Ik geloof het alleen als het 200.000 fakking % zeker isquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me nou, heb het net nogmaals gevraagd.
Ze is er 200% zeker echt, daar. Niet alleen een video, niet vanuit Nederland, gewoon daar in Portugal, in het huis.
misschien brengt ze het assie tassie, de odeklonje en de foto van Budha mee, heeft ze meteen een vriendin in huis.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is er 200% zeker echt, daar. Niet alleen een video, niet vanuit Nederland, gewoon daar in Portugal, in het huis.
Zweren op je moeder, 200.000 fakking procent!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
misschien leeft ze ook naar het caste ...net zo als in india en pakistan..mensen met minder en ander geloof zijn ook minder waard dus..al gaat het bij haar waarschijnlijk om bezittingen en geldquote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom heeft Jo het zo vaak over vakken? Welke vakken bedoelt ze dan?
En op je hond, en de O de Cologne en as van je oma dan ook maar meteen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Zweren op je moeder, 200.000 fakking procent!
Dat eerste doe ik niet uit principequote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Oei dat is op de blaren zitten met al die zweren, op d'r moeder nog wel. Gelukkig kan ze iets met plastische chirurgie.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik niet uit principe
Maar die 200.000 fakking procent kan ik je geven
ja maar dat mogen we je niet vertellen, te intiemquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar wie heeft er nu de langste is dat al uitgekomen?
Ik hoop dat ze e.e.a. paraat hebben staan iddquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het word echt heel leuk?
Peloton ME paraat, net als ambu en dergelijke?
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, 50% of the Genialex fanclub is weer aanwezig!
Omdat ze fakking geen Carmen Set kreeg ondanks dat ze er fakking al VIER keer om gevraagd heeftquote:Waarom zit die JO daar zo zielig en alleen haar haartjes te doen, waarom geven mensen haar geen AAANDACHT?
Zwanger????????quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, 50% of the Genialex fanclub is weer aanwezig!
Waarom zit die JO daar zo zielig en alleen haar haartjes te doen, waarom geven mensen haar geen AAANDACHT?
En zwangere ex van Maik dus toch vanavond in de show/huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |