Ze kan liegen als de beste. Zo moeilijk zou het niet zijn geweest om iets te verzinnen. Dit was gewoon de situatie compleet uitmelken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
Nah ik vind wel dat ze het hier erg moeilijk gemaakt hebben voor Jo omdat ze niet echt viendjes maakte door te gaan zeggen mag het er niet over hebben waarom dan bij haar ook niet gewoon andere beelden geven
ze maakt het zichtzelf moeilijk door een dom verhaal op te gaan hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
Nah ik vind wel dat ze het hier erg moeilijk gemaakt hebben voor Jo omdat ze niet echt viendjes maakte door te gaan zeggen mag het er niet over hebben waarom dan bij haar ook niet gewoon andere beelden geven
Ja, dat andere topic gaat zo snelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens de reguliere hebben we toch gewoon COS?
Commentaar Op Stereotelevisie...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens de reguliere hebben we toch gewoon COS?
Commentaar Op Stereotelevisie...
Lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat naar huis?
[ afbeelding ]
moeilhjk?dat wijf heeft een luizenleven!breng ff een vleesschotel met veel saus naar knagsjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef knagsje het volgende:
LAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ link | afbeelding ]
met sambalsaus graagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
moeilhjk?dat wijf heeft een luizenleven!breng ff een vleesschotel met veel saus naar knagsje
Ben benieuwd naar de eerste tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat naar huis?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef evaxsis het volgende:
Yes ik ben nog op tijd voor de liveshow
Aandachtshoer eerste klas. Ze moet aandacht maakt niet uit wat of hoe als ze het maar krijgt net als haar moeder.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een drama heeft Jo gemaakt over dat filmpje zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Idd, ze doet minstens of ze ik weet niet wat heeft gezien van een ander. Aandachtshoerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een drama heeft Jo gemaakt over dat filmpje zeg!
Alex hopelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat naar huis?
[ afbeelding ]
ja daar ben ik ook erg benieuwd naar jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eerste tussenstand
wanneer ben ik uitgenodigd dan???quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk,heb r drie soorten staan,gemaakt door een een tunees in me postwijk
Faalex zal zometeen wel hoog staan en om kwart voor 10 staat hij laatste en wordt dus genomineerd, spelen met de stemmen, zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook erg benieuwd naar ja
karim en sharon missie gehad 1 uur verstooppen voor medebewoners dat is gelikt 2000 euro allebij karim heeft 1 uur achter de koelkast gezeten en sharon in een donker hoekjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef superkokje het volgende:
iemand korte update, updates nog niet bijgewerkt
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef knagsje het volgende:
nieuw in de webshop van Jo!!!dat zijn geen Bommel schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK NIETquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Wie zegt dat de andere bewoners haar te zien krijgen?
Ik, ze doen het om motje te stressen... niemand heeft er iets aan als ze met maik meet en that's it...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Ja dat is zeker nog maar de vraag, denk dat maik haar alleen gaat zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Die zijn nog niet langsgekomenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Chuckster het volgende:
'Ex' van Maike:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt toch niet helemaal naar Portugal om even wat aan Maik te vragen en weer te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |