sommige. Bonbonblocquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
bonbontieten zijn best lekker anders![]()
ik dacht dat jij meloenen had. (geintjequote:Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
bonbons![]()
erwtjes![]()
ik heb liever grapefruits
CF! Heb weer een omhooggevallen HBO'er hier in de SC gelokaliseerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel. Voel me sowieso superieur aan 95% van die losers hier
nou nee hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meloenen had. (geintje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Ook lekker:ik wil zo'n chocoladebad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kom ik je daarna even aflikken.quote:
* Den_Haag haptquote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
bonbontieten zijn best lekker anders![]()
wat ga je woensdag maken?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:37 schreef DarkElf het volgende:
zo net t weekmenu bedacht, vooral woendag wordt een echte kookdag
nu zo eens iets warmers aantrekken, ik heb blauwe handen
Dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef borisz het volgende:
Het eerste weerbericht van Erwin Kroll staat nu onlineOmdat hij 25 jaar bij de NOS werkt.
jij hebt Bluezz al, giet daar maar wat overheenquote:
wat is lekkerder? Bonbontieten of een hapje aardbei?quote:
Ja, maar die gaat flitsscheiden van mijquote:Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
jij hebt Bluezz al, giet daar maar wat overheen
leuk, recept van die cursus? Of was dat niet Indiaas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |