Heb hier exact hetzelfde probleem! Zou bij mij ook 10 mei bezorgd zijn. Denk dat ik in vervolg maar gewoon weer voor de Express bezorging ga, dan kan ik m'n pakketje i.i.g. volgen, en is het ook nog eens sneller hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Maestro16 het volgende:
Op Asos laatst een bestelling gedaan van 100 euro en heb
aan gratis verzending gedaan, is het dan gebruikelijk dat het dan
langer duurt dan de estimated delivery van dinsdag 10 mei?
Is het dan handig een mail te sturen of zal ik even wachten
Gister net 2 pakketjes ontvangen, maar dit kan ik niet weerstaan. Thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
ASOSLOOK voor 20% korting op non sale items.
Thanks, meteen gebruik van gemaakt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
ASOSLOOK voor 20% korting op non sale items.
De sneakers en de streepjestrui vind ik mooi, waar vind ik die? (link graag)quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Thanks, meteen gebruik van gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjuhquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
schoenen: http://tinyurl.com/schoentjuhs
Shirt kan ik zo snel niet vinden
Hoelang duurde het?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gister net 2 pakketjes ontvangen, maar dit kan ik niet weerstaan. Thanks!
Bij mij morgen. Maargoed, het zal wel goed komen. Denk dat ik in vervolg vast voor Express Delivery kies, dan ben ik er zeker van dat ik m'n pakketje kan volgenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik in ieder geval niet. Is nu een week overtijd.
Idem.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik in ieder geval niet. Is nu een week overtijd.
Express delivery garandeert geen tijdige levering, hoor. Bij mijn vorige bestelling bij asos.com had ik ook gekozen voor express (dus via DPD) maar dat duurde werkelijk waar 2 weken te lang. Ik blijf mooi bij mijn gratis verzending, normaal gesproken is die best prima.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij mij morgen. Maargoed, het zal wel goed komen. Denk dat ik in vervolg vast voor Express Delivery kies, dan ben ik er zeker van dat ik m'n pakketje kan volgen
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Express delivery garandeert geen tijdige levering, hoor. Bij mijn vorige bestelling bij asos.com had ik ook gekozen voor express (dus via DPD) maar dat duurde werkelijk waar 2 weken te lang. Ik blijf mooi bij mijn gratis verzending, normaal gesproken is die best prima.
Vandaar, niet om de levertijd dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij mij morgen. Maargoed, het zal wel goed komen. Denk dat ik in vervolg vast voor Express Delivery kies, dan ben ik er zeker van dat ik m'n pakketje kan volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |