Je gaat iemand roepen om je billen af te vegen?quote:
Ll ik kom niet je billen afvegenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat iemand roepen om je billen af te vegen?
als je d'r dan toch aan het vingeren bent...quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat iemand roepen om je billen af te vegen?
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
als je d'r dan toch aan het vingeren bent...
Jij bent viesquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
als je d'r dan toch aan het vingeren bent...
Maar wel praktischquote:
Prffft, ik vinger nietquote:
Jij kunt je vingerbeurt wel vergeten na een avond bonenschotel.quote:
Gaan we niet eerst douchen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt je vingerbeurt wel vergeten na een avond bonenschotel.
Moet ik daar nog iets aan uitleggen?
Hmmmz, ik vind dat niet zo geweldigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Golden Earring is ook tof![]()
En makkelijk qua gitaar denk ik wel Nijn
Nee. Jij gaat eerst schijten. en DAN ga je je billetjes vegen en DAN gaan we pas douchenquote:
oh jammer zegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik vind dat niet zo geweldig![]()
Sowieso heb ik geen douche op het toilet dus ja, eerst billen vegenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Jij gaat eerst schijten. en DAN ga je je billetjes vegen en DAN gaan we pas douchen
Goed ideequote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
mijn eerste kopje koffie van de dag
was je weg?quote:
Ik was bij m'n ouders maar die wilden dat ik de pc afsloot. Nu ben ik weer mobiel en op m'n eigen pc.quote:
Oudersquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik was bij m'n ouders maar die wilden dat ik de pc afsloot. Nu ben ik weer mobiel en op m'n eigen pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |