quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
"Jij bent nu mijn Mo'tje en ik laat je niet meer los"![]()
damn hopelijk gaat die toch wel blijven... maar ja er zijn er genoeg die het koppeltje zo leuk vindenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, tuurlijk staat Philip boven aan, krijgt ie straks een ''relatie'' met die blonde truus en dat zorgt weer voor meer kijkcijfers ..
Nee dat is het script van Mamajoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, tuurlijk staat Philip boven aan, krijgt ie straks een ''relatie'' met die blonde truus en dat zorgt weer voor meer kijkcijfers ..
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Karim 20%
Philip 56%
Alex 24%
Ben er bang voor van nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En dat de streams wel aan gaan gelijk na de uitzending.
Nou dat gesmak van Lau en Lex vind ik toch wel onsmakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
damn hopelijk gaat die toch wel blijven... maar ja er zijn er genoeg die het koppeltje zo leuk vinden
ik ook en vind karim gewoon een tof persoon in het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dat gesmak van Lau en Lex vind ik toch wel onsmakelijk
dankjequote:
dat zou tof zijnquote:
Nee verdorriequote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Karim 20%
Philip 56%
Alex 24%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |