Ik ben een jongen, 17jaar en heb problemen met mijn vriendin.
Ik heb nu bijna een half jaar met mijn vriendin. Ze kan goed met jongens omgaan en ik maak me teveel zorgen. Ze heeft in 1 jaar aardig veel relaties gehad en ik ben de eerste nu waar ze al een tijdje mee heeft. Er is niks mis mee of we van elkaar houden of verliefd zijn. Ik ben heel erg verliefd op haar en kan haar moeilijk loslaten. Zij is in mijn ogen ook helemaal verliefd op mij, dat weet ik zeker.
Alleen ik maak mij heel vaak zorgen terwijl het onnodig is. Ik maak me zorgen wanneer ze bijvoorbeeld alleen uitgaat of met vriendinnen is. Ze heeft nog contact met haar exen, 1 zij laatst dat hij meer wilde dan een vriendschap, maar ik ben alles voor haar zei ze. ze is erg knap en valt wel op voor jongens, dus bang dat jongens iets willen proberen. Ik heb hier natuurlijk geen last van wanneer ze met mij is maar wel als ze alleen op station is etc. Ik ben alles voor haar in haar ogen, ze heeft vaak genoeg in mijn armen gehuild toen ik zei dat ik erdoorheen zat en het niet meer trok, het laatste wat ik wil is haar kwijt raken. Het geeft mij geen goed gevoel wanneer ze alleen is in bijzijn van veel jongens, dus teveel zorgen maak ik me. Ik lees haar mobiel weleens, gespreksgeschiedenis op msn, en ja af en toe schrik ik weleens hoe ze tegen jongens doet, gewoon makkelijk schat etc. Eerst in het begin van relatie vond zij het normaal om andere jongens ook schat etc te noemen, daar zei ik wat van en ze snapt me en doet dat ook niet meer. Mijn vriendin heeft problemen gehad, thuissituatie etc
Voorderest doet ze echt heel veel voor me, en merk ik dat ze echt verliefd is op me en geen ander wil, alleen ze kan goed met jongens omgaan en heb al weleens meegemaakt dat jongens haar nummer willen etc. Ik controleer haar ook wel aardig over dingen en vertrouwen in haar is er dus niet altijd.
Laatste tijd gaat het ook niet goed, ik zeg nu alles tegen haar wat me maar ook irriteert, ze wil graag beetje populair zijn, beetje opvallen etc. Zij vind dat ik teveel naar negatieve dingen kijk, en dat is zo maar weet niet wat ik nu moet doen..
Laatste wat ik zou doen is haar verlaten. Misschien iemand die mij gerust kan stellen of oplossingen heeft? Alvast bedankt!