Nee, ik ben dan denk ik vals?quote:
Dan vraag ik mij af of je het er mee eens zou zijn geweest (en de verantwoordelijkheid zou hebben willen nemen) als je daadwerkelijk in de redactie zat.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
Nee, ik ben dan denk ik vals?
Want hoe ik het zei, zo zullen ze het bij de redactie voor zichzelf goedgepraat hebben
En ik ben het daar mee eens.
Dat hij weer terug mocht komen nadat hij weggestemd was, was weer om haar te matsen..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af of je het er mee eens zou zijn geweest (en de verantwoordelijkheid zou hebben willen nemen) als je daadwerkelijk in de redactie zat.
Ik denk echt dat dit te ver kan gaan voor haar, zeker na die beelden van haarzelf die ze 'gisteren' aan haar lieten zien.
Dit is te veel pesten tegen één persoon.
Naamtopic!quote:
Het blijft intrigerend om te zien hoe mensen die in het echt waarschijnlijk niemand ook maar een haar kwaad doen juichend voor de tv zitten als iemand (die zich niet voor een pestshow heeft opgegeven) gepest wordtquote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hij weer terug mocht komen nadat hij weggestemd was, was weer om haar te matsen..
Big time. En zo is er altijd wel wat
Als ik ooit bouquet-boekjes ga schrijven ga ik serieus Fanny Vondel (Fondle is TEquote:
Iemand die zich voor zo'n show opgeeft weet dat hij/zij alles kan verwachten. Van mindgames tot pesterijen. Maar je krijgt wel aaaandacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het blijft intrigerend om te zien hoe mensen die in het echt waarschijnlijk niemand ook maar een haar kwaad doen juichend voor de tv zitten als iemand (die zich niet voor een pestshow heeft opgegeven) gepest wordt
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef APK het volgende:
Aan de kijkcijfers te zien is het overigens wel een pestshow
ZIJ wordt niet gepest, HIJ wordt gepest vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het blijft intrigerend om te zien hoe mensen die in het echt waarschijnlijk niemand ook maar een haar kwaad doen juichend voor de tv zitten als iemand (die zich niet voor een pestshow heeft opgegeven) gepest wordt
Dat volgde ik ook nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
En in BB schijnt er ook al eens een ex opgetrommeld te zijn.
Toen mocht het wel, en nu is het allemaal te erg?
Wat mij betreft hadden ze die geheimen ook totaal ondergeschikt moeten laten zijn aan de hele show. 'Leuk voor er bij', maar verder niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef tombolafan het volgende:
BB was alleen het eerste seizoen leuk vond ik
Dit had best een leuk "spel" kunnen zijn, maar ik vind het ook maar rare geheimen; slaapwandelen is toch geen geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |