Idd!! En hoi!!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, ze doet me trouwens een beetje denken aan Tamara van Brian.
Het word echt heel leuk?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
Of het alleen die videoboodschap is of dat zij er ECHT is.
En ze is er echt. Heel echt
En het wordt erg leuk.
Oh ik geniet zeker alleen snap ik het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
So true, maar het past wel bij de meerderheid van de rest van de lui in dat huis. Laten we er maar van genieten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna overtreedt weer de regels. Ze had het weer over Dennis.
Hoi, long time no see.quote:
Alsof Maik kloten genoeg heeft om voor Johanna in het huis te kiezen!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
Of het alleen die videoboodschap is of dat zij er ECHT is.
En ze is er echt. Heel echt
En het wordt erg leuk.
Foutje dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna overtreedt weer de regels. Ze had het weer over Dennis.
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen op dit uur van de dag.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Klootzak , Hondenlul, Pisleijer.. etc.. Jo scheldt dennis nog even uit.
Inderdaadje broertje van 10. Maar ach, dat soort taal bezigen zal daar thuis wel normaal zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen.
Waar moeten ze het dan leren?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen op dit uur van de dag.
Ze mag alles dat weet je tochquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Foutje dus.
Wat dan wel weer typisch is, is dat ze daarop meteen een ander verbod verbreekt door een grote mond tegen de stem op te zetten.
Net zo 'inderdaad' dat de oudbewoners vorige week donderdag het huis in zouden gaan. Die zaten dus gewoon vrolijk in de studio in Amsterdam.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef RobbieBoy het volgende:
volgens het digitale kanaal gaat Maik's ex vriendinnetje INDERDAAD het huis in vanavond
Ik vind het daarnaast ook respectloos naar mensen met het Gilles de la Tourette syndroom.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
ik irriteer me echt aan dat taalgebruik..ff vloeken..oke..maar ze doet niet anders..ik hoor de hele dag tering,tyfus,kut,fakking..vind het jammer want mijn intentie was lekker te relaxen bij mensen die opgesloten zijn...als ik van die vloekende bouvakkers wil zien ga ik wel weer op me postfiets door de straten fietsen...
Òmroep Max....dat is iets voor jou...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
ik irriteer me echt aan dat taalgebruik..ff vloeken..oke..maar ze doet niet anders..ik hoor de hele dag tering,tyfus,kut,fakking..vind het jammer want mijn intentie was lekker te relaxen bij mensen die opgesloten zijn...als ik van die vloekende bouvakkers wil zien ga ik wel weer op me postfiets door de straten fietsen...
Dan gaat Mo weg!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef RobbieBoy het volgende:
volgens het digitale kanaal gaat Maik's ex vriendinnetje INDERDAAD het huis in vanavond
ik kan de link met de streams en omroep max even niet leggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Òmroep Max....dat is iets voor jou...
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het daarnaast ook respectloos naar mensen met het Gilles de la Tourette syndroom.
ik hounwel van iets ruigere programmas..alleen komt er voor de rest niets zinnigs uit...dan zou ik dat vloeken nog voor lief kunnen nemen...maar het is alleen ik ik ik en vloeken..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Òmroep Max....dat is iets voor jou...
Ik wist dat hij kwam ,,, ha ha ha.quote:
Jaaaa, maar niemand mag Jo, Jo noemen hoor want dat is zo fakking vies plat hollands.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
Geloof me nou, heb het net nogmaals gevraagd.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zo 'inderdaad' dat de oudbewoners vorige week donderdag het huis in zouden gaan. Die zaten dus gewoon vrolijk in de studio in Amsterdam.
Vanavond nog een portie scheldwoorden bij Echte Meisjes en ik ben weer voldaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik hounwel van iets ruigere programmas..alleen komt er voor de rest niets zinnigs uit...dan zou ik dat vloeken nog voor lief kunnen nemen...maar het is alleen ik ik ik en vloeken..
Heb nog niets gezien wat beter is dan dezequote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik wist dat hij kwam ,,, ha ha ha.
Al d'r ik-jesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom heeft Jo het zo vaak over vakken? Welke vakken bedoelt ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |