abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95174891
Ik ben een jongen, 17jaar en heb problemen met mijn vriendin.
Ik heb nu bijna een half jaar met mijn vriendin. Ze kan goed met jongens omgaan en ik maak me teveel zorgen. Ze heeft in 1 jaar aardig veel relaties gehad en ik ben de eerste nu waar ze al een tijdje mee heeft. Er is niks mis mee of we van elkaar houden of verliefd zijn. Ik ben heel erg verliefd op haar en kan haar moeilijk loslaten. Zij is in mijn ogen ook helemaal verliefd op mij, dat weet ik zeker.
Alleen ik maak mij heel vaak zorgen terwijl het onnodig is. Ik maak me zorgen wanneer ze bijvoorbeeld alleen uitgaat of met vriendinnen is. Ze heeft nog contact met haar exen, 1 zij laatst dat hij meer wilde dan een vriendschap, maar ik ben alles voor haar zei ze. ze is erg knap en valt wel op voor jongens, dus bang dat jongens iets willen proberen. Ik heb hier natuurlijk geen last van wanneer ze met mij is maar wel als ze alleen op station is etc. Ik ben alles voor haar in haar ogen, ze heeft vaak genoeg in mijn armen gehuild toen ik zei dat ik erdoorheen zat en het niet meer trok, het laatste wat ik wil is haar kwijt raken. Het geeft mij geen goed gevoel wanneer ze alleen is in bijzijn van veel jongens, dus teveel zorgen maak ik me. Ik lees haar mobiel weleens, gespreksgeschiedenis op msn, en ja af en toe schrik ik weleens hoe ze tegen jongens doet, gewoon makkelijk schat etc. Eerst in het begin van relatie vond zij het normaal om andere jongens ook schat etc te noemen, daar zei ik wat van en ze snapt me en doet dat ook niet meer. Mijn vriendin heeft problemen gehad, thuissituatie etc
Voorderest doet ze echt heel veel voor me, en merk ik dat ze echt verliefd is op me en geen ander wil, alleen ze kan goed met jongens omgaan en heb al weleens meegemaakt dat jongens haar nummer willen etc. Ik controleer haar ook wel aardig over dingen en vertrouwen in haar is er dus niet altijd.

Laatste tijd gaat het ook niet goed, ik zeg nu alles tegen haar wat me maar ook irriteert, ze wil graag beetje populair zijn, beetje opvallen etc. Zij vind dat ik teveel naar negatieve dingen kijk, en dat is zo maar weet niet wat ik nu moet doen..

Laatste wat ik zou doen is haar verlaten. Misschien iemand die mij gerust kan stellen of oplossingen heeft? Alvast bedankt!
pi_95174967
Eigenlijk vind je jezelf niet goed genoeg voor haar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95175103
Het enige wat je kan doen is haar vertrouwen.
pi_95175107
'...en ik maak me teveel zorgen'

idd :Y
Gewoon, omdat het kan.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:15:33 #5
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_95175108
Je snijdt jezelf in de vingers, door zo krampachtig haar in de gaten te houden gaat ze je straks verstikkend vinden.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_95175113
-edit- tyft op

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 07-04-2011 17:16:46 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 17:16:24 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95175129
ga eens genieten van je realtie ipv het te ondermijnen want vroeg of laat, en eerder vroeg, zal ze wel genoeg krijgen van je negativiteit want ze heeft volkomen gelijk... je bent jong en het leven is leuk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_95175196
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef poqpoq het volgende:
Je snijdt jezelf in de vingers, door zo krampachtig haar in de gaten te houden gaat ze je straks verstikkend vinden.
Dat dus.
pi_95175222
bedankt voor snelle reactie, ik ben niet echt bang dat ik niet goed genoeg voor haar ben, ik ben bang dat ze domme dingen doet die mij pijn doen. Niet dat ik perfect ben maar zij heeft af en toe weleens bewezen dat ze soms niet echt nadenkt, zij vind dingen normaal wat mij pijn zou doen dus zij heeft een hogere grens dan ik zegmaar
pi_95175409
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef -AnneX- het volgende:
'...en ik maak me teveel zorgen'

idd :Y
:Y
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 7 april 2011 @ 17:30:41 #11
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95175651
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Anoymous--D het volgende:
Laatste wat ik zou doen is haar verlaten.
Helaas is dat voor haar niet het zelfde
  donderdag 7 april 2011 @ 18:02:39 #12
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_95176821
Je controleert haar, je vertrouwt haar niet altijd, en je zegt alles tegen haar wat je irriteert.

Heel fijn dat je niet bij haar weg wil gaan, maar waarom doe je er dan alles aan om haar bij je weg te jagen?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2011 @ 18:04:22 #13
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_95176885
Bij dit soort dingen moet ik altijd aan de hand en het zand denken.... Een hand die open is kan het zand gemakkelijk bijhouden, hoe harder je knijpt...hoe vlugger het zand wegloopt...

Je bent heel onzeker, daar werk je het best aan. Ze heeft voor jou gekozen, dus ze vindt je leuk.
Are you fokking to me?
  donderdag 7 april 2011 @ 19:15:16 #14
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95180023
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef Marie30 het volgende:
Bij dit soort dingen moet ik altijd aan de hand en het zand denken.... Een hand die open is kan het zand gemakkelijk bijhouden, hoe harder je knijpt...hoe vlugger het zand wegloopt...

Je bent heel onzeker, daar werk je het best aan. Ze heeft voor jou gekozen, dus ze vindt je leuk.
Ja duidelijk, dat is ook mijn ervaring van toen ik nog jong naïef en jaloers was.
pi_95182062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:18 schreef Anoymous--D het volgende:
ik ben niet echt bang dat ik niet goed genoeg voor haar ben
Wel, want anders zou je je geen zorgen maken om andere mannen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95183122
Je claimt haar teveel en jouw onzekerheid gaat jullie relatie fataal worden als je zo doorgaat! Bedenk dat zij voor jou gekozen heeft en een relatie heeft met jou!
Draai de situatie eens om, als zij nu eens jouw telefoon zou controleren, of jouw gesprek geschiedenis gaat nakijken? (en nu niet zeggen dat ze dat wel mag doen en dat je niets te verbergen hebt, zij ook niet want anders zou ze het wel wissen) Het is een gebrek aan vertrouwen, en uiteindelijk is dat killing!
S. 2014
J. 2016
pi_95194363
Het probleem is je egoisme, in plaats van je lekkere vriendin te delen wil je haar alleen en voor je zelf. Het zou je sieren als andere mannen ook van je vriendin kan genieten, en uiteindelijk geniet jij dan ook weer.
pi_95196983
Wow, Je ziet toch wel in dat je vriendin eigenlijk al heel goed voor je is, ik weet niet of ze nog meer voor je kan doen eigenlijk. Jou gedachten en je tekst komen niet overeen trouwens want je zegt in je tekst eigenlijk dat je haar vertrouwt terwijl dat dus niet zo is. Is er misschien nog iets anders gebeurd waardoor je denkt dat ze opeens iemand anders wil?
pi_95197149
Nee ze zegt vaak genoeg dat ze niemand anders wil dan me, maar ik heb soms gevoel dat ze het ook wel leuk vind dat andere jongens naar haar kijken, en ja ik ben bang dat ik haar sociale leven ga verpesten zo, ze heeft alles voor me over maar dat ze geen eens met vriendinnen kan afspreken en uitgaan zonder dat ik me zorgen maak.
pi_95197580
En trouwens wie wilt zijn vriendin delen? Lijkt mij niemand die ze vriendil wil delen..
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:31:56 #21
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95205687
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef Anoymous--D het volgende:
Nee ze zegt vaak genoeg dat ze niemand anders wil dan me, maar ik heb soms gevoel dat ze het ook wel leuk vind dat andere jongens naar haar kijken, en ja ik ben bang dat ik haar sociale leven ga verpesten zo, ze heeft alles voor me over maar dat ze geen eens met vriendinnen kan afspreken en uitgaan zonder dat ik me zorgen maak.
Natuurlijk vindt ze het leuk als jongens naar haar kijken. Jij vindt het toch ook leuk als meisjes naar jou kijken? Dat zegt niks over vreemdgaan en niks over haar gevoel voor jou.

Je kan moeilijk je vriendin opsluiten in de kelder. Je zal haar moeten vertrouwen, anders raak je haar onherroepelijk kwijt.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:39:28 #22
189961 ex
aperture science
pi_95217761
Ach het is wel herkenbaar ik heb het zelf ook gehad en newsflash het werkt niet :). Je moet haar vertrouwen. Niet die andere jongens want die zijn vaak ook niet te vertrouwen maar vertrouw er gewoon op dat je vriendin voor jou kiest, en niet voor hun.

Gewoon niet te bang zijn, lekker genieten en er op een normale manier met haar over praten. Ik had er erg veel last van bij exen tot dat ik me huidige vriendin tegen kwam. Die heb ik het uitgelegd, en hoe het kwam en die heeft me er "vanaf" geholpen :).
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')