedgaan maar meestal wil 1 van de 2 vroeg-of-laat meer.
En als dat niet lukt, minder.
Ach echt leuk hoeft ook weer niet, er is ook een tussenwegquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
"Wees jezelf" is alleen een goede tip voor mensen die een leuke "jezelf" hebben he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |