SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon nog bij mijn ouders, minder jarigquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Als je een hekel hebt aan refo's hè, waarom zit je dan in Kampen. joh.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb nog liever deze papegaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Ook vreemd. Iemand roept 'god verdoem mij' en dan worden ze boos en denken ze: brand in hel, jij met je oproep toch verdoemenis.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zij kijken anders neer op mensen die vloeken hoor.
Ja, dat mot je ook niet doen, he.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik word vies aangekeken als ik op zondag op de fiets zit en een spijkerbroek aanheb.
Blijkbaar vloeken die refo's nog wel eens...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Rivalo het volgende:
Ik kom dus weer naar huis vanuit Kampen naar Genemuiden () en ik begin mij er steeds meer aan te ergeren.
[...]
Samenvatting: Refo's die verneukte papiertjes ophangen met de slogan "Vloeken is aangeleerd" maar niet de ironie doorhebben.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vloek![]()
[ afbeelding ]
jezus een profeet noemenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef themole het volgende:
[..]Had jezus maar geen profeet moeten worden.
Inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |