Een hoop werk, maar wel mooi, lang haarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaaa..dat was me kapsel ja..vanwege dat me zoon me alltijd als troll zag...korte beentjes en lang haar...maar het is er nu af
je bent net een sleutelhangertjequote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaaa..dat was me kapsel ja..vanwege dat me zoon me alltijd als troll zag...korte beentjes en lang haar...maar het is er nu af
nee! Ben ook blij dat ik ze niet zie nuquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot irriteert aan Laura & Alex?
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Gras voor mijn voeten enzow......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:02 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
nee! Ben ook blij dat ik ze niet zie nu
Nee schakel altijd weg bij hun als het lukt, lukt het niet kijk ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Alleen vandaag hoor, Gerard moet even 1 daggie op pauzequote:
dank jewel..maar geen werk..gewoon douchen,wassen en avonds achter een boek lezen laten drogen..schudden en klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een hoop werk, maar wel mooi, lang haar
Maar om weer ontopic te geraken.......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dank jewel..maar geen werk..gewoon douchen,wassen en avonds achter een boek lezen laten drogen..schudden en klaar
Wat mij verbaast, is dat niemand in het huis ziet hoe arrogant Laura eigenlijk is.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes bekekenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt er niet in, alleen als videoboodschap.
Yup, duikbril op, er gaat heel wat onfrisse bende rondvliegen vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes bekeken![]()
Maar hoezo "die komt er niet in..."? Staat wit op roze op mijn UPC scherm:
"Vanavond in de liveshow 20:30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen"
zal wel een dooddoener zijn en dan in de geheime kamer ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes bekeken![]()
"Vanavond in de liveshow 20:30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen"
ik zie het wel allemaal...het liefs karim blijfen..maar als niet gaat mijn leven ook wel door...al zie ik mo en jo graag ff op de bek gaan...en meneer blauwoog vertrekken..misschien dat ie popu is bij jonkies van onder de 18..ik vind het een engerd....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Maar om weer ontopic te geraken.......
Kijk uit naar shit die de fan gaat hitten![]()
![]()
![]()
quote:You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise
You look like an angelquote:Op donderdag 7 april 2011 18:07 schreef Darakka het volgende:
Maik na de videoboodschap van Johanna:
[..]
Ja en net werd er gepost dat er op SST twitter stond '' Maik krijgt gesprek met vriendinnetje uit nederland'' met een video kun je niet praten..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes
bekeken![]()
"Vanavond in de liveshow 20:30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het
Huis der Geheimen"
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise
ELVISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hij staat mij van begin af aan tegen...... Heb iemand in dienst gekend die er precies zo uitzag, en net als Herr Flipp met liefde een mes in je rug parkeerde..... Is geheel persoonlijk, ik weet het, maar Herr Flipp heeft bewezen dat ik niet helemaal ongelijk hadquote:Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik zie het wel allemaal...het liefs karim blijfen..maar als niet gaat mijn leven ook wel door...al zie ik mo en jo graag ff op de bek gaan...en meneer blauwoog vertrekken..misschien dat ie popu is bij jonkies van onder de 18..ik vind het een engerd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |