Had je wat geniaals verwacht van hem dan?quote:
quote:What you gonna do when shit hits the fan?
Are you gonna stand and fight like a man?
Will you be as hard as you say you are?
Or you gonna run and go get your bodyguard?
I said What you gonna do when shit hits the fan?
Are you gonna stand and fight like a man?
And show us you're as hard as you say you are?
Or you gonna run and go get your bodyguard?
Dit is toch geniaal!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je wat geniaals verwacht van hem dan?
Er is maar weinig geniaal aan Ezquote:
Vorige week was het nog anders........quote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is maar weinig geniaal aan Ez
Things change, people changequote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Vorige week was het nog anders........
Kan gebeuren tochquote:Op donderdag 7 april 2011 16:23 schreef sararaats het volgende:
ik heb een glas gebroken tijdens de afwas
weet ik wel en ik ben blij dat het geen van m'n goeie colaglazen warenquote:
Dat is niet zo best.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:23 schreef sararaats het volgende:
ik heb een glas gebroken tijdens de afwas
Achja, het is maar materiaal wat makkelijk vervangbaar is!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik wel en ik ben blij dat het geen van m'n goeie colaglazen waren
oneensch.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oneensch.
mensen veranderen niet, alleen jouw perspectief op die mensen.
ik kreeg het gesneuvelde glas ooit bij m'n vitaminesquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja, het is maar materiaal wat makkelijk vervangbaar is!
nee. het glas kletste tegen m'n pizzabord en niet tegen mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo best.
Niet jezelf open gehaald?
Daar heb je ook wel weer een punt..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oneensch.
mensen veranderen niet, alleen jouw perspectief op die mensen.
Hoe is het met je pizzabord?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. het glas kletste tegen m'n pizzabord en niet tegen mij.
maar een glas is een glas tochquote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kreeg het gesneuvelde glas ooit bij m'n vitamines
dat leeft nogquote:Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je pizzabord?
Pizza
quote:
Die worden nog een keer van de kaart gespoeld als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef sararaats het volgende:
damn, het zit de Japanners echt niet mee dit jaar.
Jij mag wel bij mij schuilen hoor. Ik zit hoog en droog hierquote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie worden nog een keer van de kaart gespoeld als het zo doorgaat.
2 hoog hier, en plafond zit hier op 3.5 meter.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij schuilen hoor. Ik zit hoog en droog hier
Emmen is hoger gelegen dan Purmerend en verder weg van waterquote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2 hoog hier, en plafond zit hier op 3.5 meter.
Plus, het is hier Japan niet
En ik zit in Haarlemquote:Op donderdag 7 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen is hoger gelegen dan Purmerend en verder weg van water
Arme jij.quote:
Heb jij zon?quote:
Jij niet dan?quote:
Nee, het is bewolkt hierquote:
Toen ik naar mijn werk reed had ik al geen zon meerquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
al de hele dag maar nu verdwijnt de zon achter de wolken
* NBT = Jaloers.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig weg te bakken op de bank omdat het zonnetje zo fel is
Jij bent zo vaak jaloers op mijquote:
quote:
Jij heb alles wat ik niet heb.quote:
Jou had ik al uitgenodigd maar jij komt maar nietquote:
Tieten, een kind, blond haar, een ghettoflat. Damn.quote:
En dan te bedenken dat ik niks hebquote:
Eujquote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tieten, een kind, blond haar, een ghettoflat. Damn.
Dan heb je toch wat! Een zonnetje, vrijheid, ez zijn buikje irl gezien.......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niks heb
Hij blijft leuk, zal hem van de week draaien voor mn buurjochie en/of buurvrouwquote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens hadden wij net dit nummer keihard aan terwijl er een klant aan de lijn zat :
Check, check, check (en aangeraakt ook nogquote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat! Een zonnetje, vrijheid, ez zijn buikje irl gezien.......
WATTTTTTTT Ook dat nog!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Check, check, check (en aangeraakt ook nog)
Nederlander of Belg?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn werk reed had ik al geen zon meer
lui varkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij blijft leuk, zal hem van de week draaien voor mn buurjochie en/of buurvrouw![]()
Oh ja ik heb gisteren mn turkse buurjochie voor lui varken uitgemaakt![]()
*even niet nagedacht
Uhuhquote:
Nederlander natuurlijk.quote:
* NBT wordt met de minuut jaloerser..quote:
Dan zeg ik niks meer voor je echt in een soort hulk veranderdquote:
Bahahaha,quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg ik niks meer voor je echt in een soort hulk veranderd
Dus je verzet de andere plannen voor de 16de en komt wel gewoon? Hihi komenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Bahahaha,![]()
Maarruhhhh..... ik ga zijn buik ook zeker wel voelen
dat andere kan ik echt niet verzetten, verjaardag beste vriend JWZ.....quote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je verzet de andere plannen voor de 16de en komt wel gewoon? Hihi komen
Jammer hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef NBT het volgende:
[..]
dat andere kan ik echt niet verzetten, verjaardag beste vriend JWZ.....
Ja ik baal ook wel dat dat juist dan is...quote:
Zekersquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ik baal ook wel dat dat juist dan is...maargoed.... herkansing toch!!
Nederlander.quote:
Halfquote:
Soort van.quote:
Ga vriendjes pesten jijquote:
Ja hoiquote:
Jaaaaa, daar heb ik ook zin in, of ik ga slapen als ik terug kom van zwembad... :pquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Ik kijk nu al uit naar morgenochtend uitslapen
Ik hoop dat Bart vanavond wilde plannen heeft en mij gewoon helemaal vergeet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar heb ik ook zin in, of ik ga slapen als ik terug kom van zwembad... :p
Ik slaap morgen bij mijn ouders, dus je hebt gelukquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bart vanavond wilde plannen heeft en mij gewoon helemaal vergeet.
Dan ga ik lekker vroeg naar bed en lekker lang doorslapen (alsof ik kan uitslapen_! )
En vanavond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik slaap morgen bij mijn ouders, dus je hebt geluk
Ja, dat bedoelde ikquote:
Gun mij gewoon een weekend rust!!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
hebben jullie gewoon constant ruzie, of hoe zit dat?
uh, ja, hoezo?quote:
nja ik moest er op eens aan denken toen ik je G noemdequote:
haha ja die is leuk jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef gianni61 het volgende:
kijk het altijd zodra het in amerika op tv is geweest.
goede serie.
en het nerd/computer analist meisje is leuk
Even mijn laptop opladen, en buiten zittenquote:
Ik ga straks ook op het balkon zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even mijn laptop opladen, en buiten zitten
Mwah, volop zon, en als je in het zonnetje zit valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef gianni61 het volgende:
vindt het vandaag nog een beetje tegenvallen met het weer, maar dat geeft niet.
ik zit voorlopig toch nog opgesloten op kantoor
morguuhquote:
gisteravond zouden we op het terras gaan zitten. ineens wolken en veel te veel windquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, volop zon, en als je in het zonnetje zit valt het allemaal wel mee.
Ik ben zelfs al buiten geweestquote:
ik ook: van mn voordeur naar de auto en van mn auto naar mn kantoorquote:
Dat had ik gister toen ik naar mijn werk reedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond zouden we op het terras gaan zitten. ineens wolken en veel te veel wind
Same herequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook: van mn voordeur naar de auto en van mn auto naar mn kantoor
Ik moest ook de hond uitlaten. Toen was het heel koudquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook: van mn voordeur naar de auto en van mn auto naar mn kantoor
pics or it didn't happenquote:
Middaaag!!! Ik ben echt in de tuin!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef tripack het volgende:
[..]
pics or it didn't happen![]()
middag Dees![]()
IK WIL NAAR HUIS!!quote:
Krijg wat jijquote:
hahahaha ja dat zuigt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
ik ben toch zo blij dat ikelke dag om 16:15 mag stoppen. dan hoef ik tenminste niet te lang naar schijt koen en sander luisteren..
Werk wat is dat?quote:
iets met niet buiten zitten en bier drinken..quote:
Mjah het is dat ik zo nog moet rijden anders had ik ook allang een biertje genuttigdquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef NBT het volgende:
[..]
iets met niet buiten zitten en bier drinken..
Doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef sararaats het volgende:
Ik heb vandaag het bed verschoond en nog wat andere kleine huishoudtaakjes.
Ik verdien een warme douche
quote:
Nope. We gingen naar hetzelfde ding toe.quote:
Oh, oké. Nog steeds wel tof dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. We gingen naar hetzelfde ding toe.
Ja maar dat wist ik al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Nog steeds wel tof dan.
Was ie ook aardig in het echt?
Ik ben aan t werkquote:
Oh ja boobs.quote:
Oh wat belachelijk dat je moet reserveren zeg!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja boobs.
Ik heb het doorgegeven hoor aan buikje dat we gaan zwemmen over 2 weken![]()
Moeten we alleen nog even kijken hoe laat jullie hier zijn want bij dat zwembad moet je reserveren
Nice!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:15 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb gewoon 4 kaarten voor Defqon kunnen scoren. Eindelijk stond het geluk aan mijn zijde.![]()
Mjah. Het is ook het paasweekend dan hequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh wat belachelijk dat je moet reserveren zeg!
Owww ik dacht dat er 9/4 iets was en aangezien jij onderweg was naar Amsterdamquote:
Heb je al met Ez gesproken? Nieuwe datum enzquote:
2 dagen te laatquote:
nee, laat me eerst even een paar dagen bijkomen voordat het weer zaterdag is...quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, laat me eerst even een paar dagen bijkomen voordat het weer zaterdag is...
ben je lekker hyper vandaagquote:
lekkaahquote:
Morgen Patjequote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
lekkaah
morguuh NBT![]()
wat benne gij ant doen dan
Watquote:
quote:
concert van wie?quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Hihi, gister naar concert geweest in paradiso, dan wil ik de dag erna gewoon vrij hebben...
nooit van gehoordquote:
quote:
Boh, da's dichtbijquote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Hihi, gister naar concert geweest in paradiso, dan wil ik de dag erna gewoon vrij hebben...
Neuh. Wel een rode kop van de zon.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
wat een stilte hier.
niemand wilde verhalen over het weekend?
daar heb ik ook een beetje last van. zaterdag de hele dag buiten gewerktquote:Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Wel een rode kop van de zon.
Zaterdag de hele dag aan de waterkant gezeten, vissenquote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik ook een beetje last van. zaterdag de hele dag buiten gewerkt
zondag was het wel ideaal terrasweer, maar ik lag fijn binnen met een brakke kop naar parijs-roubaix te kijken
Vissen, dat moet ik ook nog eens gaan doen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zaterdag de hele dag aan de waterkant gezeten, vissenZondag met mijn brakke hoofd bij het voetbal van vrienden wezen kijken, en daarna nog bij het 2e van Volendam gekeken.
Vissenquote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vissen, dat moet ik ook nog eens gaan doen.
Nog 2 uur en een kwartierquote:
ik iets langer, maar heb eigenlijk niks te doenquote:
fijn, dat kom je even erin wrijven..quote:
whehe en dat kom je hier meldenquote:
het is je vergevenquote:
Vissenquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vissen
Echt, gewoon aan de waterkant zitten met een werphengel voor iets groots, en een vaste stok om kleintjes mee te vangen. Neem daar een lekkere stoel bij, mooi weer, een stapel vrienden en tadaaa, een goede dag
Inderdaad. En dag als vandaag is gewoon perfect. Lekker zonnetje, niet te warm, weinig wind.quote:
als ik gepensioneerd ben ga ik elke dag vissen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. En dag als vandaag is gewoon perfect. Lekker zonnetje, niet te warm, weinig wind.
En waar zit de gemiddelde Nederlander?
Juist, op zijn/haar werk, binnen achter een bureau.
En dat gewoon zo leuk vinden dat je gaat roepen "volgende week weer?"quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vissen
Echt, gewoon aan de waterkant zitten met een werphengel voor iets groots, en een vaste stok om kleintjes mee te vangen. Neem daar een lekkere stoel bij, mooi weer, een stapel vrienden en tadaaa, een goede dag
R.I.P.quote:
Hollanders die duits proberen te praten .. en falenquote:
duitsers die NL proberen te praten danquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hollanders die duits proberen te praten .. en falen
het zijn er maar weinigen die zich daar de moeite aan doen, maar op zich kan ik het wel waarderen als ze het proberen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
duitsers die NL proberen te praten dan
ja maar hoe dat klinktquote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn er maar weinigen die zich daar de moeite aan doen, maar op zich kan ik het wel waarderen als ze het proberen.
Dank u.quote:
Ich muss noch ein Pahr Minuten warten und dann darf ich auch nach Hausequote:
Ik had het dan ook zeer druk.quote:
Oh je was er wel vandaagquote:
Hallo emo haar!quote:
Het is maandagquote:Op maandag 11 april 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je was er wel vandaag![]()
Nah valt mee. Ik heb gewoon zin in het weekend
Nee.quote:
Altijd.quote:
Oh jawel hoor, vanmorgen nog.quote:Op maandag 11 april 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het dan ook zeer druk.
Waar is boobs eigenlijk? Die is de hele dag nog niet geweest
Mjah zag het.quote:
Sterkte hup!quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn rug is weer in staking![]()
Fijn, ik moet straks de aanhanger achter mn auto gaan hangen, gaat mn rug een leuk klusje vinden
Thnx.quote:
ras optimistquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
Morgen!Bah, weer werken, gelukkig bijna weekend ook weer..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
Morgen!Bah, weer werken, gelukkig bijna weekend ook weer..
Hihi, Hee mop!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over 3-daagse werkweken...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over 3-daagse werkweken...
Ez!quote:
gefeliciteerdquote:
Ja, zeker...quote:
Dank je!quote:
Inderdaad, roep eens wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Ez!We moeten nog een nieuwe date prikken...
![]()
wedstrijd tegen Deetosquote:
Prima. Hups heb ik ook vast gevraagdquote:
Kee dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Hups heb ik ook vast gevraagd
En die heeft ook niets te doen. Bij wie van de 3?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Hups heb ik ook vast gevraagd
Zeg het maar!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En die heeft ook niets te doen. Bij wie van de 3?
Ja, die moeten we zeker winnen, dan maken we nog wat kans op handhaving anders is het zeker een gelopen race...quote:
Nou, hup! Winnen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die moeten we zeker winnen, dan maken we nog wat kans op handhaving anders is het zeker een gelopen race...
Ja, zaterdag ook gedaan! 1 punt verschil, maar dat is genoegquote:
Net als vorige keer, in het oosten des lands.quote:
[zachte g]Nimwegen?[/zachte g]quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als vorige keer, in het oosten des lands.
Daar kom ik alleen als er iets in het Goffertpark isquote:
Dan moet je dat gaan doen!quote:
Okee....quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als vorige keer, in het oosten des lands.
Dan hebben we een dealquote:
Klopt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:29 schreef NBT het volgende:
Bijna vol! Kom op! , deze is al weer lang open..
niet lullen maar posts vullenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:29 schreef NBT het volgende:
Bijna vol! Kom op! , deze is al weer lang open..
Ik 4 dagen in de week.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen als er iets in het Goffertpark is
Ik meot zo werken, kutquote:
Alleen posts vullen?quote:
jij mag vullen wat je maar wiltquote:
Ik wil mijn maag vullen met eten, maar ik heb geen eten hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
jij mag vullen wat je maar wilt![]()
ik heb net ook mijn kopje gevuld met koffie
Ik heb golden shower hier.quote:
quote:
Gadverredammmequote:
heb ik nietquote:
Foto?quote:
quote:
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|