sommige. Bonbonblocquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
bonbontieten zijn best lekker anders![]()
ik dacht dat jij meloenen had. (geintjequote:Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
bonbons![]()
erwtjes![]()
ik heb liever grapefruits
CF! Heb weer een omhooggevallen HBO'er hier in de SC gelokaliseerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel. Voel me sowieso superieur aan 95% van die losers hier
nou nee hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meloenen had. (geintje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Ook lekker:ik wil zo'n chocoladebad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kom ik je daarna even aflikken.quote:
* Den_Haag haptquote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
bonbontieten zijn best lekker anders![]()
wat ga je woensdag maken?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:37 schreef DarkElf het volgende:
zo net t weekmenu bedacht, vooral woendag wordt een echte kookdag
nu zo eens iets warmers aantrekken, ik heb blauwe handen
Dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef borisz het volgende:
Het eerste weerbericht van Erwin Kroll staat nu onlineOmdat hij 25 jaar bij de NOS werkt.
jij hebt Bluezz al, giet daar maar wat overheenquote:
wat is lekkerder? Bonbontieten of een hapje aardbei?quote:
Ja, maar die gaat flitsscheiden van mijquote:Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
jij hebt Bluezz al, giet daar maar wat overheen
leuk, recept van die cursus? Of was dat niet Indiaas?quote:
Ik heb nog wel chocoladedoucheschuim voor jequote:
Dat was Thais.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk, recept van die cursus? Of was dat niet Indiaas?
ruik je daarna ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel chocoladedoucheschuim voor jeIk vind het niet lekker onder de douche.
oh sorryquote:
hoezo dequote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorryIndiaas voor 2? Ben btw benieuwd wat voor hapjes mn zus vnv maakt
Ik hou m'n mond welquote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
CF! Heb weer een omhooggevallen HBO'er hier in de SC gelokaliseerd.
Eh nee, flits betekent "snel"quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en Golfer; flits betekent na korte tijd weer terug toch? Wil geen 2e keus zijn![]()
Hoiquote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wow dat is knap! Veeeel meer ambitie dan ik vroeger had op schoolquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef golfer het volgende:
Ex-collegaatje waar ik begin mei mee uit eten ga twittert net dat ze nu afgestudeerd is.
Knap hoor: al die tijd full-time baan gewerkt en daarnaast aan de UvA bestuurskunde gedaan en nu al op haar 24ste klaar.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Wetenschap in de krant uitgelegd:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Wetenschap in de krant uitgelegd:
[ afbeelding ]
Ik ben een omlaaggevallen HBO-er.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Respectquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef golfer het volgende:
Ex-collegaatje waar ik begin mei mee uit eten ga twittert net dat ze nu afgestudeerd is.
Knap hoor: al die tijd full-time baan gewerkt en daarnaast aan de UvA bestuurskunde gedaan en nu al op haar 24ste klaar.
Ja, maar die lachen we niet uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben een omlaaggevallen HBO-er.
En ik heb een oorwurm: Soft kitty.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar die lachen we niet uit.
Wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik heb een oorwurm: Soft kitty.
Lekker!quote:
Een oorwurm is een liedje dat in je hoofd blijft hangen.quote:
Vond het leuker om 4 seizoenen Dexter in één ruk uit te kijken dan 4 seizoenen Big Bangquote:
Sommige dingen moet je met mate consumeren. In gedrukte vorm liggen die bij mij naast de wc.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vond het leuker om 4 seizoenen Dexter in één ruk uit te kijken dan 4 seizoenen Big Bang
Fake it 'till you make itquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen faken alleen als de ander er gewoon niets van bakt en ze er vanaf willen zijn
quote:
Het causale verband ontgaat mij enigszins?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Met andere woorden: ik ben thuis. En het is weekend voor mij
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan trek ik wel bij Bluezz in [ afbeelding ]
Ik ben aan het posten. Dus: ik ben thuis.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
Het causale verband ontgaat mij enigszins?
En het fake-gedeelte?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben aan het posten. Dus: ik ben thuis.
Ik overschreeuw mezelf om mijn onzekerheid te verbergen tegenover al die universitairen hierquote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uhm, jaquote:
Ook een strip, snap dat danquote:
Wel lekker stevigquote:Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
bonbons![]()
erwtjes![]()
ik heb liever grapefruits
Oh ja.quote:
Je hersenen interpreteerden het beeld van de nougat verkeerd denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging naar de Lidl voor wild zwijn en ik kwam verdorie thuis met nougat. Hoe kan dat nou?
(wel erg lekkere nougat overigens)
Nougat van wild zwijn schijnt heerlijk te zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging naar de Lidl voor wild zwijn en ik kwam verdorie thuis met nougat. Hoe kan dat nou?
wat ga je halen? doner?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een kwartiertje scannen, dan opruimen, dan naar station junkfood eten
Dan 20:30 thuis.
Morgen vroeg opstaan om 8:30 paspoort aanvragen en dan naar het zkh...
Maar ook met wild zwijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt als een sterrenrestaurantreceptjequote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Nougat van wild zwijn schijnt heerlijk te zijn.
Wat had je voor briljant plan?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef TAV74 het volgende:
Thuis![]()
en ik zie dat mijn briljant plan niet gaat werken, gemeentehuis is vrijdags alleen in de ochtend open
nou, ik ben morgen op tijd klaar met een overleg in Zwolle, dus ik had bedacht morgenmiddag mooi even langs het gemeentehuis te gaan om nieuwe ID kaart en rijbewijs aan te vragen...quote:
Oh, dat kun je ook niet digitaal aanvragen zeker.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, ik ben morgen op tijd klaar met een overleg in Zwolle, dus ik had bedacht morgenmiddag mooi even langs het gemeentehuis te gaan om nieuwe ID kaart en rijbewijs aan te vragen...
Yup! Op dit moment speelt het laatste deel. Heerlijkquote:
Köttbullar dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Boodschappenlijstje klaar voor zaterdagZo eerst even Makro leeghalen voor een paar lampen en dan eens kijken of we fatsoenlijk vlees kunnen scoren bij de IKEA
? Nee johquote:
Ik had je quote aangepastquote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? Nee joh
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40147302 en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70150213
Quotevernachelaarquote:
...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
? Nee joh
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40147302 en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70150213
dat is zo kut op dat moment..maar half uurtje later is er weer 1 en je broodje is lekkerder in de zon dan in de treinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
Trein op 10 seconds na gemist. Gevloekt, daarna broodje kebab gehaald en in de zon opgegeten
o rly? wat een verrassingquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
De film (the holy grail) is hilarisch, maar die Nederlandse Monty Python musical sla ik maar over
Zeker, ben er gek op zelfs. Maar nu ik op DWDD wat previews zie is mijn aanvankelijke enthousiasme toch een beetje bekoeldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
o rly? wat een verrassing
dacht dat je, net zoals velen hier, dól was op (Nederlandse) musicals
Heb het in Londen gezienquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
De film (the holy grail) is hilarisch, maar die Nederlandse Monty Python musical sla ik maar over
In het Engels lijkt het me al een stuk beter te pruimen. Vertalingen van Monty Python tekstenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb het in Londen gezien. Geweldig
. Maar goed dat is over de plas
.
Van babi M. die met beide ouders onder de douche staan?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
babi M. en beide ouders staan onder de douche
we hebben net heerlijk gegeten. Mn zus had krabpakketjes in filodeeg, zelfde maar dan zalm, champignons met kaas gegratineerd, chinese biefstuk, kipballetjes, krieltjes, rucolasalade met pijnboompitten, walnoten en honing, soja/sesamsaus, aioli, pindasaus en stokbrood
en foto van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |