Gewoon proppen in grote enveloppe en voor ¤ 5.- postzegels er op komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik heb een corset, maar ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik hem aan moet. Met rokjes heb ik al geprobeerd, maar dan lacht mijn zus me uit. Voor bij een broek, met een blazer, is hij te kort. Ik hou er niet zo van als iedereen mijn buik kan bewonderen.
Dus da's nog helemaal niet zo makkelijk.
Dat terug sturen is trouwens duuuuuuuuur. Volgende keer pleur ik alles wel gewoon op marktplaats ofzo.
ja is river island.quote:
wat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef electronique het volgende:
jeeeuj eindelijk een keer iets besteld bij asos.
Dan heb ik dezelfde. Kwam me al zo bekend voor, al heb ik de mijne 'gewoon' in de RI winkel gehaald.quote:
Zwart.. Wat een verrassing bij jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
dit rokje in het zwart
[ afbeelding ]
en dit armband achtig geval
maar dit rokje heb ik juist gekocht om er mijn niet-zwarte items mee te combineren hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zwart.. Wat een verrassing bij jou.
En dat zijn er verhoudingsgewijs niet veel hahah.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef electronique het volgende:
[..]
maar dit rokje heb ik juist gekocht om er mijn niet-zwarte items mee te combineren haha
valt mee hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En dat zijn er verhoudingsgewijs niet veel hahah.
River Island inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan heb ik dezelfde. Kwam me al zo bekend voor, al heb ik de mijne 'gewoon' in de RI winkel gehaald.
Mijn laatste bestelling duurde iets van een kleine 3 weken.quote:
Denk eerder gewoon regular, bij mij dan. Hier de productpagina: http://www.asos.com//Fren(...)uct.aspx?iid=1487947quote:
en hoelang duurt het dan ongeveer als je met dat snelle verzenden hebt gedaan? want er stond dat ik hem uiterlijk donderdag zou krijgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn laatste bestelling duurde iets van een kleine 3 weken.
De keer dat ik express nam was het er binnen een week.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef electronique het volgende:
[..]
en hoelang duurt het dan ongeveer als je met dat snelle verzenden hebt gedaan? want er stond dat ik hem uiterlijk donderdag zou krijg
Mijn ervaring is: laatste bestelling drie weken zo'n beetje, express shipping binnen een week en normaal had ik m'n pakket binnen in 2 weken ongeveer. Laatste tijd duurt het shipping langer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Gaijin het volgende:
Duurt het met gewone shipping altijd 3 weken?
ASOS shirts zijn relatief kort. Na een paar keer wassen zijn ze in lengte gekrompen. Ik ben zelf 1.77 en draag meestal XL T-shirts. Ik ben blij dat ze relatief kort zijn, voor mijn bouw zijn het wel goede shirts. Ik zou zeggen, waag de gok en koop er één. Mocht die na een paar wasbeurten te kort zijn, dan raad ik je af om nog nieuwe shirtjes te kopen van het ASOS merk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Juusta het volgende:
Ik heb een vraagje over de kledinglijn van asos zelf.
Ben zelf tamelijk lang en skinny en zit dus vaak met mijn t-shirt lengte van 74 cm, wat dus vaak terecht komt bij L maar chest size rond de M meestal zit.
Aangezien op de site zelf geen lengte maten staan vroeg ik mijzelf af of 1 van jullie mij kan vertellen wat voor sizes asos ongeveer gebruikt in de lengte.
Bijv. een simpel shirt als deze
http://images.asos.com/in(...)harcoal/image1xl.jpg
hetzelfde geld een beetje voor de cardigans, iemand daar mij daar mee kan helpen mayb?
Mag ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:20 schreef electronique het volgende:
[..]
ik laat je wel eens een outfitpost ermee zien haha.
Bij mij meestal wel ruim een week, soms langer..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
ff een snel vraagje
hoe lang duurt het gemiddeld voor jullie je pakketje hadden?
Misschien wil ik een nieuwe jurk voor mijn diploma uitreiking
oh nou ik weet als het goed is twee en halve week voor de uitreiking of ik het ga halenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij meestal wel ruim een week, soms langer..
Welke, vertel vertel (desnoods via pm)quote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ik heb precious designer schoentjes op het oog die in prijs verlaagd zijn.
Verschilt een beetje per merk, bij ASOS heb ik wel vaak XS, maar van andere merken vind ik XS zelfs voor mijn doen iets te strak en oncomfortabel.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef elleboog het volgende:
Ik heb gisteren een bestelling gedaan van twee t-shirts. Nou hoop ik alleen dat ik de juiste maat heb.. Ik ben een jongen met een borstomtrek van 90cm, nou is dat het einde van XS en het begin van S. Ik heb voor de zekerheid S genomen met de gedachte dat het dan nog kleiner kan worden in de was...
Maar zoals ik het hier lees had ik wel XS moeten nemen???
Het gaat inderdaad om ASOS merk, anders was ik het wel een keertje iets te warm. En heb bewust gekozen om het te proberen met kleding waarbij het geen ramp is als het iets te groot is.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef Greebs het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per merk, bij ASOS heb ik wel vaak XS, maar van andere merken vind ik XS zelfs voor mijn doen iets te strak en oncomfortabel.
Nee, ben zo bang dat ze straks uitverkocht zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 12:36 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Welke, vertel vertel (desnoods via pm)
Wauw, mooi!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi belastingdienst, bedankt belastingdienst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine
Maar meteen even gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
SummerSale gaat beginnen zo te zien.
Ik kijk altijd naar de chest size en selecteer daar op. Broeken is ook hetzelfde volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef elleboog het volgende:
Wat irritantAfgelopen week dingen besteld en in de summer sale staan heel veel leuke dingen
![]()
bestelling 2 gaat er aan komen!
Is het bij normale merken zoals cheap monday wel gewoon normale maten net zoals in Nederland? Dus S in mijn geval? En bij broeken?
Vaag. Mijn Paypal is ook gewoon direct gelinkt aan mijn bankrekening, Heb ooit eenmalig een transactie gedaan waarna de koppeling in orde was. Geen gezeik meer had afgelopen week. Misschien omdat ik er al meerdere betalingen mee gedaan heb,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef elleboog het volgende:
Ik krijg ineens een foutIk heb vorige week nog gewoon een betaling gedaan met paypal die gekoppeld is aan mijn rabo internetbankieren maar nu vraagt paypal ineens om een creditcard
![]()
exact staat er:
U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
beetje raar want ik heb al eerder betaaldhelp
Denk dat die onderste 2 dingen, vooral dat t-shirt nogal slobber dingen bij je reet zijn na 1x wassenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef icedtea het volgende:
Zojuist besteld in de sale
[ afbeelding ]
Nudie Slim Jim Dry Black Coated Straight Jeans
[ afbeelding ]
ASOS Double Breasted Jersey Cardigan
[ afbeelding ]
ASOS Scoop Neck T-Shirt
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de Asos spullen
Ah we zullen zien, voor die 5 euro is het iig de moeite waard om te proberen niet waar? Was al een tijdje opzoek naar zulke basics met zo'n hals. En die broek is zeker nice! Was er al 2 jaar naar op zoek (ooit een keer in de winkel gezien twee jaar terug maar toen had ik geen geld en sindsdien nergens meer gezien) en nu kwam ik hem in een keer tegen in de sale!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:56 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Denk dat die onderste 2 dingen, vooral dat t-shirt nogal slobber dingen bij je reet zijn na 1x wassenBroek is nice!
Mijne is ook rechtstreeks aan m'n rekening gekoppeld, ik kreeg hetzelfde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vaag. Mijn Paypal is ook gewoon direct gelinkt aan mijn bankrekening, Heb ooit eenmalig een transactie gedaan waarna de koppeling in orde was. Geen gezeik meer had afgelopen week. Misschien omdat ik er al meerdere betalingen mee gedaan heb,
Wat raar dat ie bij jou ook niet werktquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijne is ook rechtstreeks aan m'n rekening gekoppeld, ik kreeg hetzelfde.
1-2 maten grote kopen perhaps? Maar volgens mij gaat 'petite' alleen om de lengte en niet om de omvang van de taille.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef electronique het volgende:
als ik een petite jurkje zou kopen bij asos, zou ik als reus (1,72) die dan als ´gewoon´ jurkje kunnen dragen?
Ik heb zelf maat 38-39quote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, ben zo bang dat ze straks uitverkocht zijnMijn geld is er pas de 25e. Of heb je een andere maat dan 41?
Zit al de hele dag de voorraad in de gaten te houden, want ze gaan weer salen
Ik krijg het meestal binnen een week. Maar goed. Dat is geen garantie natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo staat het in zo'n schema op hun site
http://www.asos.com/infopages/pgeshiptocountry.aspx
en het is voor mijn diploma uitreiking dus het zou wel leuk zijn als ze er dan ook zijn
Die is over iets meer als 2 weken
valt wel mee.. ik heb dr ook één en die is na een paar keer wassen nog steeds prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:56 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Denk dat die onderste 2 dingen, vooral dat t-shirt nogal slobber dingen bij je reet zijn na 1x wassenBroek is nice!
ontvangen en pastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Maar meteen even gebruik van gemaakt.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:45 schreef Chapelle het volgende:
Ik krijg ook vaak die melding. Echt super irritant. Moet je eerst een week wachten voor het geld weer op je paypal staat en in die tussentijd is het artikel dat je wilde bestellen vaak al voor je neus weggekaapt
Ik heb het echt nog nooit gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:45 schreef Chapelle het volgende:
Ik krijg ook vaak die melding. Echt super irritant. Moet je eerst een week wachten voor het geld weer op je paypal staat en in die tussentijd is het artikel dat je wilde bestellen vaak al voor je neus weggekaapt
Ik heb ook een ABN Amro rekening maar bij mij lukt het meestal niet... Het lukte laatst wel, gewoon vaak proberen af te rekenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het echt nog nooit gehad. Ik heb een ABN Amro privé rekening, kan in principe niet rood staan, maar als er werkelijk 0 euro staat, kan Paypal dat zelfs nog overrulen en afschrijven. Dus ik snap 't niet
Of je kan een creditcard koppelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:41 schreef elleboog het volgende:
Maar als er dus wel geld op je paypal staat kan het wel? In dat geval ga ik dat dan maar doen.... doei kleding die ik wou bestellen want die is nu dus al laaaaang wegDuurt natuurlijk weer een week ofzo voor dat geld er op staat. Maar dat moet dan maar
Snap ik, maar die schoenen zijn wel ergquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:31 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb het rokje besteld, niet de schoenen
zo'n soort schoenen heb ik al
Vette cardigan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Chapelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld.
Haha nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
wtff die heb je toch niet besteld he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |